Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
7481/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö instagram kanavan seuraamisen lopettaessa sitä lukua mikä tilaajamäärä oli, kun aloitit seuraamaan? 

Jos näyttää niin parilla thannella on kesän aikana Anniinan instatilin seuraajamäärä kasvanut. 

Vierailija
7482/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noussut on seuraaja määrä. Saaristo tuo varmasti uusia seuraajia, kuin Mäntyharjun tila alkuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7483/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noussut on seuraaja määrä. Saaristo tuo varmasti uusia seuraajia, kuin Mäntyharjun tila alkuun. 

Niinhän sanoin. Kun katsoin seuraajamäärää tänään oli se 51000 ja paljon päälle. Kun painoin äsken " Lopeta seuraaminen', näytti se minulle 49 600, mikä varmaan on ollut seuraajamäärä silloin, kun aloin heinäkuun alussa seuraamaan.

Vierailija
7484/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkuussa Anniinalla oli vähän vähemmän kuin mulla ja mulla on 46 tuhatta ja nyt sitten tuli 51 t.

Vierailija
7485/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan ontunut jalkaansa enää :)

Näytettiinkö sitä Melissaa? Hänhän nojailee Dennisiin.

Näytettiin molempia silloin kuin naudat saapuivat, ei ontunut kumpikaan, en tunnista kumpi on Melissa mutta molemmat kävelivät normaalisti.

Vierailija
7486/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, voisko nää vittuilevat Jalkasten haukkujat lähteä pois niin saataisiin positiivinen meininki tänne. 

Meininki muuttuisi varmasti positiiviseksi jos noista lapsista ja eläimistä huolehdittaisiin kunnolla.

Niistähän huolehditaan kunnolla. Luuletko että jos ei huolehdittaisi niin yli 50 tuhannesta ihmisestä kukaan ei olisi huomannut paitsi te muutamat vihakommentoijat täällä?

Vierailija
7487/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä ei huolehdita, että eläinsuojat puuttuvat. On ötököitä ja eivät pääse varjoon tuulta ja aurinkoa pakoon. Hevosten pihaton rakentaminen on iso työ. 

Vierailija
7488/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, voisko nää vittuilevat Jalkasten haukkujat lähteä pois niin saataisiin positiivinen meininki tänne. 

Meininki muuttuisi varmasti positiiviseksi jos noista lapsista ja eläimistä huolehdittaisiin kunnolla.

Niistähän huolehditaan kunnolla. Luuletko että jos ei huolehdittaisi niin yli 50 tuhannesta ihmisestä kukaan ei olisi huomannut paitsi te muutamat vihakommentoijat täällä?

Ei huolehdita. Siksihän täällä asiasta juurikin keskustellaan.

Miksi ihmeessä sinä päättelet, että kukaan noista ei olisi huomannut - tai esimerkiksi viranomaiset jo Mäntyharjulla?

Jos viranomaiset ovat käyneet niin kaippa parannuksia olisi tapahtunut? 

Vierailija
7489/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kesäkuussa Anniinalla oli vähän vähemmän kuin mulla ja mulla on 46 tuhatta ja nyt sitten tuli 51 t.

Psykoosit tulilla 😆

Vierailija
7490/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos viranomaiset olis käyneet, saattoi vaikuttaa muuttoon. Navetta on isompi. Tulevista eläinsuojista nähdään, onko parannuksia. 

Vierailija
7491/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän elisa myös vauvapalstalla riehumassa?

Vierailija
7492/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huolehdita. Siksihän täällä asiasta juurikin keskustellaan.

Miksi ihmeessä sinä päättelet, että kukaan noista ei olisi huomannut - tai esimerkiksi viranomaiset jo Mäntyharjulla?

Oletko vajaa? Ne viranomaiset menee juuri sinne, mistä ilmoitus tehdään. Käyvät tarkistamassa vaikkei mitään puutteita missään olisikaan. Heidän käyntinsä ei kerro automaattisesti ongelmista. Mt-potilailla on nykyisin tapana tehdä elsuja ja lasuja harrastuksena. 

Vierailija
7493/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosit tulilla 😆

Mitkä psykoosit?

Vierailija
7494/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen myös että viranomaisten kanssa tullut ongelmia, ovat vaatineet eläimille laillisempia tiloja ja samaan aikaan on ollut talon laajennussuunnitelmia. Tullut sitten tympäännys paikkaan ja uusi alku. 

Vierailija
7495/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen myös että viranomaisten kanssa tullut ongelmia, ovat vaatineet eläimille laillisempia tiloja ja samaan aikaan on ollut talon laajennussuunnitelmia. Tullut sitten tympäännys paikkaan ja uusi alku. 

En usko, paikka oli oikein hyvä Mharjulla. Eikä se auta "karkuun juosta" paikkaan jossa ei ole suojia senkään vertaa. 

Vierailija
7496/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, paikka oli oikein hyvä Mharjulla. Eikä se auta "karkuun juosta" paikkaan jossa ei ole suojia senkään vertaa. 

Ihmisen mieli on kuule kummallinen. Koulumaailmassa törmää jatkuvasti perheisiin, jotka juoksevat ongelmiaan karkuun. Näissä perheissä on usein asiat aika huonolla tolalla ja kun lastensuojelu tms tulee peliin mukaan, vaihdetaan koulua tai jopa paikkakuntaa. Sitten siihen menee taas vuosi tai kaksi ennenkuin ongelmat alkavat näkyä koulussa. Ja kun asioihin aletaan puuttua, taas vaihdetaan koulua tai paikkakuntaa.

En sano ollenkaan että näin on Jalkasilla, kunhan kommentoin tuohon, että ei auta juosta karkuun. Kyllä se näiden perheiden mielestä auttaa.

Vierailija
7497/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen mieli on kuule kummallinen. Koulumaailmassa törmää jatkuvasti perheisiin, jotka juoksevat ongelmiaan karkuun. Näissä perheissä on usein asiat aika huonolla tolalla ja kun lastensuojelu tms tulee peliin mukaan, vaihdetaan koulua tai jopa paikkakuntaa. Sitten siihen menee taas vuosi tai kaksi ennenkuin ongelmat alkavat näkyä koulussa. Ja kun asioihin aletaan puuttua, taas vaihdetaan koulua tai paikkakuntaa.

En sano ollenkaan että näin on Jalkasilla, kunhan kommentoin tu

Topsu koskee Jalkasia, joten puhutaan niistä eikä mistään mielenterveyspotilaiden perheistä. Vaan ihanasta perheestä jonka arki kestää päivänvalon.

Vierailija
7498/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ainakin Anniinan mielestä he ovat parempia kuin muut. Hänhän ei tainnut sieltä Savostakaan löytää itselleen yhden yhtä ystävää viidessä vuodessa. Eikä ne lapsetkaan tainneet saada ystävystyå paikallisten kanssa ollenkaan. Aika surullinen asenne.

Ja mitä veneilyyn ilman liivejä tulee niin siellähän se Juha saaristossakin oudoilla vesillä paineli ilman liivejä.

Ja lapset kulkee mönkijän kyydissä ilman kypärää ja käärmemetiköissä sandaalit jalassa.

Niin, en tiedä onko ystävättömyys mikään arvostelun aihe. Mutta siis huokuu sellainen "yhteiskunta on paha ja me tiedämme paremmin" -asenne. Voin toki olla väärässä, mutta jotenkin välillä tulee jopa sellainen provosoinnin maku, kun näytetään esim. miten lapset liikkuu metsässä hellemekoissa ja sandaaleissa. 

Mutta ne kumpparit ja pitkälahkeiset housut ei näyttäisi yhtä idylliseltä kuin liehuva mekko.

Vierailija
7499/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo henkisyysjutut on enemmän minä, minä, minä juttuja. Minä päätän, minä erakoidun tahtomallani tavalla, minä nautin saaressa, minä opetan, minä sain hirsitalon.... Kun pitäisi olla painopiste lapsissa ja heidän hyvinvoinnissaan. Ja samaten eläinten. Silloin, kun lapsia ja nuoria on perheessä, ei todella pompita asiasta toiseen oman minän takia. 

Vierailija
7500/9211 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo henkisyysjutut on enemmän minä, minä, minä juttuja. Minä päätän, minä erakoidun tahtomallani tavalla, minä nautin saaressa, minä opetan, minä sain hirsitalon.... Kun pitäisi olla painopiste lapsissa ja heidän hyvinvoinnissaan. Ja samaten eläinten. Silloin, kun lapsia ja nuoria on perheessä, ei todella pompita asiasta toiseen oman minän takia. 

KYLLÄ. Narsistista käytöstä, kun ei ymmärretä, että ne lapset on erillisiä kokonaisia ihmisiä, joilla omat tarpeet.

Hänelle lapset ovat oman itsen jatke ja hänen haluamansa idyllin pelinappuloita.

Ketju on lukittu.