Saatiin kutsu lapsemme häihin ulkomaille joulukuussa, ex
Tulee sinne uuden vaimonsa kanssa myös.
Erosimme 5v sitten koska ex petti ja oli väkivaltainen, haukkui myös läskiksi lehmäksi usein.
Nyt mua polttelis laittaa itteni elämäni kuntoon; mies on kuulemma kysellyt lapsilta minusta. En todellakaan haluais päästää häntä ivallisesti katsomaan ja kommentoimaan mitään
Ajatuksia?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt päästä yli eksästäsi.
Tämä oli hyvä. Ehkäpä Ap joku terapeutti tai muu ihminen olisi nyt tarpeen, joku, jonka kanssa saisit keskustella miksi mietit edelleen eksääsi. Miksi on väliä mitä hän sinusta ajattelee, sinun tekemisistäsi tai ulkonäöstäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt päästä yli eksästäsi.
Tämä oli hyvä. Ehkäpä Ap joku terapeutti tai muu ihminen olisi nyt tarpeen, joku, jonka kanssa saisit keskustella miksi mietit edelleen eksääsi. Miksi on väliä mitä hän sinusta ajattelee, sinun tekemisistäsi tai ulkonäöstäsi?
Jos et ole ollut tekemisissä mieleltään lähes sairaan ihmisen kanssa, joka lyttää sut täysin, älä kommentoi. Mulla on kokemusta samasta kuin ap:lla ja ymmärrän kyllä tunteen mennä yhteisen lapsen juhliin tuollaisella taustalla.
Täällä on taas av:n kerma pätemässä
Vierailija kirjoitti:
Laihdutat itsesi timmiin kuntoon, hääjuhliin hiukset, meikki, vaatteet yms viimeisen päälle. Teet itsestäsi näyttävän ja parhaan mahdollisen version itsestäsi. Tekisin itse näin sinun asemassasi. Minunkin edellinen suhde päättyi pettämiseen, jota ennen vihjailtiin myös minun olevan vähän liian tuhdissa kunnossa herran makuun.
Pahoin pelkään, että vaikka olisit kuinka täydellinen, hän ei pysty sitä itselleen myöntämään, vaan etsii sinusta jonkun vian, vaikka ikäsi. Eli et onnistu. Lisäksi on outoa, että vieläkin takerrut hänen mielipiteisiinsä. Oketk9 miettinyt, jos ongelmasi on läheisriippuvuus. Mikä on mennyttä, on mennyttä, jatka omaa elämääsi eteenpäin. Hanki harrastuksia, uusi miesystävä tms. Tätä uutta elämää varten kannattaa laittautua, ei enää, joka ei piittaa.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutat itsesi timmiin kuntoon, hääjuhliin hiukset, meikki, vaatteet yms viimeisen päälle. Teet itsestäsi näyttävän ja parhaan mahdollisen version itsestäsi. Tekisin itse näin sinun asemassasi. Minunkin edellinen suhde päättyi pettämiseen, jota ennen vihjailtiin myös minun olevan vähän liian tuhdissa kunnossa herran makuun.
Pahoin pelkään, että vaikka olisit kuinka täydellinen, hän ei pysty sitä itselleen myöntämään, vaan etsii sinusta jonkun vian, vaikka ikäsi. Eli et onnistu. Lisäksi on outoa, että vieläkin takerrut hänen mielipiteisiinsä. Oketko miettinyt, jos ongelmasi on läheisriippuvuus. Mikä on mennyttä, on mennyttä, jatka omaa elämääsi eteenpäin. Hanki harrastuksia, uusi miesystävä tms. Tätä uutta elämää varten kannattaa laittautua, ei exää, joka ei piittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pistä itsesi kuntoon, mutta itsesi takia. Paras kosto exälle on, ettet piittaa hänestä pätkääkään.
Eiköhän tuo kosto ole eksälle ihan yksi lysti. Tuskin vähempää kiinnostaa.
Jos exäsi on ollut niin typerä kuin kerroit väitän, että olet jo nyt aivan eri näköinen kuin olit hänen kanssaan. Kun vaikea parisuhde loppuu, ei tarvitse jännittää/varoa toista, ei kukaan hauku koko ajan ulkonäköä saati luonnetta, muuttuu pikku hiljaa hehkuvammaksi ja vapaammaksi. Se näkyy ryhdissä, kasvojen ilmeissä, itsensä huolehtimisessa yms. Asioita, joita sinä et ehkä itse näe, mutta jos kaivat vanhat kuvat aiemmasta elämästäsi esille huomaat kyllä eroa. Voit kysyä asiaa hyvältä ystävältäsi tai sellaiselta, jolta tiedät saavasi rehellisen vastauksen (lapset eivät ole hyviä vastaamaan onko oma äiti muuttunut).
Jos tahdot lapsesi häissä kukoistaa käy hyvällä tyylikonstultilla ja valitse joku oikein sinua upeasti korostava, seksikäs/naisellinen asu ja mieti uusi kampaus sekä meikit, mutta hae joku ulkopuolinen avuksi .He saavat ihmeitä aikaan.
Elämäntapasi kannattaa muuttaa itsesi vuoksi,ei missään nimessä exän vuoksi: Exän kerta tapaaminen ei ole niin suurien päätöksiesi arvoinen.
Et voi mennä lapsesi häihin sillä mielellä, että laitanpa itseni sellaiseen kuntoon, että exältä leuka loksahtaa. Jos ja kun hän on ilmeisen sairas ihminen mieleltään, hän ihan varmasti keksii jotain nälvittävää sinusta, ihan turha luulla muuta. Menet sinne nauttimaan rakkaan lapsesi upeasta juhlapäivästä, et tapaamaan jotain menneisyyden k*sipäätä. Muuten toki kannattaa laittaa oma terveys kuntoon, tietysti, mutta miksi ihmeessä tekisit sen jonkun ällötyksen takia? Etkö tekisi sen vaikka itsesi takia?
Pyydä häihin mukaan seuraksesi joku mukava mies. Kurjaa siellä on yksin olla vaikka oman lapsen häät ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä häihin mukaan seuraksesi joku mukava mies. Kurjaa siellä on yksin olla vaikka oman lapsen häät ovatkin.
Parasta olisi, jos olisi kaksi pitkää nuorta mustaa miestä seuralaisina.
Tämä! Tsemppiä ap!