Japanilaiset parit eivät enää harrasta seksiä Liian vaivalloista
Suomalaiset tulee kovaa vauhtia perästä. En mäkään seksistä enää yhtäön välitä. Liian sotkuista hommaa.
Kommentit (83)
Ihan oikein!
Mua on alkanut ärsyttää suunnattomasti seksin pakkopakotus. Lehtijutut on täynnä por noa, pettämistä, vilauttelua, keksittyjä pan otarinoita.
Parisuhdeterapeutit nasaaliäänellä saarnaa kuinka seksi on pakollinen osa normaalia parisuhdetta.
Toisaalta kaikenmaailman pukukarnevaalihullut julistaa halujaan mäntyä koputtavaa tikka kohtaan.
Sitten on taudit, traumat, hankalat aikataulukysymykset. Sek si on yksi stressin lähde vain. Jos on lapsia niin kaupunkiasunnoissa ei saa ikinä omaa rauhaa, jos taas uraa tekee niin ei kerkeä. Sitten jos on luotettava puoliso niin kohta se jo pettää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kokemuksesta. Japanilaisen naisen sisälle työntyminen on tiukkaa puuhaa. Suomalaisen sisään lipsahtaa ihan vahingossa.
Yrität loukata suomalaisia naisia kokemattomuutta osoittavalla tavalla. Kuka nainen edes haluaisi olla niin tiukka, että väkisin joutuu sisään survomaan aiheuttaen naiselle ruhjeita ja hankaumia?
Huonokuntoisia laihaläskejä ne on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan japanihullu eksyy tähän ketjuun kieltämään asian...
Nurmeslainen palkanlaskija M26 (esiintyy myös salanimellä M34) oli jos toisessa aloituksessa samasta aiheesta.
Siitä jätkästä kyllä huomaa, ettei se ole oikeasti Japanin kamaralle jalkaansa asettanut kertaakaan :D
😂
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset muijatkin ihan samanlaisia, paitsi jos kyseessä ulkkari. Silloin harrastetaan seksiä vähintään 5x päivässä.
Olet ulkkari Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset muijatkin ihan samanlaisia, paitsi jos kyseessä ulkkari. Silloin harrastetaan seksiä vähintään 5x päivässä.
Olet ulkkari Suomessa?
Hän kertoilee vain omista fantasioistaan. Jostain syystä nykyään niiden tuputtaminen muille on yleistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Te siis olette surkeita sängyssä ja mieluummin kun ottaisitte siitä vastuuta keksitte et hei seksi on ihan tyhmää enivei.
Hieno homma hei, semmonen vapaaehtoinen vastuuttomuus frigidiys kuulostaa erivekkulilta tavalta pilata itseltään hieno osa elämää.
Seksiriippuvuus on muuten sairaus. Seksi ei tarvehierarkiassa yllä sivistyneellä ihmisellä kärkipäähän. Jos ei ole muuta elämää niin seksi voi olla ainut harrastus. Mutta seksihän on tarkoitettu lastensaantiin ja se on aina hyvä pitää mielessä, ettei se tule vaikka yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja. Sen orgasmin saa paljon helpommallakin. Itse naisena surautan sellaisen minuutissa Satisfyerillä aina kun siltä tuntee. Ei tarvi jaksaa vaivalloista seksiä.
Ehkä olet vain huono sängyssä tai teet jotain todella väärin jos mielestäsi tuollainen suristin on edes etäisesti sama asia kuin seksi miehen kanssa.
Tyypillinen syyllistävä kommentti mieheltä, että vika on naisessa, kun nainen ei kiinnostu miehen tarjoamasta huonosta seksistä. Huono seksissä on se, jonka kanssa kukaan muu ei halua seksiä. On syytä katsoa peiliin, jos kukaan ei halua harrastaa kanssasi seksiä.
Itse en käy töissä koska en kerran seksiin kelpaa. Valtion ei tarvitse saada minun tuottamiani verotuloja jos kerran minunkaan ei sitten muka seksiä tarvitse saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja. Sen orgasmin saa paljon helpommallakin. Itse naisena surautan sellaisen minuutissa Satisfyerillä aina kun siltä tuntee. Ei tarvi jaksaa vaivalloista seksiä.
Ehkä olet vain huono sängyssä tai teet jotain todella väärin jos mielestäsi tuollainen suristin on edes etäisesti sama asia kuin seksi miehen kanssa.
Niiden miesten mielestä joiden kanssa olin ennen kuin aloin jo yli vuosikymmenen kestäneen selibaattini en ollut huono sängyssä. Päinvastoin, oli vaikea olla yhden yön suhteessa koska ne aina halusivat lisää. Mutta itse koin silti salaa koko homman esileikkeineen ja tarpeineen miellyttää ja tyydyttää myös toista liian vaivalloiseksi siihen nähden mitä siitä saa. Tein sitä aikani koska ajattelin että "kuuluu". Sitten totesin, että en välitä, jos minä en seksistä tykkää, niin ei ole pakko. Orgasmeja silti välillä haluan, ne rentouttaa ja on kivoja. Mutta mulle parempi kokemus joku paksu sauva + satisfyer kuin mies.
Miehet menee hakemaan seksin opiskelijatytöiltä. Niitä mestoja on Japanissa pilvin pimein eikä miehet peittele sitä vaimoiltaan. Vaimot ei välitä kunhan rahaa ei kulu ihan älyttömästi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en käy töissä koska en kerran seksiin kelpaa. Valtion ei tarvitse saada minun tuottamiani verotuloja jos kerran minunkaan ei sitten muka seksiä tarvitse saada.
Ei pilluu ei töitä?
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset on älykkäitä. Ei siinä kusivärkkien hinkkaamisessa mitään järkeä ookkaan.
Niin tai jos pitää olla yhtä pitkä valmistelu kuin teeseremonia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet menee hakemaan seksin opiskelijatytöiltä. Niitä mestoja on Japanissa pilvin pimein eikä miehet peittele sitä vaimoiltaan. Vaimot ei välitä kunhan rahaa ei kulu ihan älyttömästi.
On siellä naisillakin omat sivusuhteet, mutta niistä ei kerrota miehille.
Joo. Orgasmi on ihan ok mutta mieluummin siististi muutamassa minuutissa itsekseni kuin se hikinen, haiseva sessio (yhdenkään) miehen kanssa. Lisänä kaikki ehkäisyt, sp-tautiriskit, emättimen nirhaumat, kenties hiivatulehdus. .. Pettymys kun ei itse saanutkaan nautintoa.
Paitsi, että tilastollisesti suomalaiset ovat Euroopan aktiivisin maa seksin suhteen. En ollut edes kovin yllätyunut tästä, Suomessa nainen on hyvin vapaa harrastamaan haluamaansa seksiä haluamallaan tavalla ilman yhteiskunnan leimaamista huoraksi jne. Mitä enemmän naiset vapautuvat, sitä enemmän tietysti seksin määrä myös lisääntyy, kun ei tarvitse kieltäytyä ja olla harrastamatta seksiä, koska se pilaa maineen ja elämän. Jos seksin lukitsee vain avioliittoon kuuluvaksi, ei tietenkään voida olettaa että seksiä olisi erityisen paljon. Alussa on toki enemmän mutta väistämättä puolisosta tulee lähes poikkeuksetta enemmänkin perheenjäsen kuin ihminen, jonka alastomuus kiihottaa by default, ei meitä ihmisiä ole biologian osalta rakennettu niin.
Oon aina tuntenut vaivautuneisuutta kaukoidän hemmojen lähellä.
Ei ihme. Niillä siis virtaa punaisen veren sijasta jäävettä suonissaan. Ne geishatkin jäykissä kaavuissaan oon epäseksikkäintä mitä kuvitella voi.