Kysymys naisille, jotka ovat pettäneet miestään
Mikä oli se syy miksi olet pettänyt? Selvitetään mitkä asiat tähän johtavat.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pettäisin syy olisi läheisyyden puute ja seksin loppuminen.
En silti eroaisi koska 80% avioliitostani on täydellistä
Kerroha tuo puolisollesi niin hän saa sitten käydä toisissa naisissa ja/tai jättää sut
Jep. Kannattaisi kertoa. Pääsisi ukko sitten vapauteen tuosta H U O R A S T A
Lopeta jankkaaminen hörhö. En ihmettele yhtään, että sinua on petetty.
Vierailija kirjoitti:
Mikään vaihtoehto ei ole sopiva. Petin ystäväni kanssa joka oli minulle tukena vaikeissa elämäntilanteessa. Puolisoni ei ollut.
Hah, melko käärme ystäväksi. Mutta kyllähän te molemmat tiesitte että mies ja nainen eivät koskaan ole puhtaasti ystäviä. Siinä vain kärkytään tilaisuutta ja tässäkin tapauksessa tilaisuus tuli ja käytettiin.
En mieltänyt sitä varsinaisesti pettämiseksi.
Olimme olleet aviossa 12 vuotta, ja koko ajan miehen kiinnostus kaikkeen läheisyyteen hiipui ja kuihtui.
Lopulta ei saanut koskea ollenkaan ilman raivopurkausta ja karjumista.
Eipä se loppuvuosina sitten mikään avioliitto edes ollut, pelkkiä kämppiksiä oltiin ja tuskin puhuttiin enää mistään.
Mies oli kylmä kivipatsas. Jälkeenpäin olen miettinyt enkö jo heti alussa huomannut mitään merkkejä että hänellä ei kaikki emotionaalisella puolella ole ok, ehkä varoitusmerkkejä oli mutta sivuutin ne?
Seitsemän vuotta oltiin niin ettei kumpikaan koskenut toiseen. Samassa sängyssä nukuttiin, muuten oltiin kuin sisarukset tai kämppikset. Mies oli tyytyväinen minä en. Ei se tykännyt kyllä siitäkään että minulla oli elämää kodin ulkopuolella, ystäviä ja menoja heidän kanssaan. Hänellä itsellään ei ollut eikä minullakaan olisi saanut olla.
Sitten tutustuin mieheen - en rakastunut enkä ihastunut mutta sain huomiota naisena ja ihmisenä. Sain arvostusta.
Jos se ei kenen tahansa mieltä hivelisi niin johan on kumma. Olin kuitenkin nuori ihminen, 22 kun menimme naimisiin.
Jos joskus yritin puhetta keskusteluavusta, sain kuulla että hän ei ole hullu. Se siitä sitten. Pettämisen jälkeen päätin lopulta hakea eroa, ja kun ilmoitin sen miehelle hän ei ymmärtänyt ollenkaan ja oli tolaltaan. Meillähän oli kaikki "hyvin"! Varmaan hänellä oli, minulla ei. Onneksi meillä ei ollut lapsia joten ero kävi omasta puolestani kivuttomasti, mies katkeroitui syvästi ja kävi haukkumassa minua mm. sisarelleni ja yhteisille tuttavillemme.
Että kyllä pettämiseen voi olla todella monta syytä, ja omaani en osaa pitää edes pettämisenä.