Koittakaa ymmärtää yksi asia omasta huonosta olostanne, tämä on siis ihan kriittinen asia mikä jokaisen tulee ymmärtää
Se ei parane sillä että ihminen sylkee omaa huonoa oloonsa muihin.
Tämä on kriittinen asia esim masentuneiden ihmisten ymmärtää. Joka kerta kun sä ilkeilet muille tai sanot asioita esim muille netissä mitä sun ei pitäisi sanoa, sun oma huono olo vaan pahenee. Niin tämä universumi valitettavasti toimii.
Siinä on osattava karsia kaikki tollanen turha nega pois ja vedettävä rajoja.
Siinä pitää suojella ja vaalia OMAA ENERGIAA.
Kaikella on merkitys, kaikki on energiaa. Jokainen sun ajatus, teko, kaikki mitä sä sanot, kirjotat yms. Ne on kaikki sama asia. Jos sä työnnät huonoa energiaa ulos, sä saat myös sitä takas.
Kommentit (21)
Se on juuri näin. Siitä mistä puhuu tulee totta. Toimii molempiin suuntiin
Tämä juuri. Kaikkien ilkeilijöiden kannattaisi oikeasti testata, miten paljon mukavammalta itsestä alkaa tuntua kun alkaakin olla mukava toisille. Vaikka sen ikävän kommentin sijaan kirjoittaa tsemppaavan viestin jollekin, joka sitä tarvitsee.
Sinä olet ääliö.
Minun oloni ei huonontunut yhtään. Mitäs siihen sanot?
Ihan turha selittää narsistille. Et kykene muttamaan narsistia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Kaikkien ilkeilijöiden kannattaisi oikeasti testata, miten paljon mukavammalta itsestä alkaa tuntua kun alkaakin olla mukava toisille. Vaikka sen ikävän kommentin sijaan kirjoittaa tsemppaavan viestin jollekin, joka sitä tarvitsee.
Kysyin kerran työkaverilta että tuleeko sinulle oikeasti parempi olo jos olet muille ilkeä? Hän väitti että tulee. Ei tietysti tule, mutta ihminen itse on siinä luulossa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on turhaan mukava toisille? Tuntuu että suurin osa ei välitä miten toisia kohtaan käyttäytyy niin onko enää mieltä itse olla se aina mukava tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kerran työkaverilta että tuleeko sinulle oikeasti parempi olo jos olet muille ilkeä? Hän väitti että tulee. Ei tietysti tule, mutta ihminen itse on siinä luulossa.
Mistä sinä sen uskot tietäväsi? On olemassa vaikka miten kamalia sarjam*rh*ajia, joille tulee tosi kiva olo siitä, kun saa jonkun listityksi.
Olin kiltti ja sain vain jäätävää paskaa niskaan täysin aiheetta. Kauan, kauan olin vain hiljaa, kunnes aloin antamaan takaisin ja uskokaa että oli terapeuttista. Mutta en minäkään syyttömiä hauku. Vain heitä joilta sain sitä pashaa..siinä olen parempi kuin nää ilkeilijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on turhaan mukava toisille? Tuntuu että suurin osa ei välitä miten toisia kohtaan käyttäytyy niin onko enää mieltä itse olla se aina mukava tyyppi?
Minä ajattelen niin, että en anna toisten huonon käytöksen vaikuttaa siihen, että minä olisin epämiellyttävä. He eivät tule vetämään minua omalle tasolleen. Tietenkään kenenkään ei pidä olla kynnysmattona, mutta lähtökohtaisesti kannattaa yrittää olla mukava kaikille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on turhaan mukava toisille? Tuntuu että suurin osa ei välitä miten toisia kohtaan käyttäytyy niin onko enää mieltä itse olla se aina mukava tyyppi?Minä ajattelen niin, että en anna toisten huonon käytöksen vaikuttaa siihen, että minä olisin epämiellyttävä. He eivät tule vetämään minua omalle tasolleen. Tietenkään kenenkään ei pidä olla kynnysmattona, mutta lähtökohtaisesti kannattaa yrittää olla mukava kaikille ihmisille.
Hieno ajaus mutta ei toimi. Kiusaaminen saa loppumaan vain antamalla takaisin. Kaiva kiusaajista kaikki arkaluonteine ja heitä se mahdollisimman monen ihmisen tietoon. Näin...
Mukavuus ja hyveellisyys ei ole mitään keskitien kulkemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on turhaan mukava toisille? Tuntuu että suurin osa ei välitä miten toisia kohtaan käyttäytyy niin onko enää mieltä itse olla se aina mukava tyyppi?Minä ajattelen niin, että en anna toisten huonon käytöksen vaikuttaa siihen, että minä olisin epämiellyttävä. He eivät tule vetämään minua omalle tasolleen. Tietenkään kenenkään ei pidä olla kynnysmattona, mutta lähtökohtaisesti kannattaa yrittää olla mukava kaikille ihmisille.
Kiitos tästä näkökulmasta. Yritän kasvaa ihmisenä joten on ajankohtainen aihe itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on turhaan mukava toisille? Tuntuu että suurin osa ei välitä miten toisia kohtaan käyttäytyy niin onko enää mieltä itse olla se aina mukava tyyppi?Minä ajattelen niin, että en anna toisten huonon käytöksen vaikuttaa siihen, että minä olisin epämiellyttävä. He eivät tule vetämään minua omalle tasolleen. Tietenkään kenenkään ei pidä olla kynnysmattona, mutta lähtökohtaisesti kannattaa yrittää olla mukava kaikille ihmisille.Oi
Oi, sinua viaton. Näin minäkin ajattelin, yli 20 vuotta.
Tajusin jossakin vaiheessa, että teen itsestäni vain kynnysmaton. On tervettä suuttua, jos kohdellaan huonosti. Ihminen voi silti pyrkiä olemaan 95 % ajasta toisia arvostava ja hyvä.
Nimenomaan pyrkiä, yrittää. Itseä on paha mennä kuvaamaan kiltiksi, ilman, että olisi narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno ajau
Tämä on taas sitten kostamista. Ei tervettä sekään. Eikä toimi. Se mikä on sinusta arkaluonteista, ei ole välttämättä toisesta.
Voi kunpa englannin kielen you-passiivista päästäisiin eroon, kun suomeksi kirjoitetaan. Todella tönkköä kieltä. Sori AP, levitän nyt pahaa oloani sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on turhaan mukava toisille? Tuntuu että suurin osa ei välitä miten toisia kohtaan käyttäytyy niin onko enää mieltä itse olla se aina mukava tyyppi?Minä ajattelen niin, että en anna toisten huonon käytöksen vaikuttaa siihen, että minä olisin epämiellyttävä. He eivät tule vetämään minua omalle tasolleen. Tietenkään kenenkään ei pidä olla kynnysmattona, mutta lähtökohtaisesti kannattaa yrittää olla mukava kaikille ihmisille.Oi
Oi, sinua viaton. Näin m
Juuri näin. Ahh, mikä tunne kun tiedät kiusaajista arkaluonteisia juttuja. Hah, sain yhsen kiusaajan verekseltään kiinni pettämisestä 😆. Oli ihan järkyn nolon näköinen kun huomasi minut salapanonsa kanssa. Semmosta se pikkurouva teki. Aijajjaaiii...
Itsensä ylentäminen ei ole hyveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni huomattavasti huolestuttavampaa on se, että on turhaan ilkeä sellaiselle, joka ei millään lailla ansaitse ilkeyttäsi. Sinä et ikinä tiedä miten vaikea elämäntilanne sillä toisella, kenties ventovieraalla ihmisillä, on menossa parhaillaan. Hän on vaikka juuri saattanut kuulla että on sairastunut syöpään ja sitten sinä menet ilkeileen ja haukkumaan hänet maantasalle vaan koska sulla itselläsi on paha päivä.
No mitä helvettiä, sinähän sen aloitit:D mitenkäs mikään ei ikinä päde suhun, oi ylijumala?