Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
5021/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt Anniinan lähipiiri kommentoi tosi kärkkäästi ja oikein hyökkäävän epäkohteliaasti. Haukkuen kaikki erimieltä olevat. Miksi ja mistä tuollainen käytös kumpuaa? 

Vierailija
5022/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt Anniinan lähipiiri kommentoi tosi kärkkäästi ja oikein hyökkäävän epäkohteliaasti. Haukkuen kaikki erimieltä olevat. Miksi ja mistä tuollainen käytös kumpuaa? 

Vastaus löytyy sieltä sinun peilistä. Kurkkaa sinne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ei olisi niin paha, jos tuolla 8-vuotiaalla edes olisi samaa ikätasoa sisarus.

Nyt ikäero on ihan liian iso.

Vierailija
5024/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin muutettiin pääkaupunki seudulle lasten vuoksi. Olivat alle kouluikäisiä. Täällä voi opiskella mitä vain. He kävivät luonnontiedelukion Helsingissä ja jatkoivat siitä. Lapset asuvat lähellä, koska opiskelumahdollisuudet ja työt ovat pääkaupunkiseudulla👍Itse olen Keski- Suomesta. 

Vierailija
5025/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seutu oli vielä 2000 alkuun hyvä paikka, nyt ei enää. 

t. paljanjalkainen pk-seutulainen

Vierailija
5026/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juha on taitava koneiden kanssa. Ja jos ei osaa, niin näyttää oppivan nopeasti.

Just näin! Juha on kyllä hieno mies tollasia maailma tarvitsisi enemmän. Ei turhia hötkyillä.

Tämä

Vierailija
5027/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin muutettiin pääkaupunki seudulle lasten vuoksi. Olivat alle kouluikäisiä. Täällä voi opiskella mitä vain. He kävivät luonnontiedelukion Helsingissä ja jatkoivat siitä. Lapset asuvat lähellä, koska opiskelumahdollisuudet ja työt ovat pääkaupunkiseudulla👍Itse olen Keski- Suomesta. 

Luonnontiedelukio on yks huonoimpia lukioita Stadissa, sinne menee vaan ne jotka ei muualle pääse. Että enpä nyt tuolla asialla ainakaan kehuskelisi

Vierailija
5028/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pk-seutu oli vielä 2000 alkuun hyvä paikka, nyt ei enää. 

t. paljanjalkainen pk-seutulainen

No esimerkiksi se Turun tienoo mantereella olisi ihan hyvä tubettajalle. Turussa on hyviä lukioita ja siinä ympäristössä kauniita järkihintaisia taloja. Koulut lähellä, eikä liian isoja.

Vierailija
5029/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnontiedelukio on yks huonoimpia lukioita Stadissa, sinne menee vaan ne jotka ei muualle pääse. Että enpä nyt tuolla asialla ainakaan kehuskelisi

Yleislinja raja 8,42 ja luonnontiedelinjaraja 9,50.

Vierailija
5030/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rajat lukiosta hyvää tai huonoa tee

Vierailija
5031/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tismalleen kertoo lukion tason.

Vierailija
5032/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että nämä räkyttäjät täällä on Anniinan lähipiiriä. Palstahäiriköitä vain.

Anniinan ehkä yllätti se että tätä ratkaisua kyseenalaistetaan. Varsinkin lasten ja eläinten kohtelua.

Ei vaemasti tunnu kivalta, mutta fiksu ihminen pohtii kritiikkiä eikä heti torju.

Vierailija
5033/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näyttänyt Juha kauheasti inhoavan vikalla videolla. Täydellinen pari Juha ja Anniina <3

Vierailija
5034/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha vaikuttaa symppikseltä ja kiltiltä mieheltä todentotta, toivottavasti alkaisi tekemään noita videoita enemmänkin. Tykkään tuollaisesta leppoisasta rauhallisesta meiningistä, Juha vaikuttaa rennolta mieheltä :)

Vierailija
5035/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseiköhän Anniina ikinä aja edes tuota mönkijää?

Vierailija
5036/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro vaan miten oppilaat pärjää verraten maan keskiarvoon ja keskinkertaisesti pärjäävät.

Vierailija
5037/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne sisäänpääsyrajat kertoo millaisia opiskelijoita sinne pääsee.

8,42 on hyvä keskitaso ja 9,50 on eliittilukion tasoa.

Vierailija
5038/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha vaikuttaa symppikseltä ja kiltiltä mieheltä todentotta, toivottavasti alkaisi tekemään noita videoita enemmänkin. Tykkään tuollaisesta leppoisasta rauhallisesta meiningistä, Juha vaikuttaa rennolta mieheltä :)

Siis niin totta! 

Vierailija
5039/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei aiheeseen enää liity niin mainitsempa vain ettei nyky-yhteiskunnassa lukiolla ole mitään merkitystä, eikä myöskään korkeakouluilla. Katsokaa meidän päättäjiä esimerkkinä - suurimman osan pitäisi olla korkeasti koulutettuja - ei siltä vaikuta.

Vierailija
5040/9211 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lukio oli Luonnontiedelukio. Ja lapset oli kympin oppilaita Luonnontiedelinjalla😆 Jatkoivat diplomi-insinööreiksi täysillä pisteillä pääsykokeissa👍

Ketju on lukittu.