Milloin persut järjestävät ensimmäisen mielenosoituksensa?
Aiheita kyllä löytyy ja ilmeisesti myös kykyä järjestää, koska ovat muiden mielenosoituksia koko ajan arvostelemassa. Mutta on helpompaa huudella netissä kuin tehdä jotain oikeasti asioiden eteen. Ja poliisi on ä-oikeistolainen Suomessa, joten tuskin teitä siirrettäisiin minnekään.
Kommentit (6)
Sebastian Tynkkynenhän konttaili kirkon rappusia pelkässä vaipassa. Vastusti sillä Suomen pakkoruotsia vastaan. Se kuva on päivälehdestä mun wc:n seinällä kesämökillä. 🤣
Viime hallituskaudella oli persujen masinoimia torviprotesteja montakin. Niillä tukittiin Mansku ja vaadittiin bensan hintaa alas. Sattuneesta syystä niitä ei enää muistella.
Kyllä se riittää, että nämä elokapinoitsijat tulevat kesäisin tukkimaan ajotiet ja jeesustelemaan kestävästä yhteiskunnasta ja ilmastosta halpatuotantomaissa lapsukaisten hiellä valmistamat merkkivaatteet päällään ja älypuhelimet päällään ja kuvailevat itseään TIKTOK:iin jonka toteutti ihmisoikeuksista täysin piittaamaton valtio. Siinä sivussa virkistäydytään muovipulloista nautittavilla virvokkeilla ja möykätään niin, että citykanit ja linnut pakenevat ja pilataan oikeus puhtaaseen ilmaan röyhyttämällä ringissä hashista ja marihuanaa. Miksi muiden pitäisi sortua samaan?
Miksi?
Perussuomalaiset on hallituksessa
AP, kerrotko vielä miksi PS pitäisi mielenosoituksen itseään vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Perussuomalaiset on hallituksessa
AP, kerrotko vielä miksi PS pitäisi mielenosoituksen itseään vastaan?
Näin tyhmiä on vihervassarit
Minä olen perussuomalainen enkä ole koskaan osallistunut mihinkään mielenosoitukseen. Tietääkseni en edes tunne ketään joka olisi mielenosoittanut. Koko juttu tuntuu niin vieraalta, parhaimmillaankin ajanhukkaa, pahimmillaan väkivaltaa ja vandalismia. Demokratiassa vaikutetaan asioihin politiikan kautta, lähinnä äänestämällä. Vasemmistolaiset nuoret pitävät mielenosoittamisesta niin paljon että heille kelpaa aihe kuin aihe. Mielenosoittamisella täytyy olla jokin sosiaalinen funktio. Deittailevatko vasurinuoret "miekkareissa"?