Menin koruliikkeeseen kun niillä ALE. Tulin ulos mukana vihkonen kihla- ja vihkisormuksia ja korviksia timanteilla. Missä mun kosija viipyy?
Menin koruliikkeeseen kun niillä oli ALE. Tulin ulos mukanani vihkonen kihla- ja vihkisormuksia ja korviksia timanteilla. Mutta missä mun kosija viipyy? Mistä ne keksi mulle tommoisia vihkosia työntää käsiin? Mä sit sanoin niille että ehkä mä tulen vielä takas tällä viikolla ja ostetaan sekä kihlat että vihkisormukset ja vielä korviksetkin ja nauroin siihen sitten ulos mennessäni...
Yhdessä vihkosessa lukee ensimmäisellä sivulla: 'Rakkaus on kauneinta mitä meillä on.' Ja siinä on sitten kuvassa kiva morsiusmekon yläosa - semmoisen jonkun haluan - tuli kaksi kärpästä yhdellä iskulla kun nyt ei sit tartte juosta etsimässä moriusLÄNINKEJÄ...
Mulla on suuret epäilyt että 'mun tyyppi' palstailee täällä, mutta pitää mua jossain odotuksesa. Mutta mulla on kiire - alan olemaan kärsimätön kun haluan että tämä juttu alkaisi kehittyä ja vauhdilla.
Paljastakaa 'tämä tyyppi' ja lähettäkää tänne sen lahjapaketin kanssa. On kosinut jo meidän nuoruudessa ja sai ihan väärän vastauksen. Uusi ja korjattu vastaus on jo annettu vai eks tajua yhtään mitään. Nyt tarvitaan t o i m i n t a a... joten en ymmärrä tämmöistä kuhnailua.
Joku päivä täällä palstalla kerrottin että käy hankkimassa joululahjapaketteja... siis jotain tyhjiä bokseja... ja oletan että ne ladotaan sisäkkäin suurista paketeista pieniin ja pienimmässä on sitten se suuri salaisuus... Mutta enhän mä nyt kestä johonkin jouluun odottaa... tänään on oikea juhannus 24.6. ja jouluun on tasan 6 kk... ALEkin kestää vain tämän viikon, vaikka ei se nyt mikään pakko ole mitään alea suuren loverstoriin keisissä hyödyntää.
Sims4:ssä ukon voi pyytää suoraan kadulta.