Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!
Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.
Kommentit (3257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty sanoin kuvailemaan kokemaani inhoa naissukupuolta kohtaan.
Olen nainen ja kaikki miehet ei ole kamalia. Miksi siis vihaat naisia ei mekään kaikki pahoja olla. Itse näen miehet yksilöinä. En silti hyväksy tälläistä salakuvausta. Ei hyväksy oma miehenikään, hän on isosta perheestä jossa naisia ja niitä suojelee.
Ketjussa vain solvataan miehiä. Yksikään nainen ei puolusta meitä.
Yksikään mies ei ole tehnyt tässä mitään, että tuomitsisi teot. Ne vain puolustee salakuvaajia.
Älä valehtele!
Itseasiassa aika alussa jokunen oli! Mutta suurinosa puolustelee tätä touhua.
Ovatko he kaikki puolustelijat varmasti miehiä tai edes suomalaisia? Osa voi olla jotain muuta, kuin äkkiseltään luulisi. Eikä tämä "vauvis" ole edes kovin suosittu miesten keskuudessa. Netissä näkee muutenkin lähinnä ääripäiden keskustelua, johon maltillinen, ns. hiljainen enemmistö ei ota edes osaa. Netin keskusteluita lukiessa ajatusmaailma vääristyy helposti juuri tämän seikan vuoksi. Radikaalit ja kiihkeät mielipiteet ovat vallalla ja jopa kaikki poliittiset äärilaidat ovat äärimmäisen aktiivisia netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sairaalla yksilöllä on tarve salakuvata.
Miten se on salakuvaamista, jos julkisessa paikassa kuvaa? Eri asia jos kuvaa siivouskomerossa salaa joka ei ole julkinen.
Sit voi pyytää myös luvan.
Voi toki pyytää ja on kohteliastakin, mutta siihen ei ole mitään juridista velvoitetta eikä se ole sanktioitua salakuvaamista.
Käyttäytymisessä siis kaikki on ok, mikä ei ole laissa kiellettyä? Ja sit ihmetellään, et eläinten sekoontuminenkin piti lailla kieltää🤦. Hatmi teille.
Sulla on sun standardit, mutta muut toimivat
Tähän on menty kun homot ja muut perverssit on nykyään terveiden kirjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoret naisetkin nauttii tosta.
Se, mistä minä nauttisin, olisi Yliksen osakkaiden, perustajien ja ylläpitäjien nimien ja kasvojen paljastaminen.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sun säännöt, muut katsotaan lakikirjasta. Sä voit tehdä lakialoitteen ja kertoa, miten julkisella paikalla tapahtuvaa kuvaamista säännellään ja valvotaan. Lähes jokaisella on tarkka kamera puhelimessaan. Siitä vain sitten ratsaamaan ja tsekkaamaan kohteiden suostumuksellisuus. Onnea matkaan!
Niin, nettiin lataaminen on se ongelma. Mikä tässä on nyt näin vaikea ymmärtää. Ja ne latauksethan siis pystyy jäljittää.
Logiikallasi siis sivustot, joille voi ladata kuvia, pitäisi kieltää.
Henk. koht ihan sama, kun en lataa mitään kuvia mihinkään sivustoon. Mutta kai nyt kahjokin ymmärtää, että on kuvia, ja sitten on kuvia. Onhan noissa instoissakin säännöt, mitä kuvia siellä saa julkaista. Vaikka ovatkin henkilökohtaisia tilejä.
Ylilauta on luusereille ja joku "mies" sielä pitää ihteään miehenä 🤣luuserit on luusereita
Mitäs paljastelette. Myykää pitkiä takkeja ja puseroita, paitojakin. Minäkin ostan niitä sitten. Kaapukin käy.
Miettikää tässäkin videossa näkyy pyllyjä.. Tiedä vaikka joku tumputtaja tumputtaa tämmöisille perus videoille jota julkisilla paikoilla otettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sun säännöt, muut katsotaan lakikirjasta. Sä voit tehdä lakialoitteen ja kertoa, miten julkisella paikalla tapahtuvaa kuvaamista säännellään ja valvotaan. Lähes jokaisella on tarkka kamera puhelimessaan. Siitä vain sitten ratsaamaan ja tsekkaamaan kohteiden suostumuksellisuus. Onnea matkaan!
Niin, nettiin lataaminen on se ongelma. Mikä tässä on nyt näin vaikea ymmärtää. Ja ne latauksethan siis pystyy jäljittää.
Ketään ei vaan yllättäen kiinnostaa jäljittää nettiin videota laittanutta. Miksiköhän?
Jaa a, en tiedä videoista. Tällä palstalla muutama riehui uhmakkaasti oksennuksiaan levitellen. Useampi varoitti, että heidät vähintään bannataan. Olivat toista mieltä, kunnes täältä poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kaikki miehet ei ole kamalia. Miksi siis vihaat naisia ei mekään kaikki pahoja olla. Itse näen miehet yksilöinä. En silti hyväksy tälläistä salakuvausta. Ei hyväksy oma miehenikään, hän on isosta perheestä jossa naisia ja niitä suojelee.
Yksikään mies ei ole tehnyt tässä mitään, että tuomitsisi teot. Ne vain puolustee salakuvaajia.
Älä valehtele!
Itseasiassa aika alussa jok
Ovatko he kaikki puolustelijat varmasti miehiä tai edes suomalaisia? Osa voi olla jotain muuta, kuin äkkiseltään luulisi. Eikä tämä "vauvis" ole edes kovin suosittu miesten keskuudessa. Netissä näkee muutenkin lähinnä ääripäiden keskustelua, johon maltillinen, ns. hiljainen enemmistö ei ota edes osaa. Netin keskusteluita lukiessa ajatusmaailma vääristyy helposti juuri tämän seikan vuoksi. Radikaalit ja kiihkeät mielipiteet ovat vallalla ja jopa kaikki poliittiset äärilaidat ovat äärimmäisen aktiivisia netissä.
Vauvalla pyörii yllättävän sankka ja sitkeä joukko onnettomia miehiä, jotka etsivät tätä kautta kontaktia naisiin, kun eivät sitä mistään muualta löydä.
Naisvihamiehet ovat täällä raskaasti yliedustettuina, tervepäisiä näkee paljon vähemmän.
Noin muuten samaa mieltä verkkokeskusteluista ja kärjistymisestä.
Tämän innoittamana kävin vilkaisemassa ylilautaa. Siellä sanottiin, että se on naisilta vallankäyttöä kulkea paljastavassa vaatetuksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ja Sanoma tekee rahaa kaiken maailman vauva-palstoilla vihapuheineen. Tänne kirjoittajilta puuttuu useimmilta alkeellisimmatkin käytöstavat, toisen ihmisen kunnioitus ja monelle myös lait ovat yhdentekeviä. Sanoma-vauvan voisi lopettaa samalla, kun ylila uhudan. Molemmat ovat yhtä oksettavia paikkoja. Tällaista vihaa ja käytöstapojen puutetta ei suvaittaisi vakavasti otettavilla keskustelupalstoilla esim. Keski-Euroopassa. Siellä käydään sivistynyttä keskustelua, ainakin vielä toistaiseksi.
Yl ilau dugdan käyttäjien enemmistö on miespuolisia, vauvalla naispuolisia. Molemmat sukupuolet häiriköivät yhtä törkeästi.
Selvitysten mukaan noin puolet on vauvalla miehiä.
Miten tää palsta tekee rahaa? Mainoksilla? Ei käyttäjät kuitenkan mitään maksa, kuten yliksellä.
Mitä itse täällä teet? Luot sivistynyttä keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele!<
Oisko vaikka amerikkalaisia?Saksalaisia?
Mitenköhän tämä eroaa esim. Uimarannalla otettuihin kuviin/videoihin kun taustalla näkyy randomeita bikinit päällä?
Taikka yleisurheilijat jotka urheilee tiukoissa vetimissä että melkein värkit näkyy? Vieläpä yle suorissa lähetyksissä.
Entäpä muita julkisilla alueilla kuvia/videoita joissa näkyy paljon sivullisia esim. Kesällä vähä pukeisissa asuissa?
Kaikki on laillisia kun julkisissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoret naisetkin nauttii tosta.
Se, mistä minä nauttisin, olisi Yliksen osakkaiden, perustajien ja ylläpitäjien nimien ja kasvojen paljastaminen.
N
On niitä nimiä tullut julki..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin vaikka väittää, että täällä vauvalla liikkuu pieni naisia, jotka esiintyvät miehinä ja provosoivat keskustelua. Sama varmaan toisinkin päin, mutta miksei myös idän trolleja.
Rusutrolleja varmasti, mutta oletko koskaan käynyt Ylilaudalla ennen rekisteröintipakkoa? Siellä suomenkieliset miehet sanovat paljon pahempaakin kuin tässä keskustelussa.
Lähipiirissäni on ihania miehiä, mutta tuntematon mies on aina riski. Ei kukaan halua olla tekemisissä nyymin kanssa.
Kyllä, olen mies ja lukenut "ylila ulattaa" ja siellä on paljon törkyä, joita pieni joukko miehiä suoltaa ja siellä on myös tunnetusti aktiivinen vaikutus Ruskitrolleilla, mutta sitten on asian toinen puoli, tämän vauva-palstan törky, joka on täysin verrattavissa pahuudessaan "yl llaulattajan" törkyyn ja tämän palstan törky tulee pääasiassa suomalaisilta naisilta. Varsinaista somea en käytä, mutta voin kuvitella, miten törkyinen se on. Hävettää, kuinka huonot käytöstavat meillä on.
Tuntemattomista puheen ollen, tuntematon ihminen on aina sukupuoleen katsomatta riski, myös tunnettu ihminen voi olla riski ja usein onkin.
Sormet ja keskustelupalstat saisi puolestani kieltää. En itse häviäisi siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan pikkupojille tiedoksi, jos ette ole huomanneet, joka kaupassa on valvontakamerat joka nurkassa. Jos kaupassa kuvailet jonkun karkkihyllyn äärellä ostoksia tekevän naisen ahteria, sinut voidaan valvontakameran kuvista hyvin helposti löytää.
Tiedoksi ettå ne valvontakamerat koko ajan kysymättänne kuvaavat teidän naisten perseitä.
Mutta eivät julkaise niitä.
Mitenkähän on, jos joku päivä ulijonne onnistuu raskauttamaan jonkun. Ja onkin oma ihana tytärprinsessa elämässä. Onko tälle ihan ok kaikki se kohtelu oman tyttären kohdalla, mitä nyt toteuttaa omassa elämässään.
Minä olen tällaisen misogynistiuuvatin (aikuinen) tytär ja kyllä, ainakin omalle isälleni on täysin OK muiden miesten kuolata minua, i
Todella järkyttävää! ja surullista. Mikähän on isäsi tausta, kun tällä tavoin sinuun suhtautuu?
Jos ravintolassa kuvaa vain naisten perseitä, sallitaanko se? Pitäisikö tasapuolisuuden vuoksi kuvata myös miesteb ja muunsukupuolisten perseitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ja Sanoma tekee rahaa kaiken maailman vauva-palstoilla vihapuheineen. Tänne kirjoittajilta puuttuu useimmilta alkeellisimmatkin käytöstavat, toisen ihmisen kunnioitus ja monelle myös lait ovat yhdentekeviä. Sanoma-vauvan voisi lopettaa samalla, kun ylila uhudan. Molemmat ovat yhtä oksettavia paikkoja. Tällaista vihaa ja käytöstapojen puutetta ei suvaittaisi vakavasti otettavilla keskustelupalstoilla esim. Keski-Euroopassa. Siellä käydään sivistynyttä keskustelua, ainakin vielä toistaiseksi.
Yl ilau dugdan käyttäjien enemmistö on miespuolisia, vauvalla naispuolisia. Molemmat sukupuolet häiriköivät yhtä törkeästi.
Selvitysten mukaan noin puolet on vauvalla miehiä.
Miten tää palsta tekee rahaa? Mainoksilla? Ei käyttäjät kuitenkan mitään
Mä tiedän täm kuvion. Pidetään palstaa ilmaisena jonkin aikaa ja kerätään lukijoita koukuttamalla niitä heidän yksityiskohtaisilla yksityiselämän tiedoilla. Jossain välissä muutetaan maksulliseksi ja tyylliin jos haluat nähdä mitä muut susta kirjoittaa niin maksa 50 kymppiä per kk.
iljettävä rassenainen esittelee peräsuoltaan.