Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin järjestetään taas nimipäivät?

31.01.2007 |

Mietin tässä kuumeisesti että onkohan joku järjestämässä tänä vuonna jonkinlaisia nimipäiviä.... Kovasti tekisi mieli sinne, kun en viime vuonnakaan päässyt :(

Jos oikein muistan niin ne järjestettiin viimeksi kesällä?!? Ajattelin vaan että jos minä järjestäisin keväämmällä niin pääsisiköhän joku tulemaan?

Kesällä ei järjestely/nimipäiville tuleminen multa varmaan onnistu kun on tuo maha silloin jo niin iso ;).

Niin ja kokeneemmilta nimipäivä kävijöiltä kysyisin miten ne on ennen mennyt, mitä on tehty ja paljon on ollut porukkaa?

Athy ja symppis rv.18

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan jos joku osaisi auttaa....

athy ja symppis rv.18+1

Vierailija
2/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ne tosiaan on tähän asti järjestetty ja jo kokonaista kaksi kertaa. Viime vuonna kokoonnuttiin Juliaanan luona ja ensimmäisellä kerralla Perenna oli järjestäjänä. Itse olen ollut mukana vain viime vuonna eli sen enempää ei itsellänikään ole kokemusta. Kesäksi niitä tänä vuonnakin alustavasti suunniteltiin viimeksi Nimipäivillä, mutta miksei ne voisi jo keväämmälläkin olla. Viimeksi oli niin mukavaa, että itse jo ainakin kovasti odotan seuraavia Nimipäiviä, joten eihän se pahitteeksi olisi, että olisivat pikimmiten!

Viimeksi päivä sujui oikein sukkelaan nimileikkien ja syömisen parissa ja käytiinhän me hiukan kävelemässäkin. Tarjoilut oli nyyttäriperiaatteella eli jokainen toi jotakin yhteiseen pöytään. Ohjelmaa oli myös melkein kaikilla ja tietysti nimiaiheista eli lähinnä jonkinsortin leikkejä. Viimeksi oli tulossa oli enemmänkin väkeä, mutta kuusi meitä muistaakseni lopulta saapui paikalle. Edellisellä kerralla en itse tosiaan paikalla ollut, mutta lienee silloin ollut suunnilleen samanmoinen porukka.

Simimimi taisi alustavasti lupailla Nimipäivien järjestämistä tälle vuodelle, joten kannattanee odotella mitä hänkin tähän asiaan sanoo. Mutta itse olen ainakin avoin kaikille paikoille ja ajankohdilla ja toivon, ettei mitään päällekkäisyyksiä satu, niin pääsen paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jotta koska ja missä järjestetään. josko vaikka uskaltautuisin / pääsisin mukaan minäkin tänä vuonna.

Ja minulle ajankohdalla ei niin väliä olisikaan, ennemminkin paikka tulemiseni ratkaisi enemmän.

Kiva olisi kyllä muita nimiin hurahtaneita tavata, eipä tämän harrastuksen päälle oikein muut tutut ymmärräkkään =)

-Iitu-

Vierailija
4/6 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juu innokkaana niitä järkkämässä tänne Hämeenlinnaan.

Vähän alustavasti (todellakin alustavasti) mieti(tii)n esim. keskiaikamarkkinoiden yhteyteen.

Tällä hetkellä talo on kuin taistelutanner ja etenemisen aikataulu osin auki. Palataan himpun keväämmällä asiaan?

minäkin olin ensikertalaisena viime vuonna. ja kivaa oli!!!

=)

Vierailija
5/6 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä niitä varannut ole niin, ettei kukaan muu saa pitää.

Tuli vaan silloin puheeks ja ilmoitin, että mulle kävis kyllä ensi kesän kekkereiden järkkääminen.

Aika " painavalta" ;D syyltä vaikuttais tuo kuitenkin. =)

Vierailija
6/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei siis voimat varmaankaan riitä mihinkään nimipäiväjärjestelyihin tänävuonna (vaikkei nyt älyttömästi varmaan järjesteltävää oliskaan..)

Olin nimittäin viime viikon vuodelevossa ja nyt täytyy ottaa rauhallisesti koko ajan. Kaikenlaisia kommervenkkejä on raskauden varrelle sattunut joten ei viitsisi mitään riskeerata...

Nyt on sitten jo epäilty että vauva voi syntyä aika paljonkin etuajassa. Elikkä ei oikein voi mitään suunnitellakaan järjestävänsä :D

Mutta jos joku järjestää viimeistään kesäkuulla (tai sitten vasta elokuussa..) nimipäiviä niin voin saattaa päästäkin :)

Athy ja ' symppis' rv.24+3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi