Hienoin auto, millä olet ajanut?
Tyttöystävän Ferrari Testarossa joskus ysärin puolivälissä.
Kommentit (45)
Auton Martin db85 ja Monte Carlossa ja seurakin on yhtä hyvää😎💋
Taunus jonka takapenkillä sain ajella tyttöystäväni sileäksi ajeltua...niin no.. kyllähän te tiedätte..
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä hienoin autona, mutta mieluisin ajokokemus oli kun anoppi vihdoin kuoli ja ajoin hänen autonsa autoliikkeeseen myytäväksi. Mieltäni lämmitti suuresti kun avopuolisoni lopulta sai rahat autosta ja antoi minulle siitä puolet. Loppujen lopuksi tuo oli ainut hetki kun ajattelin jotakin hyvää anopistani.
Anopin kuolema lämmittää yleensä, vaikka ei autoa saisikaan. Pääseepähän silti eroon juoposta haaskasta.
Vierailija kirjoitti:
Wartburg
Kesällä asfaltilla kuin jääradalla 😄😄
Sellainen lasten Lokari-auto joskus kymmenvuotiaana. Korttia minulla ei ole koskaan ollutkaan.
M 48
Vierailija kirjoitti:
Sellainen lasten Lokari-auto joskus kymmenvuotiaana. Korttia minulla ei ole koskaan ollutkaan.
M 48
Ne oli kyllä hauskoja ajeltavia, ainakin kahdessa paikassa 80-luvulla kesälomilla pääsin moisilla ajamaan, toinen paikoista taisi olla puuhamaa, jossa ajoin myös nelipyöräisellä monkijällä ja ihan ensimmäinen muistaakseni joku eläinpuisto Ranualla, jos oikein muistan. Se on vieläkin ainut kerta kun mönkijällä olen ajanut. Eka lokariautoilu oli mullakin 10-vuotiaana, kesällä -85 ja toinen kesällä -88. Kortti tuli ajettua heti 18-vuotiaana ja siitä asti ollut autokin.
Aina kun olen vaihtanut autoa niin parempaan olen vaihtanut. Vaihdan harvoin.
Nyt on E-mersu ja on kyllä hieno ajaa ja mukavat kyydit antaa.
Tesla Model Y.
Vaikka kyseinen merkki jakaa paljon mielipiteitä niin täytyy sanoa että kyllä he osaavat tehdä hyviä autoja. Käyttövoima ei ole tässä lainkaan olennaista, uskon että se olisi hyvä auto myös jos sitä saisi bensiini- tai dieselmoottorilla.
Mercedes-Benz 2232 V10 1980 maansiirtoauto.
Vierailija kirjoitti:
Taunus jonka takapenkillä sain ajella tyttöystäväni sileäksi ajeltua...niin no.. kyllähän te tiedätte..
En ole varma, mistä on kyse. Voisitko kertoa lisää?
T. Jouko 18v, Kälviä
Kia Picanto 2013, 1.0. Kylä lähtee.
Nykyinen autoni Lexus es300h -2021.
-58 Classic Chevy,oli hieno ja punainen.
Nykyinen autoni Ford Focus vm. 2018. Ehkä joskus vielä on joku hieno auto, mutta tuskin. Näillä mennään.
Minun Lada oli aikanaan varmaan yksi maailman rytöisimmistä autoista. Kuskin penkkinä oli kasa penkin runkoa ja superloonia teipattuna kasaan jonka päällä oli peurantalja katsastusmiehen hämäämiseksi. Sivupeilit oli hajalla ja päälle liimasin sikamassalla vanhasta vessan peilistä palat. Kojelaudassa oli varmaan enemmän ilmastointiteippiä kuin alkuperäisiä osia. Vaihdekeppiä ja käsijarrua oli jatkettu peuran sääriluulla ja rattiin tein moottorisahalla jalopuukeskiön koivupöllistä, joka kyllä piti katsastukseen poistaa. Kattotelineessä oli iso hirven pääkallo. Takapenkki oli täynnä lampaanpaskaa kun hain muutaman kerran teurastettavaksi. Joka paikka oli täynnä ihan ihmeellisiä korjauksia mutta leima tuli vielä kolme kertaa, ennen kuin päästöt sitten jostain syystä karkasi käsistä ja paali kutsui.
Ei siitä auto kyllä hienommaksi muutu.
Ei ehkä hienoin autona, mutta mieluisin ajokokemus oli kun anoppi vihdoin kuoli ja ajoin hänen autonsa autoliikkeeseen myytäväksi. Mieltäni lämmitti suuresti kun avopuolisoni lopulta sai rahat autosta ja antoi minulle siitä puolet. Loppujen lopuksi tuo oli ainut hetki kun ajattelin jotakin hyvää anopistani.