Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
3821/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jotain huolia tai kysymyksiä niin ottakaa suoraan yhteys Anniinaan. Tekopyhää täällä "huolestua" mutta ei tee asialle mitään.

No sinä olet nyt jankuttanut tämän aivopierun tänne noin 60 kertaa. Voit lopettaa.

Niin koska te jankutatte että on kamalaa ja sitä ja tätä, mutta miten ne eläimet saa apua sillä että te täällä jankutatte? Voitte lopettaa koska siitä ei ole mitään hyötyä.

Mitä apua sinä kenellekään tarjoat? Mikset itse tuolla turhalla energialla puutu?

Mikset itse?

Vierailija
3822/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jotain huolia tai kysymyksiä niin ottakaa suoraan yhteys Anniinaan. Tekopyhää täällä "huolestua" mutta ei tee asialle mitään.

No sinä olet nyt jankuttanut tämän aivopierun tänne noin 60 kertaa. Voit lopettaa.

Niin koska te jankutatte että on kamalaa ja sitä ja tätä, mutta miten ne eläimet saa apua sillä että te täällä jankutatte? Voitte lopettaa koska siitä ei ole mitään hyötyä.

Mitä apua sinä kenellekään tarjoat? Mikset itse tuolla turhalla energialla puutu?

Mikset itse?

Sinä tässä olet tyytymätön ja jankutat. Älä jankuta vaan toimi niin sillä sinusta päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3823/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ovat edes tuon eläinten hätälopetuksen ottaneet tosissaan.

Paikalliselta metsästysseuralta voi kysyä apua, jos ei itse osaa. 

Missään tapauksessa isoja eläimiä ei lopeteta, jos ei ole kokemusta. Ja naudoilla on paksu kallo, täytyy olla järeä ase. Hevosilla taas on todella tarkka osumakohta. Hermostunut ihminen ei ole oikea ihminen hommaan. Pitää tietää mitä tekee.

Tuskin. Anniina vaan poseeraa lehmänsä kanssa nätti kesäkolttu päällä ja Juha kuvaa.

Eläimet vaan eivät oikeasti ole kuvausrekvisiittaa vaan niistä pitää myös huolehtia.

Vierailija
3824/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää jankuttaja täällä! Saako siellä Niuvassa muka rajattomasti käyttää puhelinta?

Vierailija
3825/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu pitäisi aloittaa reilun viikon päästä. Onko tilat, tarvikkeet, kirjat, tuntisuunnitelmat? Onko jo tapaaminen sovittu uuden valvovan opettajan kanssa?

Vierailija
3826/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse?

Sinä tässä olet tyytymätön ja jankutat. Älä jankuta vaan toimi niin sillä sinusta pääst

Sinähän se olet tyytymätön kun valitat... Valitat vaan koska olet kateellinen, ei sinulla mitään muuta syytä ole jollain vauvassa märehtiä

Vierailija
3827/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse?

Sinä tässä olet tyytymätön ja jankutat.

Sinä valitat meille koko ajan. Ainoastaan sinä. Me on kuultu sut jo! Ihan liian monta kertaa.

Vierailija
3828/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en sano, mutta muutossa aina ensimmäisenä pitää olla valmiina eläinten tilat. Ne suunnitellaan ja rakennetaan ensimmäisenä ja vieläpä tarkastetaan, että ovat toimivat ennen kuin yhtäkään eläintä paikalle kuljetetaan. Nykyisin mm. hevosten tiloissa on lain määräämä minimikattokorkeus, jonka eläinlääkäri saattaa tulla vielä tarkastamaan. Lisäksi lampailla ei tule palelluttaa missään ulkopelloilla utareita eikä lehmiä voi pitää missään vajassa vaan saaristo-olosuhteet vaativat kiinteän karjasuojan.

Vierailija
3829/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse?

Sinä valitat meille koko ajan. Ainoastaan sinä. Me on kuultu sut jo! Ihan liian monta kertaa.

ja me on kuultu sinut ja haukkumisesi jo liian monta kertaa, joten mene pois 

Vierailija
3830/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kotikoulun aloitus.  Onko nyt alkamassa toinen kotikouluvuosi? Mitä aineita opiskellaan? Äikkä, matikka, ruotsi, enkku? Mitä sisältää?

Vierailija
3831/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi kotikoulun aloitus.  Onko nyt alkamassa toinen kotikouluvuosi? Mitä aineita opiskellaan? Äikkä, matikka, ruotsi, enkku? Mitä sisältää?

Ei kukaan tiedä, kysy Anniinalta

Vierailija
3832/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä te? Yksinäsi sinä täällä riehut.

Vierailija
3833/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantai 26.8.  Kotiopetus-kyselyn satoa  webinaari ja keskustelutilaisuus vuoden 2023 Kotiopetus-kyselystä. Tapahtuma järjestetään Zoomissa. Järjestäjänä SuKo ry.

ILMOITTAUTUMINEN

Keskiviikko 28.8. klo 13.00 14.30 Kotiopetus oppimisen muotona  Paneelikeskustelu kotiopetuksesta. Tapahtuma järjestetään Zoomissa. Järjestäjänä SuKo ry.

Vierailija
3834/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei ainakaan näytä tietävän. Heillä askarrellaan ja luetaan Saariston lapsia.

Vierailija
3835/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3836/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei ainakaan näytä tietävän. Heillä askarrellaan ja luetaan Saariston lapsia.

Miksi sun pitää pilkata Anniinaa koko ajan? Ihan kun olisit joku lapsi, no ehkä oletkin.

Vierailija
3837/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän sitten kun suurin osa ajasta on loskaa ja jäätikkö aikaa? Tulee 20 m/s puhaltavat (ja kovemmatkin) tuulet. Saariston syys- ja talvimyrskyt ja pimeä.

Pohjoisemmassa on kunnon talvi, mutta tuolla ei välttämättä kummoinen?

Toivottavasti he onnistuu ja eläimet pärjäisi hyvin, mutta itse olisin sisäsuomalaisena huolissani monesta asiasta. Toisekseen riittääkö paikassa miten pitkään mielenkiintoa.

Kesäpaikkana todellakin mahtava.

Vierailija
3838/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei tulla näkemään mitään kunnollisten eläinsuojien rakentamista. Miten sitä vuokrapaikkaan liikaa sijoittamaan. Sääliksi käy eläimiä jos joutuvat ulkona  taas talven viettämään. Noissa oloissa ilman kunnollista suojaa. Toivon todella että olen väärässä.

Joutuvat talven ulkona viettämään? Eläimillä on suojat joihin pääsevät säätä pakoon. Ihan itse päättävät ulkoilla talvellakin (hevoset, naudat, lampaat).

Vierailija
3839/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitää pilkata Anniinaa koko ajan? Ihan kun olisit joku lapsi, no ehkä oletkin.

Miksi sinun pitää solvata ja haukkua täällä keskustelijoita koko ajan? Ihan kuin olisit Jonne, 13 vee.

Vierailija
3840/9211 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, kun esikoinen ei saa edetä koulutiellä ikätoverien kanssa. Jää paljon aukkoja oppimiseen. Ja Kinuski on niin pieni ja laiha, että tarvitsee lämpimän suojan talvella. Tuolla ei riitä loimi. 

Ketju on lukittu.