Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan jotain kivaa vastakkaisesta sukupuolesta

Vierailija
24.06.2024 |

Palstan yleisen teeman vastapainoksi kokeiltaisiinko vaihteeksi tällaista? Minä aloitan:

Lähes kaikki livenä tapaamani naiset ovat olleet ystävällisiä ja avuliaita. He ovat myös olleet reiluja ja kohdelleet minua tasavertaisesti, koskaan en ole kokenut, että minusta yritettäisiin hyötyä. Ja ovathan suomalaiset naiset ainakin omaan silmään sieltä kauneimmasta päästä...

Voisin jatkaakin, mutta kertokaa muutkin jotain kivaa!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset osaa tehdä hyvää ruokaa ja hoitaa lapsia.

Mistä sä sen tiedät? Aasia on sitäpaitsi iso maanosa, jossa monta eri maata ja kulttuuria.

Kokeilemalla. Erikoista että niin isosta valikoimasta löytyy paljon parempaa kuin...

Kokeilemalla mitä?

No mitäköhän?

No niitä eksoottisia hyviä ruokia mitä he kokkaa tietenkin.

Vierailija
42/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat mukavan neutraaleja. Kaveriainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään naisvihamielistä miestä. Kaikki lähipiirini miehet ovat mukavia, normaaleja, työteliäitä ja auttavaisia  suomalaisia miehiä. 

Vierailija
44/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kainaloon on niin ihana nukahtaa. Pidän miehen tuoksusta. Oikealla tavalla minua tasapainottava mies on ihana.

45/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne kovin montaa naista, mutta he jotka tunnen, ovat todella lempeitä, ystävällisiä ja kauniita.

Vierailija
46/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kainaloon on niin ihana nukahtaa. Pidän miehen tuoksusta. Oikealla tavalla minua tasapainottava mies on ihana.

Joidenkin miesten käsivarret eivät kestä pidempään jatkuvaa kainalossa nukkumista, heidän kädet puutuvat.

Vierailija
47/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin miesten käsivarret eivät kestä pidempään jatkuvaa kainalossa nukkumista, heidän kädet puutuvat.

Silti ne yrittää olla silleen, että "ei tää mittään haittaa" vaikka käsi on amputoimiskunnossa. Suloista.

Vierailija
48/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti ne yrittää olla silleen, että "ei tää mittään haittaa" vaikka käsi on amputoimiskunnossa. Suloista.

No emmä tiiä, yksi ainakin nousi ravistelemaan käsiään ja kertoi ettei hänen kädet kestä. 

Vierailija
49/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että miehet pitävät kunnostaan ja terveydestään huolta. Kyllä nuo vastaantulevat kuntoilijat ja liikkujat ainakin omilla kotikulmilla on miehiä. Arvostan, liikunta yksi parhaista keinoista nostaa mielialaa ja jo kohtuullinen fyysinen kunto pukee kaikkia miehiä. 

Vierailija
50/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta todella hienoa miestä, joiden kanssa on kiva keskustella, jotka ovat rehtejä, mukavaa seuraa, hyviä perheenisiä ja puolisoita ja toki oman perheen miehet ovat ihan parhaita, olen onnellinen, kun he ovat elämässäni.

On myös ilo katsella hymyileviä ja ystävällisiä miehiä kaupungilla ja kohdata työssä ammattitaitoisia, avuliaita ja miellyttävästi käyttäytyviä miehiä.

Todellisessa elämässä kunnon miehet ovat onneksi enemmistö, ainakin minun tuntemissani piireissä.

Vierailija
51/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ajattelen kunnon miehiä, ajattelen yhtä heppua tv:ssä joka vapaaehtoisesti rakentaa kuuteille talvehtimissuojia Saimaalla.

Vierailija
52/63 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sukupuoli ei määrittele ihmisen hyvyyttä millään tavalla. Tunnen naisia ja miehiä, jotka ovat aivan mahtavia tyyppejä. Ei vähiten puolisoni.

Vierailija
53/63 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä ala peukuttaa ja miksi?

Vierailija
54/63 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sen tiedät? Aasia on sitäpaitsi iso maanosa, jossa monta eri maata ja kulttuuria.

Kokeilemalla. Erikoista että niin isosta valikoimasta löytyy paljon parempaa kuin...

Kokeilemalla mitä?

No mitäköhän?

Nähtävästi olet käynyt syömässä lapsiperheissä.

Missä näit? unessasi näit. Miksi ketju jossa piti kehua vastakkaista sukupuolta aletaan heti haukkumaan miestä joka kehuu naisia?

Vierailija
55/63 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kehuvat miesten luonteita ja yleistä asennetta....

Miehet kehuvat naisten ulkonäköä ja mitä naisen keholla voisi tehdä... 

Kehut takaisin naiset. Miehet eivät niitä ansaitse. 

Me miehet myös otetaan kehut takaisin kun meidän ulkonäköä ei kehuta.

Vierailija
56/63 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilemalla mitä?

No mitäköhän?

Nähtävästi olet käynyt syömässä lapsiperheissä.

Missä näit? unessasi näit. Miksi ketju jossa piti kehua vastakkaista sukupuolta aletaan heti haukkumaan miestä joka kehuu naisia?

Sä et mitään muuta tee, kuin haukut suomalaisia naisia täällä aamusta iltaan.

Vierailija
57/63 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat nykypäivänä ihan äärimmäisen vahvoja ja itsenäisiä. Eivät tarvitse miestä juuri mihinkään. 

Naisten hoivavietti on mahtava ja mitä vanhemmaksi nainen tulee, sitä parempi on se nallekarhumainen empatia ja lempeys. 

Pakko myös arvostaa naisten laittautumista päivittäin. Miehillä menis hermot samantien kaikenmaailman meikkeihin, hiustenlaittoon, hepeneisiin, yms. 

Maailmaa nähneenä olen yllättynyt miten naiset on erilaisia eri valtioissa. Toisissa maissa nainen on hyvin hoivaava jo nuorena mutta suomessa nainen on erittäin itsenäinen pitkälle vanhuuteen.

Vierailija
58/63 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset ovat, kauniita, sopusuhtaisia ja mukavia.

Vierailija
59/63 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset ovat, kauniita, sopusuhtaisia ja mukavia.

Ok, incel.

Vierailija
60/63 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat. On niitä vain niin mukava katsella kaduilla ja toreilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä