Sanotaan jotain kivaa vastakkaisesta sukupuolesta
Palstan yleisen teeman vastapainoksi kokeiltaisiinko vaihteeksi tällaista? Minä aloitan:
Lähes kaikki livenä tapaamani naiset ovat olleet ystävällisiä ja avuliaita. He ovat myös olleet reiluja ja kohdelleet minua tasavertaisesti, koskaan en ole kokenut, että minusta yritettäisiin hyötyä. Ja ovathan suomalaiset naiset ainakin omaan silmään sieltä kauneimmasta päästä...
Voisin jatkaakin, mutta kertokaa muutkin jotain kivaa!
Kommentit (63)
Tissit. Ihanat, hyväiltävät, mmm....
Täällä piti sanoa jotain kivaa, mutta harva teistä pysyi asiassa.
Mä mietin, päässä raksuttaa.
Naiset ovat sosiaalisesti älykkäämpiä kuin me miehet ja osaavat olla luontevan kohteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset osaa tehdä hyvää ruokaa ja hoitaa lapsia.
Mistä sä sen tiedät? Aasia on sitäpaitsi iso maanosa, jossa monta eri maata ja kulttuuria.
Kokeilemalla. Erikoista että niin isosta valikoimasta löytyy paljon parempaa kuin...
Kokeilemalla mitä?
No mitäköhän?
Nähtävästi olet käynyt syömässä lapsiperheissä.
Suurin osa miehistä on rentoja, mukavia ja avuliaita. Olen työskennellyt miesvaltaisella alalla ja valtaosa työkavereista on ollut tosi reiluja ja mukavia.
Kaikki kumppanini ovat olleet hyvin erilaisia, mutta pohjimmiltaan hyvää tarkoittavia, kilttejä (oikeasti), helliä ja empaattisia miehiä.
Sukulaismieheni taas ovat käytännöllisiä, taitavia käsistään ja tekevät paljon lastensa, perheidensä ja sukulaistensa eteen.
Japanissa on ihanan pehmeä-äänisiä miehiä.
Miehet osaavat olla kavereina ihan kivoja.
On ihanaa, kun mies kuvailee rakkauttaan minuun.
Miehet luo turvallisen olon rauhallisella olemuksellaan.
Pidän sellaisista parrakkaista, nallemaisista miehistä, jotka on ystävällisiä ja hauskoja. Mahakaan ei kauheasti haittaa.
Olen oppinut tuntemaan niin monta hienoa miestä, että vähän ihmetyttää.
Heidän vaimojaan voisi kadehtia.
Miehet keskimäärin on avuliaampia tällaista mummelia kohtaan. Väliin jopa tarjoutuvat auttamaan ennen kuin ehdin pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kikkeleillä on kivaa leikkiä.
Homoseksuaali.
Jotkut tapaamani perinteiset naiset ovat lähellä sydäntä. Tässä vääristyneiden arvojen ja katkeruuden maassa luovat uskoa elämään ja huomiseen. Pelkästään siitä hyvästä olen kiitollinen ja kiitollinen siitä, että kannatatte tätä maata jalkojemme alla. Teille soisin kedon kaikki kauneimmatkin kukkaset.
Naiset kehuvat miesten luonteita ja yleistä asennetta....
Miehet kehuvat naisten ulkonäköä ja mitä naisen keholla voisi tehdä...
Kehut takaisin naiset. Miehet eivät niitä ansaitse.
Miehet ovat kivoja työkavereita, ystävällisiä ja luotettavia.
Useimmat tuntemani miehet ovat mukavia ja kohtelevat sekä toisiaan että naisia hyvin. Miehet ovat usein käteviä käsistään ja auttavat mielellään muita. Ainakin tuttavapiirini miehet analysoivat vähemmän muiden asioita kuin naiset ja heidän seurassaan on helppo olla.
Naiset ovat nykypäivänä ihan äärimmäisen vahvoja ja itsenäisiä. Eivät tarvitse miestä juuri mihinkään.
Naisten hoivavietti on mahtava ja mitä vanhemmaksi nainen tulee, sitä parempi on se nallekarhumainen empatia ja lempeys.
Pakko myös arvostaa naisten laittautumista päivittäin. Miehillä menis hermot samantien kaikenmaailman meikkeihin, hiustenlaittoon, hepeneisiin, yms.
Miehet on usein avuliaita ja kohteliaita, tuntemattomatkin siis. Omanihan on lähes täysi kymppi melkein kaikessa.