Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille, jotka ovat pettäneet miestään

Vierailija
23.06.2024 |

Mikä oli se syy miksi olet pettänyt? Selvitetään mitkä asiat tähän johtavat.

Mikä oli se syy miksi olet pettänyt?

Vaihtoehdot

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina pitännyt itseäni uskollisena naisena. Työmatkalla lontoossa menin illallisen jälkeen käymään paikallisen kolleekan kotona teellä. Mies tuli yhtäkkiä vessasta alasti penis täydessä erektiossa. Hän oli alunperin kongosta, ja kalu oli 29cm pitkä ja valtavan paksu (kertoi rakastelun jälkeen mitanneensa joskus, kun järkyttyneenä ihmettelin peniksen kokoa). Joka tapauksessa kun näin miehen kalun, tiesin heti että haluan sen sisääni. Kontrasti oli jännä, mies oli vielä muutenkin pitkä ja lihaksikas ja minä 163cm pitkä, hento vaalea nainen. Olin niin täynnä kalua, että välillä tuntui että se tulee vatsalaukkuun sisään. Ajattelin että tämä oli kerran elämässä kokemus ja en ole tuntenut hirveästi katumusta.

n.33v

Vierailija
42/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi listasta puuttuu oma syyni: rakastuin palavasti ja molemminpuolisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tuo syy, että "omalta mieheltä ei saanut enää huomiota". Oletteko huomioineet, oletteko itse antaneet enää miehellenne huomiota (muuta kuin negatiivista nalkutusta)? Tämä on se perinteinen, että kotona ollaan pieruverkkareissa. Sitten tälläydytään ja pukeudutaan kun lähdetään baariin ja valitetaan, että muilta miehiltä saa kyllä huomiota, mutta omalta ei. Olisiko tässä itsetutkiskelun paikka? 

Jos se sohvalla makaava mies muistuttaa partoineen ja vaatteineen Turhapuroa niim ei kannata ihmetellä jos vaimonkin vaatevalinta on Ale hallin valikoimasta. 

Ps. En tiedä ketään joka olisi kotona ns paremmin puettu. Eiköhän tuo verskalinja aika yleinen ole? 

N 54 aviossa 

Vierailija
44/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

If she cheats, she belongs to the streets

Vierailija
45/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pettänyt missään tilanteessa. 

Ja minä tykkään poroajeluista, koska sitähän tässä kysyttiin.

Vierailija
46/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aina pitännyt itseäni uskollisena naisena. Työmatkalla lontoossa menin illallisen jälkeen käymään paikallisen kolleekan kotona teellä. Mies tuli yhtäkkiä vessasta alasti penis täydessä erektiossa. Hän oli alunperin kongosta, ja kalu oli 29cm pitkä ja valtavan paksu (kertoi rakastelun jälkeen mitanneensa joskus, kun järkyttyneenä ihmettelin peniksen kokoa). Joka tapauksessa kun näin miehen kalun, tiesin heti että haluan sen sisääni. Kontrasti oli jännä, mies oli vielä muutenkin pitkä ja lihaksikas ja minä 163cm pitkä, hento vaalea nainen. Olin niin täynnä kalua, että välillä tuntui että se tulee vatsalaukkuun sisään. Ajattelin että tämä oli kerran elämässä kokemus ja en ole tuntenut hirveästi katumusta.

n.33v

Juu et oo nainen. Ei kannata kirjailija uraa tavoitella. 

M30

Vierailija
47/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään listalla olevista. Menetin tunneyhteyden mieheeni useiksi vuosiksi ja en jaksanut enää yrittää. Ihastuin sen sijaan nuorempaan opiskelukaveriini. Siihen päättyi 20 vuoden parisuhde. Ei se ihastuminenkaan kestänyt.

Luulen että olin silloin masentunut, mulla on ollut useita masennuskausia mun elämän aikana. Nyt on kumminkin hyvä olla, ei ole ketään sanomassa miten elää omassa kodissa. On paljon enemmän virtaa.

Vierailija
48/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi listasta puuttuu oma syyni: rakastuin palavasti ja molemminpuolisesti. 

Ei pettäjä rakastu

Vierailija
49/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään listalla olevista. Menetin tunneyhteyden mieheeni useiksi vuosiksi ja en jaksanut enää yrittää. Ihastuin sen sijaan nuorempaan opiskelukaveriini. Siihen päättyi 20 vuoden parisuhde. Ei se ihastuminenkaan kestänyt.

Luulen että olin silloin masentunut, mulla on ollut useita masennuskausia mun elämän aikana. Nyt on kumminkin hyvä olla, ei ole ketään sanomassa miten elää omassa kodissa. On paljon enemmän virtaa.

Tossa syy miksi menetit tunneyhteyden, opiskelet 20v nuorempien kanssa. Kukaan aikunen ei enää opiskele vaan käy töissä ellei oo jotain päässä vinksahtanu.

Vierailija
50/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään vaihtoehto ei ole sopiva. Petin ystäväni kanssa joka oli minulle tukena vaikeissa elämäntilanteessa. Puolisoni ei ollut.

No eli et saanut huomioita. Huomiota se on emotionaalinen huomiokin ja usein se kaiken a ja o

Vierailija
51/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa syy miksi menetit tunneyhteyden, opiskelet 20v nuorempien kanssa. Kukaan aikunen ei enää opiskele vaan käy töissä ellei oo jotain päässä vinksahtanu.

Jep. Henkisesti keskenkasvuinen ja vastuuntunnoton. Ei tiedä mitä haluaa, niin petti eikä eronnut. Pohjasakkaa. Onneksi on vieläkin sinkkuna, kun puheet vieläkin tuolla tasolla. Eipähän haavoita ketään muuta. 

Vierailija
52/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä ei liiennyt hellyyttä, huomiota eikä seksiä kymmeneen vuoteen. Olisin eronnut jo viiden vuoden jälkeen, mutta hän sanoi että tappaa itsensä, joten en uskaltanut. Fun fact: suhteemme päättyi vasta kun mies oli löytänyt itselleen uuden naisen ja siirtyi hänen huomaansa. Onnea vaan....

Vierailija
53/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tuo syy, että "omalta mieheltä ei saanut enää huomiota". Oletteko huomioineet, oletteko itse antaneet enää miehellenne huomiota (muuta kuin negatiivista nalkutusta)? Tämä on se perinteinen, että kotona ollaan pieruverkkareissa. Sitten tälläydytään ja pukeudutaan kun lähdetään baariin ja valitetaan, että muilta miehiltä saa kyllä huomiota, mutta omalta ei. Olisiko tässä itsetutkiskelun paikka? 

No minä sain mieheltä vain sitä nalkutusta. Eikä häntä kiinnostanut suunnitella tulevaisuutta, esim asumisen suhteen olisi pitänyt tehdä ratkaisuja. Muistan kun huusi sängyn vierellä kun olin sairaana enkä laittanut hänelle ajallaan ruokaa.

En varsinaisesti pettänyt, mutta kun sattui tielle sellainen mies jonka selvästi näki olevan ihastunut minuun, niin pistin exän vaihtoon.

Vierailija
54/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso pettämiseksi, jos olen silloin tällöin sillä lailla.

Vierailija
55/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso pettämiseksi, jos olen silloin tällöin sillä lailla.

En katso pahoinpitelyksi jos silloin tällöin huitasen

Vierailija
56/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaimoni syytä pettämiseen. Rajoitti itse seksiä, teki siitä tylsää. Esti keskustelut, alkoi juoda omissa menoissaan ja petti humalassa.

Vaimo eli jotain huumavaihetta ja ei nähnyt minua vaan kaikki muut miehet. Selitti kuinka en omista häntä. Rahat oli tiukilla ja halusin säilyttää lapsille ehjän perheen. Olin kokenut lapsena vaikeita aikoja, kun omat vanhemmat eros ja ei eronnut.  Vaimo lopulta selitti kuinka kiva on vanheta yhdessä ja pitää toisistamme huolta kun vanhetaan yhdessä. Vaimon puheista olen päätellyt että on käynyt jonkun ikäkriisin, jonka jälkeen alkoi panostaa kauneuteen. Jossain vaiheessa minusta tuntui, että hän mietti jo tosissaan eroa.

Ilmeisesti ei löytänyt reissuillaan minua parempaa. Hyvän ulkonäön takia ajautui varmaan pelimiesten syliin, jotka ei sitten oikeasta suhteesta olleetkaan kiinnostuneet. 

Minua nöyryytetty enkä anna sitä anteeksi. Vaimo luulee, että kieltämällä kaikki pettämiset mitään ei ole tapahtunut. Yllätän hänet joskus erolla, kun on rupsahtanut ja lapset muuttaneet pois kotoa. 

Vierailija
58/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt ja olen ollut jo pitkään sinkku. Ei tulisi koskaan mieleenkään, tässä asiassa oon konservatiivi. 

Vierailija
59/63 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
60/63 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin jännitystä ja huumaa. Halusin tuntea halua toista kohtaan. 

Oma puolisoni on kaikin puolin oikein hyvä mies, mutta en ole koskaan kokenut häntä kohtaan seksuaalista vetoa ja halusin tuntea, mitä se on, kun oikeasti haluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi