Kerro mikä asia sinua ihan tavallisessa arjessa ottaa todella päähän!?
Minut saan niin savuavan raivon valtaan vuodesta toiseen s-liikkeen verkkokauppa, joa ke =%&/%€# toimi koskaan kunnolla. Ei toimi logiikka eikä hakukone hae mitään...ei vaikka tiedät, että tuotetta on. Koskee Sokosta, S-ruokaa ym. Mikä T&€#)(/" on niin vaikeeta saada homma toimimaan?!
Jossain kohtaa tekivät valtavan ja pitkäaikaisen palauteryppään jälkeen muka muutoksia ja toivon kipinä keräs--joko nyt voi ostaa mitä tarttee (jos löytyy). EI! Kyl on niin raivostuttavat nettisivut ja hakukoneet, että pysyn edelleen kilpailijalla.
Ei oo ihme, ettei S-liikkeellä suju kauppa ja Sokoksella menee huonosti.
Mikä sua raivostuttaa tavisarjessa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vasu on loppu ja Mel G ei moikannut.
Eikai se vasutyyppi vaan oo hukkunut jussina kun ei mitään kuulu? 😩
K-kaupan täysin poskettomat hinnat joita jotkut eläkeläiset maksavat yhä kun on aina tullut käytyä tässä kaupassa.
Mies jaksaa jurnuttaa kaikenmaailman pikkuasioista. Ai että ottaa aivoon. Ja telkkarissa näkyy taas se hiton tissiliivimainos, jossa raivostuttava muori räkii pitkin uima-altaita. Ne pienet asiat jotka saa näkemään punaista 😂
Se, että olen aina YKSIN. Minulla ei ole ole ketään, ei kaveria, ystävää, kumppania. Tämä on todella surkeaa. Ei voi kutsua elämäksi. Vaihtaisin tämän kaikkiin teidän arkipäivän harmituksiinne.
Ei mikään.
Olen kai Jeesuksen lapsi?
Pitäisi olla enemmän ns lihaa luiden ympärillä henkisessä mielessä.
Ihanteena on vahva yksilö, joka tuntee itsensä, osaa tarkkailla itseään ja käyttää henkilökohtaisia ja tunteenvaraisia kykyjään.
Ideat ovat välineitä, joita ihmiset ovat kehittäneet ratkaistakseen olemassaolon ongelmia, ja jos nämä ongelmat muuttuvat, on vaihdettava myös niitä älyllisiä välineitä, joiden avulla elämää pyritään käsittelemään.
Aiemmin ihmisten ongelmana oli, että he halusivat liian paljon. Nyt ongelmana on, etteivät he koskaan yllä riittävän pitkälle yhteiskunnassa, joka vaatii alituisesti enemmän.
Tarpeettomat monimutkaiset sovellukset ja jatkuva turha kirjautuminen
Käsittämätön muovimäärä pakkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että pitää herätä hlvetin aikaisin aamulla töihin.
Elämä on valintoja. Olisit valinnut peruskoulun päätteeksi toisin.
Niin. Sinä valitsit päihdeongelmaisen työttömän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoiva naapuri.
Tupakka pitäis kokonaan kieltää. Aivan hirveä löyhkääviä tervalika ja myrkyllinen roska, jota tupakoitsijat itse ei tajua ollenkaan, kun elävät sen moskan keskellä.
Nikotiinin saa halutessaan myös ilman ympäristölle aiheutuvaa haittaa.
Toivottavasti olen naapurisi. Nyt lähden nimittäin tupakalle :D
Ihmisten junttius ja ilkeys. Ja suomalaisille tyypillinen ryhmänarsismi. Se, ettei haluta parempaa maailmaa kaikille, vaan totalitarismia, jossa vain yksillä on hyvä olla ja muut joutuvat palvelijoiden rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että pitää herätä hlvetin aikaisin aamulla töihin.
Elämä on valintoja. Olisit valinnut peruskoulun päätteeksi toisin.
Niin. Sinä valitsit päihdeongelmaisen työttömän elämän.
Minäkin valitsin sen, ja niin rankkaa kuin se onkin ollut, niin yksi asia mistä olen aina ollut iloinen, on se, että hyvin harvoin pitää herätä herätyskellon ääneen.
Sekin ärsyttää, kun ihmiset heittävät roskansa lajitttelematta suoraan sekajätteeseen.
Riemuidiootit jotka tulee kauppaan pyörimään kolme minuuttia ennen sulkemisaikaa ja lopuksi kassalla haluavat vielä muutamat lotot, eurojackpotit, arpavoittojen tarkistukset ja voitonmaksut siinä vaiheessa kun se poloinen henkilökunta yrittää vaan saada kaupan kiinni. Ja kolikoilla tietenkin maksetaan ja pakataan ostoksia ilman minkään valtakunnan kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Riemuidiootit jotka tulee kauppaan pyörimään kolme minuuttia ennen sulkemisaikaa ja lopuksi kassalla haluavat vielä muutamat lotot, eurojackpotit, arpavoittojen tarkistukset ja voitonmaksut siinä vaiheessa kun se poloinen henkilökunta yrittää vaan saada kaupan kiinni. Ja kolikoilla tietenkin maksetaan ja pakataan ostoksia ilman minkään valtakunnan kiirettä.
Miksi kaupan työntekijä olisi poloinen? Outoa kielenkäyttöä. Outo asenne muutenkin. Missä p-asenne?
Vierailija kirjoitti:
K-kaupan täysin poskettomat hinnat joita jotkut eläkeläiset maksavat yhä kun on aina tullut käytyä tässä kaupassa.
Jos K-kauppaa ei olisi, se vasta harmittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla enemmän ns lihaa luiden ympärillä henkisessä mielessä.
Ihanteena on vahva yksilö, joka tuntee itsensä, osaa tarkkailla itseään ja käyttää henkilökohtaisia ja tunteenvaraisia kykyjään.
Ideat ovat välineitä, joita ihmiset ovat kehittäneet ratkaistakseen olemassaolon ongelmia, ja jos nämä ongelmat muuttuvat, on vaihdettava myös niitä älyllisiä välineitä, joiden avulla elämää pyritään käsittelemään.
Aiemmin ihmisten ongelmana oli, että he halusivat liian paljon. Nyt ongelmana on, etteivät he koskaan yllä riittävän pitkälle yhteiskunnassa, joka vaatii alituisesti enemmän.
Stana olet väärässä. Aliarviointia. Valhetta
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla asiat aika hyvin. Ei varsinaisesti vituta mikään. Ehkä yksinäisyys, mutta siihenkin on jo turtunut.
Lähinnä yksinäisyys korostui kun omat vanhemmat kuoli äskettäin. Nyt sitä on sitten ihan tosissaan yksin.
Voi kun olis helpompaa luoda yhteyksiä vaikkapa tässä tilanteessa olevien kesken. Tuossa olisi apin paikka..
Olen joskus nuorena käynyt yksinäisten ryhmässä mutta ikävä kyllä nuo ei vielä siltään vaikuta murtavan kehää. Ja jos mietin niin silti ehkä vähän helpompi mennä ryhmätapaamiseen kuin sen yhden uuden kanssa istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten junttius ja ilkeys. Ja suomalaisille tyypillinen ryhmänarsismi. Se, ettei haluta parempaa maailmaa kaikille, vaan totalitarismia, jossa vain yksillä on hyvä olla ja muut joutuvat palvelijoiden rooliin.
Epäilen että meiltä nimenomaan otetaan piankin iso määrä palkkatyötä pois. Ei tarkoita sitö ettei voitaisi teettää vaikka mitä pienen kansalaispalkan eteen. Tuo asia kannattaa huolella miettiä.
Eli merkityskriisi voi tästä vain pahentua mitä tarpeettomammiksi ihmiset saadaan tuntemaan itsensä. Iso haaste luoda uutta terveille arvoille perustuvaa yhteisöllisyyttä kun jo oman maatilkun viljely eläiminen tehdään hankalaksi. Jotkin tahot eivät selvästi halua ihmisten voivan hyvin ja olevan autonomisia elämänsä valinnoissa.
Tupakoiva naapuri.
Tupakka pitäis kokonaan kieltää. Aivan hirveä löyhkääviä tervalika ja myrkyllinen roska, jota tupakoitsijat itse ei tajua ollenkaan, kun elävät sen moskan keskellä.
Nikotiinin saa halutessaan myös ilman ympäristölle aiheutuvaa haittaa.