Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on tietänyt/tuntenut tulevia asioita?

Vierailija
31.01.2007 |

Mä olen aika monta kertaa tiennyt mitä tulee tapahtumaan. Mun mies sanookin mua noidaksi. Välillä näen asiasta unta, ja se tapahtuu seuraavana päivänä. Joskus vain tulee yhtäkkiä sellainen tunne että jotain tiettyä tapahtuu, ja yleensä se tapahtuu parin päivän sisällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistin jopa Kirkan kuoleman. Ei ole kivaa.

Vierailija
2/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen olen toivonut, etten enää tietäisi mitään etukäteen. Oli mulle vähän liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavana päivänä oli nimitystiedote uutisissa....

Vierailija
4/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aavistanut monesti että jotain pahaa tapahtuu, ja niin on käynyt yleensä seuraavana päivänä... voi tosin olla sattumaakin:)

Vierailija
5/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeä aikaisemmin ajattelen tätä ihmistä ja kohta puhelin soi.

Etenkin edesmenneen mummoni puhelut tiesin tosi hyvin :). Kerran kotona vielä asuessani olin tulossa kotiin ja tuli tunne, että mummo soittaa.

Kohta kotiin päästyäni kysyin oliko mummo juuri soittanut, ja olihan hän :)!

Terkkuja mummolle " sinne jonnekin" ;)!

Vierailija
6/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverien häät, raskaudet, erot näen...

---

juuri nyt on työkaveri tapaturma-sairaslomalla- varoitin häntä siittä jouluna...

---

setäni katosi metsään- näin unessa ruumiin löytöpaikan---

ehkä riittänee...

---

työkavereiden kasvoista näen missä mennään-

intuitio on tosi vahva-

myös molemmilla lapsillani...

Vierailija
7/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin että ajattelee paljon jotain tiettyä ihmistä, kaukana asuvaa vaikka, kovin lämpimästi ilman syytä, ja sitten paljastuu, että hänellä on ollut silloin kovin vaikeaa tms. Vaikka tämä tuntuu kaukaa haetulta, niin kuin olisi ollut jotain sellaista, että yrittää lähettää voimia ja välittämistä hänelle.

Tuttavalleni on käynyt niin, että on ilman mitään erikoista syytä yhtäkkiä innostunut ostamaan jonkin vanhan levyn, jollaisesta musiikista ei ole vuosiin ollut innostunut, ja hetken päästä kyseinen artisti on kuollut. Näin on käynyt muutaman kerran. Sattumaa varmasti, mutta tuntuu siinä tilanteessa kummalliselta. Kauhulla odottelemme, mihin vanhaan suosikkiinsa hän seuraavaksi innostuu...

Vierailija
8/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Unien kautta lähinnä. Lasten sukupuolet on ollut selvänä jo raskauden alussa yms.

Vierailija
9/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kammottaa jälkikäteen ja rukoilin, etten vaan enää ennustaisi. Sanoin toki ajan myös hänelle ja hän tuli sitä jälkeenpäin ihmettelemään, kun lääkäritkään eivät siihen aikaan uskoneet. Juuri olivat päässeet sanomasta, ettei tapahdu moneen tuntiin ja sitten alkoikin jo tapahtua.

Vierailija
10/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsistani tuntuu mylös omaavan yliluonnollisia kykyjä.

Vierailija
11/11 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan aina täristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän