Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhempi vie lapsen koulutuksen, ystävät, sosiaalisuuden, jatko-opintomahdollisuudet, pitää lasta pienten sisarusten hoitajana, tekee mainoksia kuvilla, nimillä ja osoitteella ja loput ajasta yksinäisyydessä ilman ikätovereita, on minusta tooosi ajattelematon ja vahinkoa aiheuttava. Psykologisesti tuhoa aiheuttava. Ei lapsi itse nyt nouse kapinaan, mutta kyllä 13- vuotiaana jo. Ja oikeasti voisi lastensuojelu käydä juttelemassa. Jos itse olisin lasu, kävisin juttelemassa. Ei pahalla, vaan vain ja ainoastaan lasta ajatellen.
Taivas varjele perheitä tuollaisilta tyhjästä kauhistelevilta lasunaisilta jotka näkee piruja joka puolella. Tee nyt se ensimmäinen lapsi itsekin niin palataan asiaan sen jälkeen. Kasvat ja kypsyt ja saat elämän kokemuksia. Huomaat että minkään oppikirjan mukaan ei lapsia pysty kasvattamaan. Kirjatieto e
Voi eläinparat, ei hetken rauhaa hössöttävältä ihmiseltä. Varmaan olet pilkun tarkasti lukenut kaikki kasvatusoppaat? Räyhäätkö jossain Facebookin kissaryhmässäkin miten kaikki ruokkii ja hoitaa väärin omia kissojaan ja teet elsuja?
Vierailija kirjoitti:
Aika ilmiselvää jo on että se on Anniina, joka solvaa täällä muita.
Ehkei kannata heittää enää löylyä lisää vaan toivoa, että hän ymmärtäisi hakea apua. Kaikki ei enivei kyllä ole ihan ok. Kukaan ei muutoin hyökkäisi tällä lailla päälle.
Mitä noihin eläimiin ja lapsiin tulee, hengissä ne on ja voi kuitenkin ihan hyvin. Ja uskon että hän kohtaa vielä hänelle tarkoitetut asiat kun sen aika on. Minäkin olen ollut eläimistä huolissani mutta nyt alkaa tuntua että jonkun terveys voi ihan oikeasti olla kohta kortilla.
Eikö olisi jo aika tämän koko topicin poistua?
Otapa hullu ne lääkkeesi, jos näet anniinoja joka puolella. Minä voin ainakin juttujasi ihmetelleenä sanoa etten mikään anniina ole.
Eikös se ole skitsofreniaa jos näkee asioita tai ihmisiä siellä missä niitä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhempi vie lapsen koulutuksen, ystävät, sosiaalisuuden, jatko-opintomahdollisuudet, pitää lasta pienten sisarusten hoitajana, tekee mainoksia kuvilla, nimillä ja osoitteella ja loput ajasta yksinäisyydessä ilman ikätovereita, on minusta tooosi ajattelematon ja vahinkoa aiheuttava. Psykologisesti tuhoa aiheuttava. Ei lapsi itse nyt nouse kapinaan, mutta kyllä 13- vuotiaana jo. Ja oikeasti voisi lastensuojelu käydä juttelemassa. Jos itse olisin lasu, kävisin juttelemassa. Ei pahalla, vaan vain ja ainoastaan lasta ajatellen.
Taivas varjele perheitä tuollaisilta tyhjästä kauhistelevilta lasunaisilta jotka näkee piruja joka puolella. Tee nyt se ensimmäinen lapsi itsekin niin palataan asiaan sen jälkeen. Kasvat ja kypsyt ja saat elämän kokemuksia. Huomaat että minkään oppikirj
Varmasti räyhää facessakin, kun täälläkin syyttää joka ikistä julkkisnaista (plus janne antin) lemmikkinsä kaltoinkohtelusta. Harhaisten kuvitelmiensa ja valheellisten liioittelujensa perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivas varjele perheitä tuollaisilta tyhjästä kauhistelevilta lasunaisilta jotka näkee piruja joka puolella. Tee nyt se ensimmäinen lapsi itsekin niin palataan asiaan sen jälkeen. Kasvat ja kypsyt ja saat elämän kokemuksia. Huomaat että minkään oppikirjan mukaan ei lapsia pysty kasvattamaan. Kirjatieto e
Munasolusi tekivät varmaan hurmaavan joukkoitsmurhan 😂. Taas tuli todistettua että on se hyvä että kaikki eivät saa omia lapsia. Huostassa olisi sinunkin jälkeläisesi.
Vierailija kirjoitti:
Anniinan paikasta on tehty elsuja jo Mäntyharjun aikana.
Monta oli sun tekemiä?
Vierailija kirjoitti:
Jes uutta videota tulossa!
Voit sitten tulla tänne ähräten arvostelemaan, mikä meni väärin ja miten lapsi oli tällä kertaa vaarannettu xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sitten tulla tänne ähräten arvostelemaan, mikä meni väärin ja miten lapsi oli tällä kertaa vaarannettu xD
ähräten?
Ei nää mielenterveysährääjät videoista tykkää, ne menee varmaan alapeukuttamaan sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ähräten?
No mikä se sana oli jota anniinan haukkuja käytti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ähräten?
No mikä se sana oli jota anniinan haukkuja käytti?
Ne puhuu jotain omiaan ei kannata välittää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsi Karen-nimen. Itselleni vieras termi, mutta googlesta löytyi:
Karen on Yhdysvalloista rantautunut yleisnimitys tiukkapipoiselle keski-ikäiselle naiselle. Vaativahkot Karenit ovat nuorille tuttuja etenkin asiakaspalvelutilanteista. Karenista on myös jalostunut lausahdus ok Karen.
Karen on tosikko ja valittaja. Hän saattaa uhkailla etenkin nuoria asiakaspalvelijoita potkuilla ja muilla ikävillä seuraamuksilla, ellei saa omasta mielestään kunnon palvelua.Kuulostaa ihan lasuilla ja elsuilla uhkailevalta palsta-tantturalta.
Niin kuulostaa!
Mutta kaikki nämä Anniinan kyyniset arvostelijat ei taida silti olla naisia. Youtubessa kommentoi ainakin myös jokunen mieskin. Toki nimimerkin takaa voi esiintyä kenenä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta oli sun tekemiä?
Ei yhtään, enkä itse ole käynyt hänen paikassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta oli sun tekemiä?
Ei yhtään, enkä itse ole käynyt hänen paikassaan.
No mutta. Eläinten kaltoinkohtelunhan näkee Anniinan muutaman minuutin mittaisista videoista. Ja loput aukot voi täyttää omalla mielikuvituksella. Sillä lailla parhaimmat elsut tulee.
Kyllä nää arvostelijat kuulostavat aivan joltain elämäänsä kyllästyneiltä vanhoiltapiioilta. Kirjoitustyyli hyvin halveksiva ja ylimielinen kuten kantturoilla yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistähän sä sen tiedät? Ja jos kerran näin on niin hyvä sittenhän paikat ovat olleet mitä mainioimmat koska aihetta muutokseen ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaaksi alkaa mennä tämä topic, kuka tämä puolustelija on?
nyt seuraajat on rumia vanhojapiikoja ja kantturoita, oikeasti mitä on tapahtunut?
Eikö lähipiiri ala jo huolestua julkisuuskuvasta. Miksi annatte kenenkään puhua tuollaista kieltä? Antaa karmaisevan kuvan, jos nämä puolustelijat eivät ole lähipiiriä, tehkää nyt jo viimein heidän kommentoinnistaan rikosilmoitus, tuo läyhätys pilaa Anniinan maineen lopullisesti!
Näet jo sanojakin siellä missä niitä ei ole
Toisaalta tuo "ruma" oli hyvä lisäys, koska ei sellainen ihminen kaunis ole joka mukavaa lapsiperhettä netissä haukkuu.