Kerro mikä asia sinua ihan tavallisessa arjessa ottaa todella päähän!?
Minut saan niin savuavan raivon valtaan vuodesta toiseen s-liikkeen verkkokauppa, joa ke =%&/%€# toimi koskaan kunnolla. Ei toimi logiikka eikä hakukone hae mitään...ei vaikka tiedät, että tuotetta on. Koskee Sokosta, S-ruokaa ym. Mikä T&€#)(/" on niin vaikeeta saada homma toimimaan?!
Jossain kohtaa tekivät valtavan ja pitkäaikaisen palauteryppään jälkeen muka muutoksia ja toivon kipinä keräs--joko nyt voi ostaa mitä tarttee (jos löytyy). EI! Kyl on niin raivostuttavat nettisivut ja hakukoneet, että pysyn edelleen kilpailijalla.
Ei oo ihme, ettei S-liikkeellä suju kauppa ja Sokoksella menee huonosti.
Mikä sua raivostuttaa tavisarjessa?
Kommentit (45)
Työmatka n kerran kuukaudessa , vain Eurooppaan, mutta se matkustaminen!
Lippujen ostaminen, se rekisteröinti ja tarkista tietosi ja tarkista lippusi. Ennenvanhaan minäkin menin vakio matkatoimistooni ja ammattitaitoinen virkailija kyllä hommasi liput mille tahansa reitille, ja tod ei tarvinnut minun itse tarkistella lippujani ja checkaamaan itse.
Kaikki ne siirtymiset ja vaihdot. Nyt kesällä siellä pyörii käytävien tukkeena porukkaa, jotka ei ole matkustelleet juurikaan. Käsimatkatavaroiden määrä on massiivinen, mtn ei ymmäretä mstään, ja liput on kait jotain täysin tuntematonta kieltä jota ei myöskään ymmärretä, sanaakaan. Stana.
Kunhan tästä korkeintaan 3 vuoden jälkeen jään eläkkeelle, en matkusta ikinä enää: minään sesonkiaikana, en kertaakaan minkään mahdollisen lakko-varoituksen aikana, enkä myöskään syys-talvi-lumimyrskyn aikana. Mihinkään.
Rahatilanne.
Työnhakustressi.
Lapsen n-tyyppinen hyväksikäyttäjäkaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helle
Nautin todella nyt alkavasta 30+ asteen päivistä 🌞🌻👙
Monelle ihmiselle jopa hengenvaarallisen kuuma, harva sitä kylmyyteen kuolee mutta helle on oikeasti tappavaa. Ammatista riippuen työpäivätkin ovat kohtuuttoman raskaita perusterveellekkin.
Tästähän oli nyt ihan uusi tutkimus ja sen lopputulemana oli että äärimmäinen kylmyys tappaa helpommin kuin äärimmäinen kuumuus.
Se on poloinen kun se saa sinun takiasi tehdä vuoron päättymisen jälkeen vartin verran ilmaista työtä kun sulkeminen venyy joten haistapa pas ka.