Sinkut! Miksette käy lavatansseissa?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on hyvä ajatus. Kyllä lavatansseissa kohtaa ihmisiä, ja etenkin sinkkumiehille se on ihan paratiisi.
Joillekkin on, toisille ei, koita nyt edes se tajuta
Vierailija kirjoitti:
Kaverini käynyt jo kolmisen vuotta ainakin eikä yhtään naista ole kotiin asti saanut, turhaa.
Tanssittaa vääriä naisia eli niitä suosituimpia.
Kyl miehillä on valittavaa yllin kyllin lavoilla. Varsinkin, jos osaa tanssia. Jos ei rohkeus riitä itse hakea, menkää nsustrn tansseihin. Siellä naiset hakevat, mutta mies vie. Edes vaihtoaskellus täytyy osata.
Joku sovittu sinkkumerkki rintapieleen?
Vierailija kirjoitti:
Kyl miehillä on valittavaa yllin kyllin lavoilla. Varsinkin, jos osaa tanssia. Jos ei rohkeus riitä itse hakea, menkää nsustrn tansseihin. Siellä naiset hakevat, mutta mies vie. Edes vaihtoaskellus täytyy osata.
Valittavaa on JOS osaa tanssia, on hyvännäköinen ja osaa puhua naisille niitä oikeita juttuja.
En osaa tanssia, enkä halua osata. En usko, että minulla olisi mitään yhteistä ihmisen kanssa, joka harrastaisi lavatansseja.
Oli kyllä tarkoitus mennä, mutta alkoi jostain syystä väsyttää. Pitkä matka autolla, tulee kuuma siellä tungoksessa ja lisäksi on huono kunto, että ei ehkä vaan jaksaisi olla kovin kauaa. Ehkä menen ensi talvena niille tanssikursseille treenaamaan ensin ja kokeilen vuoden päästä.
Lavatansseissa kiertää vakiojengi. He ylenkatsovat muita kävijöitä ja aloittelijan on vaikeaa päästä mukaan. Jotta sinua haetaan, täytyy käydä ahkerasti. Tulet helposti dissatuksi, jos käy ilmi, että haluat vain tanssia. Tanssitaitoa ja ulkonäköä arvioidaan surutta. Ei mikään ihme, että lavoja kuolee. Lavat tarvitsevat hauskanpitäjiä. Iloisia kaikentasoisia tanssijoita. Tanssivista miehistä on pulaa. Lavoilla on miesten markkinat.
Vierailija kirjoitti:
Lavatansseissa kiertää vakiojengi. He ylenkatsovat muita kävijöitä ja aloittelijan on vaikeaa päästä mukaan. Jotta sinua haetaan, täytyy käydä ahkerasti. Tulet helposti dissatuksi, jos käy ilmi, että haluat vain tanssia. Tanssitaitoa ja ulkonäköä arvioidaan surutta. Ei mikään ihme, että lavoja kuolee. Lavat tarvitsevat hauskanpitäjiä. Iloisia kaikentasoisia tanssijoita. Tanssivista miehistä on pulaa. Lavoilla on miesten markkinat.
Erikoinen postaus. Ensin sanotaan että dissataan mikäli haluaa vain tanssia (Mitä muuta sitten voi tehdä?). ja miten ulkonäköä arvostellaan. Seuraavaksi kerrotaan miten tanssivista miehistä on pula ja siellä on miesten markkinat. Miten käy tanssitaitoiselle miehelle joka ei kuulu komeimpaan A ryhmään ja haluaa tanssia.
Sisäpiiri touhua!!! Ei noissa mitään erityistä ole.. monella vireessä parannettavaa!!!
Syksystä 2024 alkaen tanssikursseilla, kesäksi lavakuntoon.
M59+
Vierailija kirjoitti:
M59+
Luulet vaan.
Nuo aktiivitanhuajat sanovat, että vailla aiempaa pohjaa olevalta vaatii semmoiset neljä vuotta harjoittelua pari kolme kertaa viikossa ja siihen omat kuivaharjoittelut päälle ennenkuin kelpaa näyttäytymään julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59+
Luulet vaan.
Nuo aktiivitanhuajat sanovat, että vailla aiempaa pohjaa olevalta vaatii semmoiset neljä vuotta harjoittelua pari kolme kertaa viikossa ja siihen omat kuivaharjoittelut päälle ennenkuin kelpaa näyttäytymään julkisesti.
Tanssiessa mun ei tartte olla parasta A-ryhmää vaan parempi kuin ne huonoimmat. Sen saavuttaisi jo vähemmälläkin harjoittelulla. Tällä hetkellä mulla on treenejä neljänä iltana viikossa plus omat "kuivaharjoittelut".
Aina löytyy aloitteleville nenän nyrpistelijöitä joten olen niihin varautunut. Eikä kannata aloittaa hakemalla itse tanssiin sitä kilpatanssijalta näytävää.
M59+
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tulisin takaisin kotiin sieltä, ei kai miehet selvänä tanssi?
miten sitten menisit sinne?
Vierailija kirjoitti:
En osaa tanssia, enkä halua osata. En usko, että minulla olisi mitään yhteistä ihmisen kanssa, joka harrastaisi lavatansseja.
Näissä kohdissa joutuu tekemään valintoja. Kumpi on tärkeämpää, aiemmat mieltymykset vai paljon lisääntynyt vuorovaikutus naisen kanssa joista osa sopivanikäisiä sinkkuja?
Minä valitsin jälkimmäisen, vaikkakin jouduin siedättämään itseni kestämään lavatansseissa soitettavaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini käynyt jo kolmisen vuotta ainakin eikä yhtään naista ole kotiin asti saanut, turhaa.
"No eihän sinne mitään seuraa mennä hakemaan!! Siellä pidetään hauskaaa!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tulisin takaisin kotiin sieltä, ei kai miehet selvänä tanssi?
miten sitten menisit sinne?
Eipä lavatansseissa humalaisia miehiä juurikaan näe. Se viina kun häiritsee koordinaatiota.
Myydäänkö siellä edes viinaa?