Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
5821/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen arjestani vaikeaa seuraamalla ja arvostelemalla toisten elämää. Mietiskelen ankarasti miten jotku tekee asiat toisin kuin itse tekisin.  

Joidenkin ihmisten ratkaisut ja elämäntyylit on vääränlaisia eikä minulle sopivia, joten sitten valitan niistä.

Vierailija
5822/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpö!!

Ei ole.

Oma lapseni on ollut kotikoulussa ja itse olin myös kotikoulua pitävien ryhmissä mukana. Ja lastensuojelu oli monella mukana, valtaosalla itse asiassa. Ryhmät olivat itse asiassa täynnä keskusteluja juurikin siitä, saako kotikoulua enää jatkaa vai puuttuuko lastensuojelu vielä enemmän.

Varsinkin jos kotikoulun valinnan syyt oli näitä samanlaisia huuhaajuttuja kuin Jalkasilla ja vanhemmilla heikko koulutus kuten heillä.

Meillä sitä kesti vuoden, syy oli ihan konkreettinen ja kaupungin aiheuttama ongelma, minulla on koulutus ja DI-mieheni opetti mm. matikan ja a-kieleen meillä oli palkattu oma opettaja.

Lapsella selkeä normaali koulurytmi jne.

t. äiti ja ope

Voipi olla tuo syynä Jalkasten pikamuutolle. Hyvä kun avasit tätä asiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5823/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuuuuupa juuuu. Kyllä on hölmöläisen ketju. 

No on kyllä... Pilkkarinki oikein. Ihanaa kun saa porukalla mollata yhtä.. 

Vierailija
5824/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen arjestani vaikeaa seuraamalla ja arvostelemalla toisten elämää. Mietiskelen ankarasti miten jotku tekee asiat toisin kuin itse tekisin.  

Joidenkin ihmisten ratkaisut ja elämäntyylit on vääränlaisia eikä minulle sopivia, joten sitten valitan niistä.

Ei vaan sinä riehut kun ihmiset keskustelee.

Vierailija
5825/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuulostaa äitihullulta. Nähtiinhän se koronan aikana, ettei lapsille ole hyvä hautautua kotiin eristyksiin. Vaikka äiti olisi opettajan tasoa (ja miksi olisi), niin yhä puuttuu se kontakti omanikäisiin lapsiin, joka on tärkeä osa kasvua ja kehittymistä.

Vierailija
5826/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas kateus paistaa, vaikka ei sitä myönnetä tietenkään. Jalkaset ovat sen ikäisiä etteivät ole sentään tuulella käypiä.Mikä ongelma lapsissa on, mielestäni erittäin hyvinvoivia, viisaita tyttöjä, jotka jo nyt ovat ottaneet tosi hienosti osaa eläinten hoitoon. Eläähän siellä muutkin ihmiset, miksi eivät he?? Paikka tosi upea ja on enemmän tilaa. Nykyinen auttamattomasti liian pieni. Moni ei noin ahtaasti asuisi vaan vinguttaisiin omasta rauhasta ja muusta. Kun muistaa kuinka alkeellinen talo oli kun lapsen kanssa sinne muuttivat niin varmaan pärjäävät tuollakin. Moniko ois muuttanut hienosta kaupunkikodista paikkaan missä käy ulkona talvellakin ns suihkussa. Ja jos toisen vanhemmat tai molempien ovat avustaneet vaikka rahallisesti, mitä se kellekään kuuluu. Niin tekee monessa perheessä. Surraan sitten heidän epäinnistumistaan jos niin käy ja iloitaan heidän uutta alkuaan aivan erilaisessa ympäristössä nyt kun he ovat tehneet tietoisen

Nimeomaan, iloitaan heidän uudesta alusta. Kaikkihan on hyvin, eikä mikään ole lukkoonlyötyä. Hyvin tässä käy. Minä ainakin nautin seurata. 

Vierailija
5827/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä elä muita lapsia. Muutama vanhus.

Ei se ikä mitään jörkeä takaa. 

Vierailija
5828/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälä on todella jumiutunutta porukkaa kommentoimassa. Naamioidaan oma ärtymys ja viha "vastuulliseksi huolestumiseksi". Ajatella kukaan ei ole huolestunut millaiset (itselle tulisi elinikäiset!) Kolhut tää ketju aiheuttaa haukuttavien psyykkeeseen. Pahansuopia ihmisiä kirjoittelee. Anniina jos ikinä luet näitä, tiedä että näitä typeryksiä on murto-osa, ja meitä jotka tykätään teistä hyvää on paaal. <3 

Jos mielesi niiiiiiiin pahoittuu täällä, suosittelen siirtymään muualle.

Miksi seuraat Anniinan elämää jos mielesi pahoittuu siitä niiiiin kovasti?  

Videoita kun ei ole pakko katsoa jos ne herättää vain ärtymistä ja elämäntyyli ei sovi itselle.

Minulle tuli kans mieleen tästä pahansuovasta kirjoitteljasta eräs palstajankkaaja. Oiskohan se noin viisikymppinen nainen, joka jauhaa jatkuvasti äidistään? Sitten myös on joku joka tehtailee narsismi-ketjuja ja syyttelee usein muita riehumisesta. 

Jos kyseessä on sama tyyppi, niin jalkasten perhe on saanut kunnon pahanilmanlinnun riesakseen. Tämä on nimittäin erittäin pakkomielteinen sekopää.

Vierailija
5829/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälä on todella jumiutunutta porukkaa kommentoimassa. Naamioidaan oma ärtymys ja viha "vastuulliseksi huolestumiseksi". Ajatella kukaan ei ole huolestunut millaiset (itselle tulisi elinikäiset!) Kolhut tää ketju aiheuttaa haukuttavien psyykkeeseen. Pahansuopia ihmisiä kirjoittelee. Anniina jos ikinä luet näitä, tiedä että näitä typeryksiä on murto-osa, ja meitä jotka tykätään teistä hyvää on paaal. <3 

Jos mielesi niiiiiiiin pahoittuu täällä, suosittelen siirtymään muualle.

Miksi seuraat Anniinan elämää jos mielesi pahoittuu siitä niiiiin kovasti?  

Videoita kun ei ole pakko katsoa jos ne herättää vain ärtymistä ja

Kaktun kiusaaja oli luonnehäiriöinen.. Sen nimi siis lopulta paljastui ja jotkut sitä tunteneet tämmöstä redditissä kirjoitteli

Vierailija
5830/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä meinaan jos se K:n kiusaaja onkin nyt siirtynyt Jalkasten kimppuun...?

Vierailija
5831/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo story, jossa esiteltiin kuvan avulla heidän kantovesikeittiö, oli hyvä. Tuollaisesta voi olla jollekin apuakin tai idean lähdettä.

Tällaisia käytänteiden esittelyjä lisää, kiitos. En niin innostu auringonlaskuista ja peurojen/kauriiden hyppelyistä.

Vierailija
5832/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin anniinalle linkin tästä ketjusta 

Hyvä!!!

Kohta kunnianloukkaussyytteet lähtee tulille!! Saa "kritisoijat" kaivaa kuvettaan ja rikosrekisterimerkinnän, mitäpäs läksitte sekopäät :D

Vierailija
5833/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo story, jossa esiteltiin kuvan avulla heidän kantovesikeittiö, oli hyvä. Tuollaisesta voi olla jollekin apuakin tai idean lähdettä.

Tällaisia käytänteiden esittelyjä lisää, kiitos. En niin innostu auringonlaskuista ja peurojen/kauriiden hyppelyistä.

Sehän on sen edellisen omistajan mökkikeittiöviritelmä.

He ei voi tuota jatkaa, koska heidän täytyy saada tuo leivinuuni lämmityskäyttöön.

Itse en kyllä edes sellaista mökkiä haluaisi, jossa likavesikin pitää kantaa ulos.

Vierailija
5834/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vanhojen talojen rakastaja! <3

Saarikoti paikkana tosiaankin on suuremmoinen. Isoja puita, meri, saaret, niityt, historian havina hirsissä. Eläimet tuovat perinnemaisemaa. Omalla kohdallani esteettisyys on arvomaailmassa korkealla sijalla, ja uskon Anniinan olevan samanhenkinen. Kauniit ympäristöt ovat elinehto. Itse remppailen parhaillani samankaltaista hirsitaloa, meri ja niityt tosin puuttuvat. Isot puut varsinkin ovat aarre, sillä niitä ei tahdo rahallakaan saada, ja ne ovat hyvin oleelliset kartanomiljöössä. 

Kiitos Jalkaset kun jaatte projektianne, yhdessä näitä on hauska tehdä, kun saa kahvikupposen ääressä inspiroitua mitä ihanaa&kaunista muilta löytyy. <3 

Meitä esteetikkoja monesti vähän naureskellaan ja vähätellään, pidetään turhamaisina tai pöyhkeinä ja teennäisinä. Ymmärtäkää ihmiset hyvät että me esteetikot kautta sukupolvien olemme rakentaneet teille muille hienot kulttuurit, tyylit, taiteet, elokuvat ym. ilman meitä mitään sitä ei olisi. Viittan tuohon kun pahekusutaan "kaunisteltua somea" Insta on pitkälti esteettisyyteen nojaava alusta! Asiaihmisille sopisi ehkä twitteri paremmin kun sielä sitä tekniikkaa filosofiaa politiikkaa ja etiikkaa enemmän.

Vierailija
5835/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saarikoti paikkana tosiaankin on suuremmoinen. Isoja puita, meri, saaret, niityt, historian havina hirsissä. Eläimet tuovat perinnemaisemaa. Omalla kohdallani esteettisyys on arvomaailmassa korkealla sijalla, ja uskon Anniinan olevan samanhenkinen. Kauniit ympäristöt ovat elinehto. Itse remppailen parhaillani samankaltaista hirsitaloa, meri ja niityt tosin puuttuvat. Isot puut varsinkin ovat aarre, sillä niitä ei tahdo rahallakaan saada, ja ne ovat hyvin oleelliset kartanomiljöössä. 

Kiitos Jalkaset kun jaatte projektianne, yhdessä näitä on hauska tehdä, kun saa kahvikupposen ääressä inspiroitua mitä ihanaa&kaunista muilta löytyy. <3 

Meitä esteetikkoja monesti vähän naureskellaan ja vähätellään, pidetään turhamaisina tai pöyhkeinä ja teennäisinä. Ymmärtäkää ihmiset hyvät e

Hyvä kirjoitus ja niin totta. 

Vierailija
5836/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!!!

Kohta kunnianloukkaussyytteet lähtee tulille!! Saa "kritisoijat" kaivaa kuvettaan ja rikosrekisterimerkinnän, mitäpäs läksitte sekopäät :D

Höpö höpö. Kun itse tuo asiansa julkisuuteen, niin sitten niistä saa keskustella. Eikä tarvitse vaan kehua.

Jos ei halua julkisuuteen niin ihan helppoa, ei mene julkisuuteen.

Vierailija
5837/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä esteetikkoja monesti vähän naureskellaan ja vähätellään, pidetään turhamaisina tai pöyhkeinä ja teennäisinä. Ymmärtäkää ihmiset hyvät e

Ne lapset tarvitsee omia kavereita ja niillä on oikeus kunnon koulutukseen.

Vierailija
5838/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten eläintenhoidosta-huolestujat ovat käsityskeni mukaan tietynlainen kiusaaja-tyyppi. Piilokiusaamista mikä juurikin naamioidaan vastuunkannoksi. 

Ilmenemispaikka on juurikin netti. Kasvotusten sitä kohtaa/kuulee aniharvoin. 

Kohde/uhri on tavallisesti somesisällön tekijä. Yksi esimerkkitapaus oli Kaktu, jota vainottiin useampi vuosi. Kiusaajan nimi saatiin lopulta selville, ja pääkirjoittelijaksi paljastui uhrin tuttava.  

Tälle kiusaamismuodolle alttiita ovat kaikki ne, jotka jakavat eläinsisältöä. Turvassa ovat ne, jotka eivät jaa. 

Eikös se Kaktun kiusaajan nimi selvinnyt lopulta hakkerin avulla? Joo nää elöinpoliisit joita palstat on täynnä on syvältä. 

Ei ollut mikään hakkeri vaan Kaktu itse luki vain kirjoittelijan tekstejä ja sieltä sai kerättyä hänen omista sanomisistaan vinkkejä henkilöllisyydestä. Yksi niistä oli ihan kirjoittanut yhteen kommenttiin oman ig tunnuksensa. Ja muutakin tunnistettavaa.

Vierailija
5839/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!!!

Höpö höpö. Kun itse tuo asiansa julkisuuteen, niin sitten niistä saa keskustella. Eikä tarvitse vaan kehua.

Jos ei halua julkisuuteen niin ihan helppoa, ei mene julkisuuteen.

Kyllä täällä on monet kommentit täyttäneet kunnianloukkauksen rajat.

Vierailija
5840/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla esteetikko on muka synonyymi itsekkyydelle ja huonolle vanhemmuudelle?

Ketju on lukittu.