Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoin auto, millä olet ajanut?

Vierailija
24.06.2024 |

Tyttöystävän Ferrari Testarossa joskus ysärin puolivälissä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä hienoin autona, mutta mieluisin ajokokemus oli kun anoppi vihdoin kuoli ja ajoin hänen autonsa autoliikkeeseen myytäväksi. Mieltäni lämmitti suuresti kun avopuolisoni lopulta sai rahat autosta ja antoi minulle siitä puolet. Loppujen lopuksi tuo oli ainut hetki kun ajattelin jotakin hyvää anopistani.

Vierailija
22/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Datsun 100A, Wartburg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton Martin db85 ja Monte Carlossa ja seurakin on yhtä hyvää😎💋

Vierailija
24/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo FH 480

Vierailija
25/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taunus jonka takapenkillä sain ajella tyttöystäväni sileäksi ajeltua...niin no.. kyllähän te tiedätte..

Vierailija
26/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wartburg

Vierailija
27/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä hienoin autona, mutta mieluisin ajokokemus oli kun anoppi vihdoin kuoli ja ajoin hänen autonsa autoliikkeeseen myytäväksi. Mieltäni lämmitti suuresti kun avopuolisoni lopulta sai rahat autosta ja antoi minulle siitä puolet. Loppujen lopuksi tuo oli ainut hetki kun ajattelin jotakin hyvää anopistani.

Anopin kuolema lämmittää yleensä, vaikka ei autoa saisikaan. Pääseepähän silti eroon juoposta haaskasta.

Vierailija
28/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wartburg

Kesällä asfaltilla kuin jääradalla 😄😄

Vierailija
29/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lasten Lokari-auto joskus kymmenvuotiaana. Korttia minulla ei ole koskaan ollutkaan.

M 48

Vierailija
30/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen lasten Lokari-auto joskus kymmenvuotiaana. Korttia minulla ei ole koskaan ollutkaan.

M 48

Ne oli kyllä hauskoja ajeltavia, ainakin kahdessa paikassa 80-luvulla kesälomilla pääsin moisilla ajamaan, toinen paikoista taisi olla puuhamaa, jossa ajoin myös nelipyöräisellä monkijällä ja ihan ensimmäinen muistaakseni joku eläinpuisto Ranualla, jos oikein muistan. Se on vieläkin ainut kerta kun mönkijällä olen ajanut. Eka lokariautoilu oli mullakin 10-vuotiaana, kesällä -85 ja toinen kesällä -88. Kortti tuli ajettua heti 18-vuotiaana ja siitä asti ollut autokin.

Vierailija
31/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen vaihtanut autoa niin parempaan olen vaihtanut. Vaihdan harvoin.

Nyt on E-mersu ja on kyllä hieno ajaa ja mukavat kyydit antaa.

Vierailija
32/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla Model Y.

Vaikka kyseinen merkki jakaa paljon mielipiteitä niin täytyy sanoa että kyllä he osaavat tehdä hyviä autoja. Käyttövoima ei ole tässä lainkaan olennaista, uskon että se olisi hyvä auto myös jos sitä saisi bensiini- tai dieselmoottorilla.

Vierailija
33/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mercedes-Benz 2232 V10 1980 maansiirtoauto.

Vierailija
34/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taunus jonka takapenkillä sain ajella tyttöystäväni sileäksi ajeltua...niin no.. kyllähän te tiedätte..

En ole varma, mistä on kyse. Voisitko kertoa lisää?

T. Jouko 18v, Kälviä

Vierailija
35/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kia Picanto 2013, 1.0. Kylä lähtee.

Vierailija
36/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen autoni Lexus es300h -2021. 

Vierailija
37/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-58 Classic Chevy,oli hieno ja punainen.

Vierailija
38/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Mark 2

Vierailija
39/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen autoni Ford Focus vm. 2018. Ehkä joskus vielä on joku hieno auto, mutta tuskin. Näillä mennään. 

Vierailija
40/45 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Lada oli aikanaan varmaan yksi maailman rytöisimmistä autoista. Kuskin penkkinä oli kasa penkin runkoa ja superloonia teipattuna kasaan jonka päällä oli peurantalja katsastusmiehen hämäämiseksi. Sivupeilit oli hajalla ja päälle liimasin sikamassalla vanhasta vessan peilistä palat. Kojelaudassa oli varmaan enemmän ilmastointiteippiä kuin alkuperäisiä osia. Vaihdekeppiä ja käsijarrua oli jatkettu peuran sääriluulla ja rattiin tein moottorisahalla jalopuukeskiön koivupöllistä, joka kyllä piti katsastukseen poistaa. Kattotelineessä oli iso hirven pääkallo. Takapenkki oli täynnä lampaanpaskaa kun hain muutaman kerran teurastettavaksi. Joka paikka oli täynnä ihan ihmeellisiä korjauksia mutta leima tuli vielä kolme kertaa, ennen kuin päästöt sitten jostain syystä karkasi käsistä ja paali kutsui.

Ei siitä auto kyllä hienommaksi muutu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi