Vesijuoksu
Olen kokeillut monta kertaa vesijuoksua ennen raskautta ja tykännyt siitä. Nyt olen raskaana viikoilla 21+ ja mietin että onnistuukohan sen vyön käyttö masun kanssa?
En ole " ehtinyt" kokeilla nyt raskausaikana vyötä vielä kun oon niin paljon sairastellu mutta jos tästä joskus tokenisi =)
Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (5)
Laitoitko vyön kiinnitysnarun kulkemaan masun ylä- vai alapuolelta? Onkohan vöissä kovastikin eroja, en ole kokeillut kuin kahta mallia,niissä en huomannut mitään selkeää eroa.
mulla vyö kulki jotakuinkin lantion yläpuolella, olen muutenkin vähän pyöreä, ja vauva-maha mulla pullahti oikeastaan vasta noihin aikoihin kun lopettelin juoksemista, kannattaa kokeilla kuivalla maalla miten vyö asettuu ja kiristää myös kuivalla maalla, jottei vedessä kiristä vahingossa liian tiukalle. en ole törmännyt kun uimahallin " vakio-unisex-onesize" vöihin (omaa ei ole). Onko uimahallissasi esim. ohjattua vesijuoksua (ns.jumppaa)? minä kävin myös siinä, sai paljon erilaisia liikkeitä, jottei ihan tylsisty vain hölkkäämään, esim. hiihtotyylillä, haarahyppy, nyrkkeily tms. Kannattaa kokeilla!
Vesijumppaa olen myös meittinyt.
Onko kenelläkään tietoa mamma vesijumpasta?? Jostain sellaisesta luin. Jos jollain Helsinki/ Vantaa alueen mamma jumppa
Jos jollain on tietoa mamma vesijumpasta helsinki/ vantaa alueella niin kiitollisena ottaisin tiedon vastaan :)
n. 27 viikolle asti. en kiristänyt vyötä niin kireälle kuin normaalioloissa, onnistui ihan hyvin. lähinnä alkoi " keuhkokapasiteetti" loppua kun lopetin juoksun (niin, no kyllä se nyt saattais tuntua inhottavalle vyökin...) mutta uin vielä täyttä päätä rv 31 ja aijon jatkaa niin kauan kun saan/kykenen.