Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mua ärsyttää aivan suunnattomasti tuon Anniinan hienohelmaisuus. Että istuskelenpa täällä puutarhassa ja mietin kaikenlaisia mukaauunnitelmia. Samaan aikaan laiturille on tullut puutavaralasti. Mutta Anniinahan ei tuollaiseen käsiään sotke, kivempi kuvailla perhosia. Jumaliste jos tuo olisi mun miniä, niin sanoisin kyllä suorat sanat. Anniina on kuin joku prinsessa, jonka ei omasta mielestään kai tarvi osallistua oikeisiin hommiin. Riittää kun kuvaa pilviä ja kissoja ja puutarhapöytää. Ne appivanhemmatko yli 70v kanniskelee Juhan kanssa lautoja?
Mitä sä menisit aikuiselle ihmiselle sanomaan? Kuulostat karmalta "anopilta". Hyi.
Mitäkö menisin sanomaan? Menisin sanomaan, että tu
Kyllä, juurikin niin! ANNIINAN koti! Miksi se ei sitten tee kotonansa mitään? Miksi se odottaa että Juha ja vanhemmat palvelee häntä?
Käykö hän kakalla vaikka ei kuvaa ja tiedota siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on Anniinan KOTI mitä sinä sille menisit sanomaan että teeppäs sitä ja teeppäs tätä... Huhhuh, eiköhän jokainen saa tehdä mitä lystää. Eikä appivanhempien asuntovaunua ainakaan näy enää missään.
Teepäs yhdellä peellä... Aina vaan samat kirjoitusvirheet...
Meeppäs imee munaa
Kenen munaa? Näitten tupettajien vai? Nyt faktaa tiskiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mua ärsyttää aivan suunnattomasti tuon Anniinan hienohelmaisuus. Että istuskelenpa täällä puutarhassa ja mietin kaikenlaisia mukaauunnitelmia. Samaan aikaan laiturille on tullut puutavaralasti. Mutta Anniinahan ei tuollaiseen käsiään sotke, kivempi kuvailla perhosia. Jumaliste jos tuo olisi mun miniä, niin sanoisin kyllä suorat sanat. Anniina on kuin joku prinsessa, jonka ei omasta mielestään kai tarvi osallistua oikeisiin hommiin. Riittää kun kuvaa pilviä ja kissoja ja puutarhapöytää. Ne appivanhemmatko yli 70v kanniskelee Juhan kanssa lautoja?
Mitä sä menisit aikuiselle ihmiselle sanomaan? Kuulostat karmalta "anopilta". Hyi.
M
Hän on tiedottanut jatkuvasti huusireissunsakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on Anniinan KOTI mitä sinä sille menisit sanomaan että teeppäs sitä ja teeppäs tätä... Huhhuh, eiköhän jokainen saa tehdä mitä lystää. Eikä appivanhempien asuntovaunua ainakaan näy enää missään.
Teepäs yhdellä peellä... Aina vaan samat kirjoitusvirheet...
Meeppäs imee munaa
Kenen munaa? Näitten tupettajien vai? Nyt faktaa tiskiin :)
Voit saada vaikka rahaakin siitä kun meet kyltin kanssa kadulle että imisit munaa, käyppä kokeilemassa
Vierailija kirjoitti:
Minä en yksinkertaisesti käsitä kuviota, jossa joku tekee kolme lasta, mutta ei edelleenkään opettele laittamaan edes alkeellisesti ruokaa.
pilkkoo kasviksia hänelle ja Juhalle, lapset syö aina mummolassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en yksinkertaisesti käsitä kuviota, jossa joku tekee kolme lasta, mutta ei edelleenkään opettele laittamaan edes alkeellisesti ruokaa.
Ei tuolla ole mummolaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole mummolaa
Sitähän me emme tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole mummolaa
Sitähän me emme tiedä.
Ei oo näytetty joten ei oo, eiks se nii menny?
Kyllähän paljon mielenkiintoisempaa sisältöä olisi vaikka se, että kertoisi, mitä tuosta puutavarasta on tarkoitus tehdä ja kuvaisi sitä, kuinka hommat etenee. Mutta nyt kun Anniina kuvaa pilviä ja perhosia ja kuinka hän istuskelee puutarhassa suunnittelemassa jotain olematonta, antaa hänestä tosi lapsellisen kuvan. Että kaikki on kuin ihanaa saaristokulissia ja Juhan ja appivanhempien hommat on vaan jossain taustalla tapahtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole mummolaa
Sitähän me emme tiedä.
Appivanhempia piilotellaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole mummolaa
Sitähän me emme tiedä.
Mut sen tiedätte, että lapset syö aina mummolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole mummolaa
Sitähän me emme tiedä.
Anniina kuvaa ja kertoo sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole mummolaa
Sitähän me emme tiedä.
Appivanhempia piilotellaan nyt.
Aa, et se on sit piilottamista kun niitä ei näy missään. Onko ne piilottanut sen asuntovaununkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole mummolaa
Sitähän me emme tiedä.
Mut jos ei tiedetä mummolasta ni miten voi kuvata ja kertoo? Molempia ei voi olla, alat seota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole mummolaa
Sitähän me emme tiedä.
Mut jos ei tiedetä mummolasta ni miten voi kuvata ja kertoo? Molempia ei voi olla, alat seota.
Heillä on ollut se 24/7 palvelumummola koko tämän viisi vuotta. Mihinkä se olisi muuttunut.
Kyllä olisi kohteliasta mennä miestään auttamaan eläinsuojien teossa, tavaroitten kantamisessa. Ruuanlaitosta sen verran, että itse en pidä siitä, mutta on ollut pakko laittaa lapsille ruokaa, kun mies on ollut töissä. Näin paistinpannusta ja perunoista uniakin😆
Kyllä hän käy kakalla. On kuvannu että istuu huussissa.
kaipaan niin että näyttävät jo viimein maatilan käytännön töitä kuten sitä Juhan operoimaa hevosten / eläinten tallien / pihaton rakentamista! Tai esim miten Juha kunnostaa jotain rakennusta tms.
Olisi kyllä kiva jos appivanhemmat muuttaisi saareille myös, jäisi Anniinalle enemmän aikaa tehdä videoita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän käy kakalla. On kuvannu että istuu huussissa.
kaipaan niin että näyttävät jo viimein maatilan käytännön töitä kuten sitä Juhan operoimaa hevosten / eläinten tallien / pihaton rakentamista! Tai esim miten Juha kunnostaa jotain rakennusta tms.
Niin mutta ei itse kakkaamisesta, edes maininnut...joten Anniina ei kakkaa kun ei siitä erikseen mainitse, niinhän täällä on muidenkin asioiden kanssa. Jos Anniina ei kuvaa jotain niin sitä ei ole olemassakaan.
Höpöhöpö