Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!
Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.
Kommentit (3257)
Vieläkö te jaksatte, viimeksi kommentoin jotakin tuolle urpolle sivulla 60.
Kova homma hällä kun hän vastaan kaikki palstan naiset 7-23.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty sanoin kuvailemaan kokemaani inhoa naissukupuolta kohtaan.
Olen nainen ja kaikki miehet ei ole kamalia. Miksi siis vihaat naisia ei mekään kaikki pahoja olla. Itse näen miehet yksilöinä. En silti hyväksy tälläistä salakuvausta. Ei hyväksy oma miehenikään, hän on isosta perheestä jossa naisia ja niitä suojelee.
Ketjussa vain solvataan miehiä. Yksikään nainen ei puolusta meitä.
Yksikään mies ei ole tehnyt tässä mitään, että tuomitsisi teot. Ne vain puolustee salakuvaajia.
Mies26 sanoi, että on nykyisin viisaampi, eli rivien välistä tuomitsi. Ja mitä naiset teki? Alapeukuttivat Mies26:den kommenttia.
Haluatko yrittää uudestaan?
Jaa että pitäis rivien välistä lukea ja ymmärtää?? Tää e-Korea -mies on niin tuttu näky täällä, että saa vissiin jo sen takia alapeukkuja, riippumatta siitä, mitä tällä kertaa sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty sanoin kuvailemaan kokemaani inhoa naissukupuolta kohtaan.
No sittenhän jätät naiset rauhaan, eiks ni? Et kuvaile tai runccaile kuville? Miksi edes kiihottuisit naisista. Ei kukaan kiihotu vihaamastaan asiasta.
Voisitte oikeastaan mennä naimisiin keskenämme. Sopisitte hyvin yhteen.
N. klo 16 havaittu järkevästi kirjoittanut Mies, joka puolusti naisia ja tuomitsi salakuvaamisen.
Jos asian valoisaa puolta haluaa ajatella, niin ainakin lautailijat joutuis käymään ulkona noiden kuvien ottamista varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
julkisella paikalla saa kuvata
Osa onkin kuvattu yksityisissä tiloissa esim. ihmisten kotona ja ilman lupaa.
Myöskään mikään baari ei ole mikään julkinen tila vaan yksityinen.
Kannattaa edelleen tsekata se määritelmä lakikirjasta eikä keksiä omasta päästä. Instagram on pullollaan baareissa ja klubeilla napsittuja bilekuvia, joissa näkyy ulkopuolisia ihmisiä.
Hyvin servasit tuon naisen!
Juu juu kyllä servas😏, mut ei se tee siitä vielä laillista, että joku muukin tekee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Jos asian valoisaa puolta haluaa ajatella, niin ainakin lautailijat joutuis käymään ulkona noiden kuvien ottamista varten
Vähän niin kuin bongailemassa lintuja, joopa. Useimmat vaan uhoaa, eivät varmaan jaksa kun väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan pikkupojille tiedoksi, jos ette ole huomanneet, joka kaupassa on valvontakamerat joka nurkassa. Jos kaupassa kuvailet jonkun karkkihyllyn äärellä ostoksia tekevän naisen ahteria, sinut voidaan valvontakameran kuvista hyvin helposti löytää.
Tiedoksi ettå ne valvontakamerat koko ajan kysymättänne kuvaavat teidän naisten perseitä.
Mutta eivät julkaise niitä.
Mitenkähän on, jos joku päivä ulijonne onnistuu raskauttamaan jonkun. Ja onkin oma ihana tytärprinsessa elämässä. Onko tälle ihan ok kaikki se kohtelu oman tyttären kohdalla, mitä nyt toteuttaa omassa elämässään.
Minä olen tällaisen misogynistiuuvatin (aikuinen) tytär ja kyllä, ainakin omalle isälleni on täysin OK muiden miesten kuolata minua, ihan teinistä lähtien. Itse asiassa se olisi erittäin suotavaa, koska silloin hän miehenä on onnistunut kasvattamaan seksikkään tyttären, jota muutkin miehet "arvostavat". Naisellahan ei ole isälleni muuta roolia kuin pildeteline, joten minä tyttärenä en tietenkään ole naissukupuolen edustajana yhtään sen kummempi kuin pildedeline muille miehille.
Oli hirveä henkilökohtainen kriisi ja loukkaus isälle, kun vielä 16-vuotiaanakaan ei kukaan halunnut olla poikaystäväni. Eli toisin sanoen kukaan ei halunnut p4nna minua eikä pitänyt minua seksikkäänä. Isälle olisi ollut aivan sama kuolaako minua 16v. luokkakaveri, 26v. naapurin poika vai 36v. naapurin iskä.
Näin on edelleen, vaikka minä olen 40v ja isä 70v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sairaalla yksilöllä on tarve salakuvata.
Miten se on salakuvaamista, jos julkisessa paikassa kuvaa? Eri asia jos kuvaa siivouskomerossa salaa joka ei ole julkinen.
Sit voi pyytää myös luvan.
Voi toki pyytää ja on kohteliastakin, mutta siihen ei ole mitään juridista velvoitetta eikä se ole sanktioitua salakuvaamista.
Käyttäytymisessä siis kaikki on ok, mikä ei ole laissa kiellettyä? Ja sit ihmetellään, et eläinten sekoontuminenkin piti lailla kieltää🤦. Hatmi teille.
Eläimiin kuitenkin sekaannutaan todennäköisesti yhä enemmän. Ylipäätään psykologiasta t
Suomen vuohet, lampaat ja kamelit on nykyään vaarassa. ;(
Vierailija kirjoitti:
Ihailen nuorten naisten hyviä peppuja. Vanhempia naisia en edes huomaa kun huomioni on näissä nuoremmissa. Olen 45v mies.
Ihailetko samoin oman tyttäresi takapuolta?
Etelä-Koreassa julkiset wc-tilat ovat täynnä pieniä kameroita jotka salakuvaavat naisia. Videoita voivat miehet katsella maksua vastaan netissä. Julkisten wc-tilojen kopin seinät ovat täynnä reikiä joihin on tungettu kameroita. Hotelleissa kameroita voi olla vaikka lampuissa. Etelä-Korealaisten julkkisten omistamassa yökerhossa naisia huumattiin ja heille tehtiin svv joka kuvattiin. Yökerhon privaattihuoneissa oli kameroita.
Kuvaaminen on nykypäivää ja julkisesti täysin laillista.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Koreassa julkiset wc-tilat ovat täynnä pieniä kameroita jotka salakuvaavat naisia. Videoita voivat miehet katsella maksua vastaan netissä. Julkisten wc-tilojen kopin seinät ovat täynnä reikiä joihin on tungettu kameroita. Hotelleissa kameroita voi olla vaikka lampuissa. Etelä-Korealaisten julkkisten omistamassa yökerhossa naisia huumattiin ja heille tehtiin svv joka kuvattiin. Yökerhon privaattihuoneissa oli kameroita.
Suomessa varmaan pian sama trendi.
Perseen kuvaaminen kaupassa ei ole salakuvausta vaan ihan normaalia valokuvauksen harrastamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
julkisella paikalla saa kuvata
Osa onkin kuvattu yksityisissä tiloissa esim. ihmisten kotona ja ilman lupaa.
Myöskään mikään baari ei ole mikään julkinen tila vaan yksityinen.
Suomessa ei tiettävästi vielä ole yhtään vastaavaa kuvaus- tai kännykkävapaata yökerhoa.
Yökerhoja ympäri Suomen pyörittävän NPG:n ravintolatoimenjohtaja Teemu Pilsari sanoo, ettei ole kuullut puhettakaan vastaavista paikoista.
Ei ole tullut mieleenkään. Me tavallaan toivomme, että ihmiset kuvaavat ravintoloissamme ja ovat aktiivisia somessa. On meidän etumme, että he kertovat, missä ovat ja missä on ollut hauskaa, Pilsari kertoo.
Hän sanoo ymmärtävänsä englantilaisten ja saksalaisten ajatuksen yökerhojen kännykkäkiellon takana, mutta näkevänsä hyvin epätodennäköisenä sen, että sama tulisi Suomeen.
Sen vahtiminen olisi aivan mahdotonta.
Myös toisen ison yökerhoja Suomessa pyörittävän tahon, NOHO Partnersin ravintolaryhmän johtaja Pekka Tyynilä sanoo, ettei ole kuullut, että Suomessa missään suunniteltaisiin vastaavaa.
Tyynilä pohtii kuitenkin, että se voisi olla mahdollista, jos ravintola kieltäisi kuvaamisen omissa järjestyssäännöissään samalla tavalla kuin määrittelee ikärajansa. Hän ei kuitenkaan usko, että mikään ravintola voisi kieltää kännyköitä kokonaan.
Tyynilän mukaan tällä hetkellä normaali käytäntö ravintoloissa on, että kuvaamiseen reagoidaan kuten mihin tahansa häiritsevään käyttäytymiseen. Ongelma ei ole hänen mukaansa iso, ja asia riippuu aina kustakin asiakkaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen nuorten naisten hyviä peppuja. Vanhempia naisia en edes huomaa kun huomioni on näissä nuoremmissa. Olen 45v mies.
Ihailetko samoin oman tyttäresi takapuolta?
Hänen ystäviensä vartaloita kyllä, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne miehet ja naiset taas täällä tappelee. Edelleenkään, suurin osa miehistä ei harrasta salakuvasta.
Onneksi ei! Oma uskoni miehiin on säilynyt hyvänä, kun on niitä normeja ympärillä. Jätkyttää vaan tää joidenkin idioottimaisuus. Ja surettaa, etteivät nuoret enää kohtaa toisiaan, kun epäluulot ovat niin kovat. Muutama mätä mädättää muiden maineen.
Yhyy pakko päästä kuvaamaan naisten peppuja yhyy aivot vähän tylsistyneet enkä keksi muutakaan yhyy mitä tekisin elämälläni. Yhyy yhyy.
Yökerhoissakin on kuumia neitoja kuvattavaksi 😍