Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset näyttävät usein kirjoittavan viestiä älypuhelimella ajaessaan autoa!

Vierailija
26.06.2024 |

Todella VAARALLISTA touhua sivullisille! Ajatelkaa nyt edes vähän minkälaisen riskin otatte!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sou?

Mulla on autossa adaptiivinen vakkari ja muut avustimet, sehän ajaa itsestään.

N19

Niin, se ajaa myös ihmisten päälle suojatiellä tai tien sivussa ajavan pyöräilijän päälle itsestään.

Lisäksi tuo on laitonta, jolloin asiasta ei pitäisi joutua edes keskustelemaan.

Ei noi teiniksit pysähtele muutenkaan, vaikka puhelinta ei olisikaan. Kortin ikärajaksi 30v. Se olisi hyvä.

Vähenisi huomattavasti onnettomuudet. Kaiken päälle osa noista ajaa vielä huumeissa. 

Vierailija
22/29 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sou?

N19

Ei helvetti, onks tää provo. Toi on vielä paljo vaarallisempaa ympäristölle, jos auto ajaa itsekseen ja sulla on keskittyminen muuhun :D. Parempi, kun ajaisit ojaan, mutta noin ajat varmemmmin jonkun toisen päälle.

On provo siinä mielessä että väittää autonsa ajavan itsestään. Minun autossani on täysin itsestään ajava autopilotti ja ei se anna näpytellä viestiä "ajettaessa" vaan huomauttaa jos en keskity liikenteeseen. Kun tulee tarpeeksi monta huomion herpaantumista niin autopilotti menee lukkoon.

Vakkarilla ajeleva teini ei ole autopilottia nähnytkään.

Minulla on VW ID.3 ja siinäkin menee kosketusnäyttö lukkoon, jos sitä käyttää ajon aikana liikaa. Todella hyvä turvaominaisuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sou?

N19

Mulla on myös auto joka lähettää viestejä sanelemalla.  

No en viitsisi sen ominaisuuden vuoksi uutta autoa hankkia pelkästään.

Ja toisekseen, en halua sanella niiden viestien sisältöä mitä autossa kirjoitan, ei ole lasten korville ne jutut 😗

N19

Vierailija
24/29 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sou?

N19

Niin, se ajaa myös ihmisten päälle suojatiellä tai tien sivussa ajavan pyöräilijän päälle itsestään.

Lisäksi tuo on laitonta, jolloin asiasta ei pitäisi joutua edes keskustelemaan.

Ei noi teiniksit pysähtele muutenkaan, vaikka puhelinta ei olisikaan. Kortin ikärajaksi 30v. Se olisi hyvä.

Vähenisi huomattavasti onnettomuudet. Kaiken päälle osa noista ajaa vielä huumeissa. 

Unohditte laittaa nikin, eli "Matti ja teppo 31v"

Vierailija
25/29 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sou?

N19

Ei helvetti, onks tää provo. Toi on vielä paljo vaarallisempaa ympäristölle, jos auto ajaa itsekseen ja sulla on keskittyminen muuhun :D. Parempi, kun ajaisit ojaan, mutta noin ajat varmemmmin jonkun toisen päälle.

On provo siinä mielessä että väittää autonsa ajavan itsestään. Minun autossani on täysin itsestään ajava autopilotti ja ei se anna näpytellä viestiä "ajettaessa" vaan huomauttaa jos en keskity liikenteeseen. Kun tulee tarpeeksi monta huomion herpaantumista niin autopilotti menee lukkoon.

Aika seppä sinä olet, kun jos sun autossa ei jotain ominaisuutta ole, ei sitä voi olla muillakaan. Hyppää pappa Popedaan mut muista veivaa kangesta ensin.

Vierailija
26/29 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sou?

N19

Minulla on VW ID.3 ja siinäkin menee koske

Mullakin on 20v vanha S Mersu, sen multimediayksikkö ei anna käyttää valtaosaa näytön toiminnoista ajon aikana, turvallisuussyistä.Hienoa että 20v myöhemmin löytyy muistakin...

Vierailija
27/29 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sou?

N19

Aika seppä sinä olet, kun jos sun autossa

Nainen olen ja 2024 vuoden Tesla Model Y:n viimeisimmällä autopilotilla ajelen. Valaise minua "pappaa" että missä automerkissä ja -mallissa on itsenäinen autopilotti joka antaa kuskin tehdä muuta samalla? 

Vierailija
28/29 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin voi arvata mitä edellä ajava autoilija tekee, kun moottoritiellä seilaa kaistallaan ja välillä käy vähän toisellakin kaistalla. Siinä pitää tarkasti pohtia ohitushetki, jotta jää tilaa ohituskaistalle ohittaa tuo seilaaja. Yleensä ohitan silloin kun on kerran käynyt vähän ohituskaistan puolella, niin seuraavaksi yleensä auto ohjautuu sitten pientareen puolelle, silloin on hyvä ohitushetki.

Vierailija
29/29 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun lenkin saldo 4/7 eli neljällä seitsämästä oli katse siinä puhelimessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi