Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkasten muutostako ei saa keskustella?

Vierailija
26.06.2024 |

Kaikki ketjut tähän mennessä poistuneet. Täällä on oikeasti törkeitä ketjuja kaikenmaailman pikkujulkimoista. Miksi Jalkasista ei saisi keskustella kun keskustelut on olleet aivan asiallisia vai eivätkö he kestä että ihmiset eivät olekaan samaa mieltä heidän kanssaan. Siihen vähän viittaisi tämän päivän ig storyt joissa puolustellaan asiaa, minkä keretään.

Kommentit (579)

Vierailija
361/579 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mediayhtiö Anniina Jalkanen julkaisee sisältöä. Siitä saa ihan vapaasti keskustella.

Kukaan ei ole urkkinut mitäön yksityishenkilöstä tai juorua tämän yksityisiä yksityisasioita julkisuuteen, vaan keskustelee mediayhtiön tuottamasta täysin julkisesta sisällöstä.

Mitä sinä et nyt tästä ymmärrä?

Jotku on olleet lähdössä kyyläämään Jalkasten tontillekin. Ja täällä on tosiaan vihjailtu Anniinasta kaikenlaista. Keksitty päästä omia asiota ja kerrottu totuutena.  

Anniina ne videot julkaisee omalla sometilillään eikä mikään yhtiö.

Siellä saarella saa retkeillä.

Yhtiö julkaisee. Lähde: Anniina.

T vainoaja

Ei vaan Anniina ihan itse. Etkö edes seuraa häntä, kun kinaat tällaisestakin vastaan???

Vierailija
362/579 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mediayhtiö Anniina Jalkanen julkaisee sisältöä. Siitä saa ihan vapaasti keskustella."

Juu tuudittaudu vaan tuohon oletukseen solvaukseinesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/579 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin eli ulkona olevilla on sääsuojat vanhoissa rakennuksissa, sanoo Anniina uudella videolla. 

Vierailija
364/579 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummani hei laittoiko uudet verhot tupaan, jäi kesken näkemättä se tuliko kiva sisustus saaristossa

Vierailija
365/579 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin eli ulkona olevilla on sääsuojat vanhoissa rakennuksissa, sanoo Anniina uudella videolla. 

Missä? Mitään ei näytetä.

Vierailija
366/579 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nämä Jalkaset ovat?

Vierailija
367/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mediayhtiö Anniina Jalkanen julkaisee sisältöä. Siitä saa ihan vapaasti keskustella."

Juu tuudittaudu vaan tuohon oletukseen solvaukseinesi.

Eli väität Anniinan valehtelevan toistuvasti? Tuo jos mikä on sitä solvaamista.

Niinkö kirjoitin? Etkö osaa lukea?

Vierailija
368/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Anniinalla vielä kaksi pienempää lasta huollettavana. 

Vierailija
369/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää niin tuo koulun puute esikoisella. Joutuu varmasti hoitamaan sisaruksia vanhimpana. Ei värityskirja ole koulua. Tai vain omatoiminen lukeminen. Meidän lapset lukivat itse kirjoja jo 5v. Koulun käyminen on ihan eri juttu. Eristäytyminen voi johtaa sosiaalisiin pelkoihin myöhemmin. Kun ei osaa toimia lasten keskellä ja lukea sosiaalisia viestejä. Ilmeitä, eleitä ym. 

Ootko sä ihan terve? Ethän sinä voi parin sekunnin videoiden perusteelle EDELLEENKÄÄN sanoa yhtään mitään heidän koulusta tai elämästä. Nää tapaa ystäviään lähes viikottain ja sillon kun vieraita tulee niin ovat yötä joskus jopa pidempään, eli kyllä sitä sosiaalisuutta saa ihan tarpeeksi. Eikä kaikki tykkää juosta kylillä jo 8-vuotiaana. Jotkut ei koskaan.

Vierailija
370/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää lapset joita raahataan kaiken maailman harrastuksissa ja päivähoidoissa ihan pienestä pitäen ja sitten tökätään kouluun jossa pahimmassa tapauksessa vielä kiusataan tai eristetään.

Itse muistan lapsuudesta kuinka paras koulupäivä oli sellainen kun tiesin, että äiti oli kotona odottamassa (esim pekkaspäivät tms). Tai kun sain ensimmäisen oman koiran. 

Vierailija
371/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Anniina anna ne sakset niille lapsille, etenkin sille tokaluokkalaiselle! 

Valmiiksi leikattuja askarteluja on päiväkodissa, ja sielläkin lapset itse tarkentavat leikkauksia pikkusaksilla. Kuten tuo tokaluokkalainen nyt teki.

Sille ne isot sakset ja munakenno ja leikkaamaan. 

Sama homma kuumaliiman kanssa. 

Vierailija
372/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Anniina anna ne sakset niille lapsille, etenkin sille tokaluokkalaiselle! 

Valmiiksi leikattuja askarteluja on päiväkodissa, ja sielläkin lapset itse tarkentavat leikkauksia pikkusaksilla. Kuten tuo tokaluokkalainen nyt teki.

Sille ne isot sakset ja munakenno ja leikkaamaan. 

Sama homma kuumaliiman kanssa. 

Älä opeta isääs naimaan

Vierailija
373/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää lapset joita raahataan kaiken maailman harrastuksissa ja päivähoidoissa ihan pienestä pitäen ja sitten tökätään kouluun jossa pahimmassa tapauksessa vielä kiusataan tai eristetään.

Itse muistan lapsuudesta kuinka paras koulupäivä oli sellainen kun tiesin, että äiti oli kotona odottamassa (esim pekkaspäivät tms). Tai kun sain ensimmäisen oman koiran. 

No just sellainenhan tuolla lapsell olisi aina. Eli mitä sössötät???

Vierailija
374/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin uusimman videon ja tuli vähän yllätyksenä talon huono kunto. Siis aiemmilla videoilla saanut ehkä vähän ruusuisemman kuvan siitä. Mutta nyt näki, miten ulkomaali lohkeilee, ulko-ovi näyttää todella heppoiselta ja muutenkin vaikutti siltä, että aika paljon hommaa olisi, että siellä voisi ympärivuotisesti asua. Voisi kuvitella, että tämä on jo monelle vähän liikaa kesämökkiprojektiksi, kun sellainen ikuisuusprojenti. Ja kun miettii, että heillä tohon kaiken päälle on vielä ne lapset koko ajan siinä vieressä. 

Aivan upea paikka toki, mutta ovatkohan ihan loppuun asti miettineet tota. 

Ovat miettineet. Ja 5v kokemusta vanhasta talosta.

Vierailija
375/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää niin tuo koulun puute esikoisella. Joutuu varmasti hoitamaan sisaruksia vanhimpana. Ei värityskirja ole koulua. Tai vain omatoiminen lukeminen. Meidän lapset lukivat itse kirjoja jo 5v. Koulun käyminen on ihan eri juttu. Eristäytyminen voi johtaa sosiaalisiin pelkoihin myöhemmin. Kun ei osaa toimia lasten keskellä ja lukea sosiaalisia viestejä. Ilmeitä, eleitä ym. 

Ootko sä ihan terve? Ethän sinä voi parin sekunnin videoiden perusteelle EDELLEENKÄÄN sanoa yhtään mitään heidän koulusta tai elämästä. Nää tapaa ystäviään lähes viikottain ja sillon kun vieraita tulee niin ovat yötä joskus jopa pidempään, eli kyllä sitä sosiaalisuutta saa ihan tarpeeksi. Eikä kaikki tykkää juosta kylillä jo 8-vuotiaana. Jotkut ei koskaan.

Et sinä vou tuetää mitään nousta vieeaista tms. Päästäsi keksit.

Vierailija
376/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuo 8-vuotias edes askarrella ikätasoisesti? Käyttää saksia? Kaikissa askartelutuokioissa vain äiti leikkaa saksilla.

Vierailija
377/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on taistelleet vuosisatoja pääsyäkseen kouluun ja saadakseen muitakin vaihtoehtoja kuin kotityöt.

Nyt nuo palaa liki 200 vuotta ajassa taaksepäin tytärtensä osalta

Ja naiset ovat nykyään kaikkein masentuneimpia ikinä. Itellä useampi naiskollega ja aina vaan burnouttia pukkaa, työt ei onnistu.

Vierailija
378/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuo 8-vuotias edes askarrella ikätasoisesti? Käyttää saksia? Kaikissa askartelutuokioissa vain äiti leikkaa saksilla.

Miksi kysyt tämmöistä täältä, meistä kukaan ei ole 100% katsomassa saako 8v leikata ihan itse saksilla. Mitä jos kysyisit ihan Anniinalta jos noin kamalasti tuollainen asia mietityttää??

Vierailija
379/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt tämmöistä täältä, meistä kukaan ei ole 100% katsomassa saako 8v leikata ihan itse saksilla. Mitä jos kysyisit ihan Anniinalta jos noin kamalasti tuollainen asia mietityttää??

Miksi ihneessä sinä kyttäät mitä muut kyselee? 

Vierailija
380/579 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihneessä sinä kyttäät mitä muut kyselee? 

Miksi kyselet tyhmiä?

Ketju on lukittu.