Kysymys naisille, jotka ovat pettäneet miestään
Mikä oli se syy miksi olet pettänyt? Selvitetään mitkä asiat tähän johtavat.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään vaihtoehto ei ole sopiva. Petin ystäväni kanssa joka oli minulle tukena vaikeissa elämäntilanteessa. Puolisoni ei ollut.
Oliko ystävä siis eri sukupuolta kuin sinä? Aika mielenkiintoista, luulisi ettei ystäviä katsella sillä silmällä, koska yleensä ystävyyssuhteissa ei ole seks. vetovoimaa. Tai niinhän kaikki aina väittää, kun kysytään, voiko mies ja nainen olla pelkästään ystäviä.
On eri sukupuolta kuin minä. Se vetovoima tuli enemmän siitä että koin hänen kanssaan turvaa ja lohtua mitä kotona ei ollut, kotona tunsin enemmänkin tulleeni hylätyksi juuri silloin kun tukea olisin tarvinnut. Tästä on nyt muutama vuosi aikaa ja olemme taas tilanteessa missä olemme vain ystäviä.
Pettikö ystäväsi myös puolisoaan, vai oliko sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tuo syy, että "omalta mieheltä ei saanut enää huomiota". Oletteko huomioineet, oletteko itse antaneet enää miehellenne huomiota (muuta kuin negatiivista nalkutusta)? Tämä on se perinteinen, että kotona ollaan pieruverkkareissa. Sitten tälläydytään ja pukeudutaan kun lähdetään baariin ja valitetaan, että muilta miehiltä saa kyllä huomiota, mutta omalta ei. Olisiko tässä itsetutkiskelun paikka?
Olisi, mutta koska naisen kriittisen katseen kohdistaminen häneen itseensä on täysin luonnonvastaista toimintaa niin ei tehdä.
Kyselyssä tuo en saanut huomiota/kyllästyin olis pitäny olla kaks eri vaihtoehtoa ja kokonaan puuttui vaihtoehto panetti.
Itse olisin ottanu panetti vaihtoehdon.
Miehestä on tullut lihava, kalju ja kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä on tullut lihava, kalju ja kylmä.
Kylmä? Eikö sillä oo lämpimiä vaatteita, tosin jos on tarpeeksi lihava niin korkea verenpaine kompensoi tuota. Ootko varma ettei se oo kuollu?
Voiko ryhtyä pettämään loukatakseen toista esim riitatilanne?
Vierailija kirjoitti:
Voiko ryhtyä pettämään loukatakseen toista esim riitatilanne?
Tietenkin voi. Naisetha voi perustella pettämisen iha millä ite haluavat mutta se ei muuta asiaa miksikään.
En äänestänyt mitään koska mikään vaihtoehto ei täysin vastannut tilannettani. Tai no parisuhde ei enää kiinnostanut, ja tunsin itseni myös petetyksi syystä että mies oli mm. peliriippuvainen, ja muutenkin itsekäs ja kykenemätön tuomaan perhe-elämään mitään taloudellisesti, tai muutenkaan. Mikä on suurempi petos kuin se, että ihminen, jonka kuuluisi huolehtia kanssasi yhteisestä kodista ja perheestä, vaikeuttaa vain kaikkien elämää?
Miehen kaveri käytti erästä kriisitilannetta hyväkseen ja lähestyi minua. Se suhde oli minun puoleltani silkkaa kostoa miehelle. Ja kun kynnys oli ylitetty, ajauduin hetken huumassa suhteeseen tutun, naimisissa olevan miehen kanssa. Hän myös tahollaan oli kyllästynyt huolehtimaan yksin kaikesta. Tässä suhteessa olen nyt ollut muutaman vuoden, ja olen vähän kyllästynyt, mutta pidämme yhteyttä ja tapailemme harvakseltaan edelleen. Aina hänen aloitteestaan.
Oman mieheni kanssa olen asunut erossa muutaman kuukauden. Yhdessä olimme yli 20 vuotta. Olemme kaverillisissa väleissä, kyläilemme toistemme luona ja vietämme vapaa-aikaa yhdessä. Edelleen huolehdin exästä äidillisesti, mm. siivoan välillä hänen kotiaan.
Hän ei tiedä pettämisistäni, tai ei ole tietävinään.
Jos pettäisin syy olisi läheisyyden puute ja seksin loppuminen.
En silti eroaisi koska 80% avioliitostani on täydellistä
Vierailija kirjoitti:
Kerroha tuo puolisollesi niin hän saa sitten käydä toisissa naisissa ja/tai jättää sut
Vierailija kirjoitti:
Niin, että raha-asiat mies osaa hoitaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miehes mielestä ehkä 20% on kohtalaisen hyvin
Pettämiseen ajaudutaan, kun ei osata puhua asioista. Jos osattaisiin, tajuttaisiin erota ennen pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Pettämiseen ajaudutaan, kun ei osata puhua asioista. Jos osattaisiin, tajuttaisiin erota ennen pettämistä.
Sitten nainen avaakin suhteen. Ainoa ero pettämiseen on se että mies saa kuulla liikaa yksityiskohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pettäisin (vielä en ole pettänyt), niin syy olisi ehdottomasti tuo Oma mies oli pettänyt ensin. Samalla mitalla takaisin.
olisiko kuitenkin parempi yrittää antaa anteeksi kuin kostaa?
Mielestäni suhde on tiensä päässä jos kostaminen on tavoitteena. Miksi miehelle pitäisi antaa jotain anteeksi jos hän halusi tuhota tuon suhteen pettämisellä?
Meni 4kk ilman läheisyyttä, kehotin menemään lääkäriin kun äijää huimasi vessassa ja kaatui siellä. Ei mennyt lääkäriin. Myöhemmin erottiin. Tapasin äijän sen jälkeen, kertoi innoissaan uuden heilan käskeneen hänet lääkäriin, kun asiat ei sängyssä toiminut, ja hän oli mennyt, niin oli löytynyt diabetes ja korkea verenpaine. Saivat lääkkeet ja asiat hoitui sängyssä heillä. IHMETTELIN, miksi sen asian halusi minulle kertoa...
Mitäkö opin, sen että sai koko äijä mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tuo syy, että "omalta mieheltä ei saanut enää huomiota". Oletteko huomioineet, oletteko itse antaneet enää miehellenne huomiota (muuta kuin negatiivista nalkutusta)? Tämä on se perinteinen, että kotona ollaan pieruverkkareissa. Sitten tälläydytään ja pukeudutaan kun lähdetään baariin ja valitetaan, että muilta miehiltä saa kyllä huomiota, mutta omalta ei. Olisiko tässä itsetutkiskelun paikka?
Olisi, mutta koska naisen kriittisen katseen kohdistaminen häneen itseensä on täysin luonnonvastaista toimintaa niin ei tehdä.
Joopa se joo...jne Eli eka kommentoija on vielä keskenkasvuinen. MULLE EKA HUOMIOTA; SITTEN HUOMIOIN SINUT, NYYH :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroha tuo puolisollesi niin hän saa sitten käydä toisissa naisissa ja/tai jättää sut
Jep. Kannattaisi kertoa. Pääsisi ukko sitten vapauteen tuosta H U O R A S T A
Ihastuin asiakkaaseen ja heitettiin herjaa pari vuotta. Sitten iski kova halu kokeilla millaista olisi 20v jälkeen elää kerran huuma lävitse. Ihan tietoinen päätös. Kaikkea siitä seurasi ja olen taas ollut 10v kiltisti.
Sama koskee sarjapettäjiä vielä enemmän.