Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin nainen osoittaa olevansa kiinnostunut miehestä?

Vierailija
25.06.2024 |

Olen kuullut, että naiset monesti hiplaavat hiuksuaan tai jotenkin asettelevat niitä kun puhuvat kiinnostavan tyypin kanssa. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, koska koen olevan epämiellyttävä. 

Vierailija
22/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mennyt juttelemaan ihastuksilleni mutta lukemattomien torjuntojen jälkeen viimein tajusin että miehet eivät ole kiinnostuneita minun näköisistä naisista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä lähtisi hiusten räpläämisestä johtopäätöksiä vetämään. Näyttäisi että monet räplää niitä jatkuvasti 

Itse räplään kun mietin jotain asiaa tai muuten vain kokeilen, että ovatko latvat liian kuivat ja hamppuiset ja pitäisikö ne leikata. Ei siis viestitä minkäänlaista kiinnostusta muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
24/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee miestä ahnaasti ja lipoo huuliaan.

Vierailija
25/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän joko syttyy säteilemään tai on vaivautunut ja välttelevä. Tai hieman levoton ja puhuu mitä sattuu. Eli hän on jollakin tavalla virittynyt.

Vaivautunut voi olla vaivaannuttavan keskustelunaiheen takia. Levottomuutta voi olla henkilökohtaisten asioiden takia.

Vierailija
26/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuulemma täysin läpinäkyvä ja kaikki ympärillä olevat huomaavat jos olen kiinnostunut jostain tyypistä. Itse olen melko sokea sekä omalle käytökselleni, että muiden kiinnostukselle. Hiuksia näprään kyllä päivittäin, joten se ei ainakaan itselläni ole mikään signaali.

Vierailija
27/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuulemma täysin läpinäkyvä ja kaikki ympärillä olevat huomaavat jos olen kiinnostunut jostain tyypistä. Itse olen melko sokea sekä omalle käytökselleni, että muiden kiinnostukselle. Hiuksia näprään kyllä päivittäin, joten se ei ainakaan itselläni ole mikään signaali.

No joo, jotkut muuttavat jopa puhetyyliään kun kiinnostuvat jostain. Kaverini alkaa puhua hihittelemällä ja yli-innokkaasti. Sitä on tosi ärsyttävä katsoa vierestä kun se itsestä on ihan naurettavaa, mutta miehiin se kyllä uppoaa.

Vierailija
28/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri aikoinaan ilmoitti lähtevänsä panemaan ihastustaan. Ei jäänyt epäselväksi kenellekään se ihastus ja ihastusmieskin sai römpsää.

Vierailija
29/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ei mitenkään.

Vierailija
30/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takeltelen sanoissaan, menen kauemmaksi, pyörryttää. Toisaalta haluan pitkittää keskusteluita keksimällä jutunjuurta. Haluan osoittaa arvostusta, kehun ja kiitän, mutta en liian vuolaasti.

Vierailija
31/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cosmopolitanissa oli kerran vinkki naisille miesten iskemiseen: "katso häntä suoraan sinne". Eli jos joku nainen katselee muniasi hän varmaan iskee sinua.

Vierailija
32/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on ainakin miehen seurassa sellainen typerä kestohymy koko ajan päällä jos olen ihastunut.

Musta tulee pahastu ihastuneena vakava ja vaikea. Päättele tuosta nyt sitten.

Vierailija
33/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen joko täysin lukkoon tai sitten naurahtelen hermostuksissani ja höpötän kaikkea tyhmää, jota häpeän heti samalla hetkellä.

Vierailija
34/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene osoittamaan kiinnostustani mitenkään. Syynä tähän on huono itsetuntoni. En voi kuvitellakaan, että joku kiinnostuisi minusta niinpä pyrin aina lähinnä vain peittelemään kiinnostustani ja vaikutan lähinnä välinpitämättömältä ja koppavalta. Ehkä jos olisi alla edes yksi positiivinen kokemus niin, että olisi saanut vastakaikua niin sitä uskaltaisi edes vähän toivoa, että se toinenkin voisi ehkä pitää minusta. Typerää käytöstä, mutta en osaa muuttaa kaavaani. 

Vierailija
36/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on ainakin miehen seurassa sellainen typerä kestohymy koko ajan päällä jos olen ihastunut.

Tätä en oo ikinä ymmärtänyt. Itse ainakin naisena jännitän ihastuksen seurassa, silloin ei välttämättä hymy irtoa vaan oon jännityksestä jäykkä!! Pitäisi tehdä vaikutus niin ei todellakaan onnistu. Sama kun valokuvassa joku käskee hymyillä niin ei todellakaan onnistu (minulta).

Vierailija
37/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttuvat munista, puristavat perseestä, kuiskaavat törkeyksiä korviin. Näin ainakin täällä Kouvolassa.

Kymenlaaksossa on karski meininki,

terveisin Kuusaan likka.

Vierailija
38/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiutuu miehen lähettyville jokapaikassa, mutta esittää ettei ole kiinnostunut, kunhan vain hengailee..

Vierailija
39/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mikään jäykistelevä umpio enkä viekoitteleva hihittelijä vaan jos olen kiinnostunut miehestä, tykkään olla hänen lähellään. Hakeudun hänen luokseen, nauran koska mies on hauska ja minulla on mukavaa. Varmaan katsekontaktia tulee pidettyä pidempään kuin muuten.

Vierailija
40/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jännittynyt ja välttelen katsetta vaikka toisaalta yritän katsoa ihastusta. Itseluottamus ei ole paras mahdollinen joten lähetän varmaan ristiriitaisia signaaleja. En osaa olla kovin rennosti ihastuksen läsnäollessa.