Kapuloita kassahihnalle
No niin.. olis hassu kysymys. Ja kun mietityttää niin kysyn neuvoa 😁
Kaupassa kassalla, kenen pitäisi laittaa se välikapula, jotta myyjä tietää milloin asiakas vaihtuu?
Sen nykyisen asiakkaan joka on ladannut kaikki ostokset hihnalle vai seuraavan tulevan asiakkaan joka rupeaa lataamaan ostoksia hihnalle? 🤔😆
Kommentit (28)
Minä flirttailen Salen kassaneitien kanssa sujauttamalla kapulan tilalle ison dildon. Aina on silmänisku ja puhelinnumero tullut.
Vierailija kirjoitti:
Minä flirttailen Salen kassaneitien kanssa sujauttamalla kapulan tilalle ison dildon. Aina on silmänisku ja puhelinnumero tullut.
Taas joku ällö setämies vauhdissa. Lopeta, kukaan ei halua sun irstailuja kuulla tai kokea.
Itse laitan aina kaksi kapulaa. Yhden heti ostosteni jälkeen ja toisen siitä n. 30cm päähän merkiksi että seuraava asiakas voi alkaa latoa siihen omia ostoksiaan.
Minä en tarvitse. Osaan jättää hihnanlevyisen välin ja takanylkyttäjän aikeet torppaan kärrylläni. Hyvin on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään työntää kapuloita rattaisiin
Kyllä paras kapula on sellainen, joka laitetaan naiselle suuhun. Loppuu se helvetin kälätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän itsepalvelukassaa, niin eitarvii miettiä jokosen edellä olevan ostokset on kaikki hihnalla. Eikä tarvitse odottaa, että se etana edessä siirtyy sen maksupäätteen luota sivummalle. Lisäksi saan rauhassa pakata ostokseni.
Ollaan me ihmiset sitten niiiin mukavia ja välittäviä tässä maailmassa. Olisi kiva jos me kaikki ihmiset huomioisimme kanssaeläjiä tässä maailmanajassa, niin ei ehkä olisi näin paljon pahoinvointia ihmisillä. Pienetkin asiat vaikuttavat joko positiivisesti tai negatiivisesti. Mieti, haluatko olla p*ska tyyppi vai hyvä tyyppi. Itse ainakin mietin.
Ilmankos olet niin seko, kun mietit kaikkea liikaa.🥱
Vierailija kirjoitti:
Enemmän harmittaa asiakkaat, jotka toljottaa sitä kassan ostoksien piippailua. Eivät mene pakkaamaann ostoksiaan, tuojottavat vaan mitä kassa tekee. Sitten maksavat ostoksensa ja seuraavat asiakkaat joutuvat odottelemaan
Minua taas harmittaa, kun tällaisen pakkailijan maksun aika tulee, hän alkaa vasta siinä vaiheessa siirtyä maksupäätteelle ja kaivaa korttiaan. Ja muut joutuu odottamaan.
Jotkut osaavat pakata nopeasti. Minä en asettele ostoksia minuuttitolkulla kassiin, vaan laitan painavat alimmaiseksi, sitten helposti rikkoutuvat joko siihen päälle tai laukkuun ja lopuksi heittelen kevyet rikkoutumattomat parissa sekunnissa kassiin ja häivyn. En minä yksin kaupassa käydessä osta kolmea kassillista tavaraa.