Millä tavoin nainen osoittaa olevansa kiinnostunut miehestä?
Olen kuullut, että naiset monesti hiplaavat hiuksuaan tai jotenkin asettelevat niitä kun puhuvat kiinnostavan tyypin kanssa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Tarttuvat munista, puristavat perseestä, kuiskaavat törkeyksiä korviin. Näin ainakin täällä Kouvolassa.
Yrjistä wt-Kouvolalle 🤮
En minä kyllä lähtisi hiusten räpläämisestä johtopäätöksiä vetämään. Näyttäisi että monet räplää niitä jatkuvasti
No minulla on ainakin miehen seurassa sellainen typerä kestohymy koko ajan päällä jos olen ihastunut.
Hän joko syttyy säteilemään tai on vaivautunut ja välttelevä. Tai hieman levoton ja puhuu mitä sattuu. Eli hän on jollakin tavalla virittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos et huomaa naisen kiinnostusta niin et taida olla ihan normaalimies.Autisti?
Noh noh olipas nyt ilkeästi sanottu. Ilmiannoin.
#goodvibesonly
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nainen ei yritä osoittaa kiinnostusta, vaan salata sen.
Jotta voi sanoa, että en mä ollu kiinnostunut jos mies tekee yhdenkin pienen pienen virheen.
Itse menen aika lukkoon jos olen kiinnostunut miehestä. Saatan räplätä hiuksiakin ja katse hakeutuu mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nainen ei yritä osoittaa kiinnostusta, vaan salata sen.
Kyllä räväkät naiset tekevät itseään tykö.
Ujot ei edes katsele kun ne ujostelee niiin. Muut kyllä ilmaisevat asian flirttailemalla tai käymällä suoraan kiinni. Näin on. M55
Miksi oletatte naisten olevan kiinnostuneita vain miehistä? Oletteko te homofoobisia? Häpeäisitte juntit nyt kun on bride-kuukausikin käynnissä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletatte naisten olevan kiinnostuneita vain miehistä? Oletteko te homofoobisia? Häpeäisitte juntit nyt kun on bride-kuukausikin käynnissä!
On Naisia ja naisia. Puhumme Naisista.
Mulla on ollut sen verran huonoja juttuja että jos ilmestyy joku 'kiinnostava' niin ainakin musta tulee hirveän levoton ja kuitenkin ylipirteä ja menetän itseni kontrollin täysin ja puhe muttuu jotenkin kontrolloimattomaksi ja typeräksi, vaikka en mä mitään tuhmia kenellekään puhu.
On miehiä jotka tulevat jotenkin torjuviksi kun joku jollakin tavalla kiinnostusta osoittava nainen lähellä.
Tosi vaikeita nämä kaikki suhdejutut kuka kenestäkin on kiinnostunut ja millä tavalla - pelkkä seksi tai jotain muuta.
Jos osoitan kiinnostusta jotenkin niin vasta sen jälkeen kun olen varma, että mies on itse kiinnostunut minusta. Ja silloin saatan sanoa sen suoraankin. En ala tyrkyttämään itseäni, siitä saa huonon maineen.
Se riippuu ihan naisesta. Jokaisella lienee oma tapansa, aivan kuten miehilläkin.
Tarttuvat munista, puristavat perseestä, kuiskaavat törkeyksiä korviin. Näin ainakin täällä Kouvolassa.