Näköjään täällä ei saa puhua kotitalous vähennyksistä?
Menee heti poistoon? Kun laittaa kritiikkiä valtiolle, niin menee heti poistoon jostain syystä? Mutta toki Suomi on niin hyvä valtio, että ns. "suojelee niitä köyhiä" viemällä heidän erorahansa pois, mutta et saa mitään vähennyksiä tehdä, vaikka maksat talon asioista puolet. Kun ei ole tuloja tai olet vähäisellä eläkkeellä. Näinhän se vauva. fi on vain valtion buudeli.
Kommentit (6)
Yhdyssanavirheitä sisältävät aloitukset laitetaan kaikki poistoon saman tien.
Olen tehnyt kotitalous vähennyksen ihan oikein, mutta niitä ei valitettavasti makseta niille, joilla on vähäinen eläke, tai vähäiset tulot tai ei tuloja lainkaan. Puolitamme toisen kanssa vähennykset, että kumpikin saa osansa, mutta vain toiselle annettiin, ei minulle?
Yhdyssanavirheitä sisältävät aloitukset laitetaan kaikki poistoon saman tien.
Taidat olla tyhmä, kun se itse asian bointti jäi sinulta pois. Puututko aina toisen kirjoitusvirheisiin? Kun tietokone laittaa punaista viivaa, vaikka yhdyssana olisi oikein. Mitä teen silloin?
Eikö puolisosi voi ottaa koko kotitalousvähennystä ja hyvittää sitten sinulle sinun osuuttasi? Jos olette naimisissa, niin verottaja voi (luvallasi) automaattisesti siirtää puolisollesi sen osan kotitalousvähennyksestä, jota et voi itse vähentää.
Kun se on kotitalousVÄHENNYS, ei alennus. Jos et maksa veroja, ei niistä voida mitään vähentääkään.
Ja toisekseen: Jos verosi eivät riitä vähennyksen tekemiseen, Verohallinto vähentää automaattisesti vähentämättä jääneen määrän puolisosi verosta.
Oletko käyttänyt kotitalousvähennystä?