Miksi omassa nuoruudessa, n. 30v sitten, oltiin kauniimpia
Tuntuu, että me kaikki oltiin ihan nättejä ja jopa kauniita. Siis omassa kaveripiirissä. Tottakai oli meikit olemassa, muttei ollut hiuspidennyksiä ei ripsipidennyksiä, ei hampaidenvalkaisuja tai hammaskuoria jne. Silarit oli vasta tekemässä tuloaan eikä kenelläkään tutulla ollut. Kuten ei huulitäytteitä tms.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikki nykynuoret voivat olla keskimääräistä pidempiä? Nimenomaan nuorelle sopii luonnollisuus ja ainakin toi harjaripsi- ankkahuulityyli vie kauneuden jokaisesta.
Nykynuoret eivät ole pidempiä. Keskipituus on pysynyt samana ainakin 80-luvulta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikki nykynuoret voivat olla keskimääräistä pidempiä? Nimenomaan nuorelle sopii luonnollisuus ja ainakin toi harjaripsi- ankkahuulityyli vie kauneuden jokaisesta.
Nykynuoret eivät ole pidempiä. Keskipituus on pysynyt samana ainakin 80-luvulta lähtien.
Pitkät jännämiehet siittää kaikki naiset. Tulee yhä jykeväleukaisempia 180 senttisiä tyttöjä.
Jos tuolloin oltiin kauniimpia, johtunee tuskin muusta kuin hoikkuudesta. Nykyään vain on tosi paljon lihavia ihmisiä.
30 vuoden päästä varmaan ostetaan nuorille rippilahjaksi jotain kauneusleikkauksia. Kaikki tytöt näyttää jo lukioikäisinä joltain BB-Elloilta.
Naisvartaloihanne on muuttunut hyvin paljon. Mun lukioaikana enemmän oli ihanteena naisen kapealanteisuus ja naiset halusi kaikin tavoin häivyttää lantion leveyttä pois sinne kapoisaan suuntaan. Pitkät hoikat raajat oli ihanteena. Ei ollenkaan tämmöinen Kim Kardashian lantionkorostus. Kardashian perseimplanttilook olisi ollut lähinnä ihannenaisen vastakohta kasariysärillä. Iso takamus ei ollut ihanne, vaan pieni.
Yläkroppa on pidentynyt. Jalat samaa kaliibetia kuin ennenkin. Omituisen näköisiä miehiä.
30 vuotta sitten naisilla ei ollut möreä ääni. Nyt on näitä santereita ja muita.
Kasvot ovat kauniimmat ilman filleripullistuksia, ehdottomasti. Mutta muuten oltiin kyllä ihan samanlaisia punkeroita. Kampaukset olivat mielenkiintoisempia kuin nykyinen suora keskijakaus, mikä onneksi alkaa olla ohi.
Vierailija kirjoitti:
Naisvartaloihanne on muuttunut hyvin paljon. Mun lukioaikana enemmän oli ihanteena naisen kapealanteisuus ja naiset halusi kaikin tavoin häivyttää lantion leveyttä pois sinne kapoisaan suuntaan. Pitkät hoikat raajat oli ihanteena. Ei ollenkaan tämmöinen Kim Kardashian lantionkorostus. Kardashian perseimplanttilook olisi ollut lähinnä ihannenaisen vastakohta kasariysärillä. Iso takamus ei ollut ihanne, vaan pieni.
Tuo ihanne edelleen. Nykyisin jotkut kauhean näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät olleet silloin läskejä niiku nyt
Miehet oli komeampia. Ei ollut samanlaisia tynnyrivatsoja, löysyyttä ja risupartoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihanne on menossa taas sinne laihuuteen. Kardashianitkin on laihduttaneet. Heillä noin muutoin kyllä on kaikilla pitkät raajat.
Ainakin minun nuoruudessani 70-luvulla oltiin todella rumia. Silmälasimuoti oli hirveää, samoin kampaukset ja vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ihanne edelleen. Nykyisin jotkut kauhean näköisiä.
Minä mies 39 ja tuo sen ajan naiskeho on minun ihanteeni myös. Ei tod mikään kardassiani hehtaariperse... 😖
Vierailija kirjoitti:
Musta taas nykynuoret on paljon kauniimpia, ovat keskimääräistä pidempiä ja lähes kaikki treenaa kroppaa, osaavat meikata ja laittaa hiukset ja pukeutua.
Näin tämä mullekin näyttäytyy. Omassa nuoruudessa oli ne muutamat tyylitietoiset urheilijat, jotka erottuivat kauneudellaan/komeudellaan, nykyään näyttää siltä, että lähestulkoon kaikki vastaantulevat nuoret ovat häikäiseviä.
Vierailija kirjoitti:
Paksut naiset ovat tuskin koskaan kovin kauniita.
Erittäin paljon kauniimpia kuin paksut miehet. Mutta eihän homon tarvitsekaan tykätä naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät jännämiehet siittää kaikki naiset. Tulee yhä jykeväleukaisempia 180 senttisiä tyttöjä.
Naisia ei siitetä, pentu. Lapsia siitetään. Opettele ihmeessä äidinkielesi.
Kukas, sun logiikalla, on siittänyt kaikki lyhyet, leuattomat läskipojat?
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta sitten naisilla ei ollut möreä ääni. Nyt on näitä santereita ja muita.
"Muilla" tarkoittanet vinkuvia ja piipittäviä ulipoikia. Ylilaudan ylijäämiä.
Vielä 50-90 -luvulla suomalaisnaiset pärjäsivät kauneuskilpailuissa. Nykyään ei. Johtunee osittain latinoiden missikirurgiasta, mutta varsinkin kasvoiltaaa kauniita on vähemmän. Sporttinen Lola Odusoga on viimeisimpiä menestyneitä Miss Universum -kisoissa.
30v sitten olin: