Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut! Miksette käy lavatansseissa?

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhojen tanssilavat ovat mukavampia.

Vierailija
22/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin oli tutkittu ammatteja ja oli todettu, että tanssijat ovat suhteissaan kaikista kovimpia pettäjiä.

Ei sinällään mikaan ihme, jos vetää pystymamboa päivästä toiseen ja nauttii siinä etenkin kosketuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä kai käy kun vanhukset.

Jos osaisin tanssia niin kävisin! Ja siis vähänkö oikeasti näyttää hauskalta kun katsoo jotain vanhoja videoita missä nämä aiemmat sukupolvet tanssii nuorina. Ei pelkkää pepun hetkuttamista vaan ihan oikeasti molemmat tanssii. Osaisinpa.

Vierailija
24/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on paskahko tukka ja naarmusset prillit

olen lyhyt enkä jakssais laittaa smokkia tai frakkia enkä lakerikenkää ja silkkihanskia ja sylinterihattua

joku saattais nähä munt

vosin ottaa rennosti vian tulemalla työvaatteissa eli lehmanhajuisissa kumppareisa, työhousuis ja pölyisessä teepaitassa mutta muita saattais ahtistaa

ei kinostais kokeila muuta ku breakdanssia mutta saattaisin heiluessani mukiloida vanhinkoissa toisia

kuten kuntosaleillaki, niin tanssipaikoilla on liikaa kyttääjiä, mölyä ja valoa

eiköhän tullut jo kylliksi estehiä

t ykä40

Vierailija
25/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutina ja sutsurella?? Jutussa mainittiin.

Joo en osaa tanssia.

Vierailija
26/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme selittelyä videolla. Rokki on rokkia, eikä iskelmää/tanssimusiikkia ja se kuuluu biisilistan sekaan omalla nimellään. Aikoinaan illan erityyppiset musiikit vetivät lavalle eri-ikäiset tanssijat, nykyään käy vanhimmiltakin osallistujilta rock 'n roll.

Vierailija
27/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskelmä ja tango ovat itsarikamaa, ei pysty, ei taivu, ei kykene. Ja olen alle 70v enkä haise navetalle.

Vierailija
28/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi kun tanssin seiskaluokalla ilpolarha-rilleissä, toppahousuissa ja kalsaripaidassa armovuonna 1996, mulle vain naurettiin paidankauluksiin. Ei jäänyt voimaantunut itsetunto siinttä

Vierailija
29/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä sellaisia on. Ja en oikein pidä siitä että joku vieras koskee minuun joten pitäisi saada joku kaveri lähtemään mukaan. Viime kesänä kaverin kanssa koitettiin mennä kaupunkitansseihin mutta ei sitten koskaan päästy työvuorojen takia.

Vierailija
30/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarpeelliseksi pettyä taas yhdellä uudella tavalla. Kohta neljänkymmenen vuoden kokemuksella, miksi vaivautua?

Vierailija
31/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, miksi, miksi, miksi, miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä????? 

Vierailija
32/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole autoa ja bussimatkat hankalia. Stressaannun niissä ja hyttysiä. En tykkää hälystä ja rytkeestä, en halua alkoholia, omaan ylipainoa vähän ja en jaksa kannatella liikkuvia rintoja. Kotona voi riittävästi "tanssia" jos osaa. Tuskin ne miehet olisivat sopivia mulle tai mä niille. En innostu iskelmästä.

Et ole sitten rintaliiveistä kuullut? Miten voit liikkua yhtään mitenkään jos et muka jaksa kannatella rintoja? Itsellä on isot rinnat ja hyvin onnistuu tanssia niiden kanssa.

Vierailija
33/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään ottaa vähän olutta, mutta jos samalla liikun, ulostan helposti housuun.

Vierailija
34/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tämmöistä kunnon haastetta tanssipaikoilla vaan pelkkää hidasta vellontaa ja lönkytystä. Nukahtaisin seisaalleni

Vierailija
35/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska emme halua pariutua.

Vierailija
36/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tanssia eikä tanssiminen kiinnosta.

Vierailija
37/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku mutten kestä sitä musaa.

Vierailija
38/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoja, joilla ihmisiä saisi tanssipaikoille.

Kaksi puolta: se humppapuoli, ja sitten ihan perus "disco"-puoli, jossa saa olla vapaasti, ja jossa soi kuunneltava musiikki. Jopa joku menevä livepändi.

Istumapaikkoja ja pöytiä, ehkä kunnon ravintolaruokaa. Ehkä grilliä tms.

Jotain muuta ohjelmaa, jota voi seurata myös passiivisesti, tai jotain kilpailuja. Mahdollisuus pelata pihapelejä (tikkakilpailu, mölkky yms.). Sauna jne.

Laadukas koko illan setti. Hintataso sen verran korkea, että karkottaa juopot, ja saa pidettyä tasoa yllä.

Vierailija
39/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein syy on se, etten osaa tanssia. Toinen syy on se, että inhoan nykyisiä tanssiorkestereita ja laulajia. Mitä tv:stä olen nähnyt ja kuullut, niin ihan hirveitä laulutaidottomia määkijöitä. Eivät osaa esittää vanhoja kunnon kappaleita ollenkaan ja uudet ovat täyttä paskaa. Orkesterit taas yrittävät olla jotain huumorimiehiä turhine pelleilyineen.

40/186 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole autoa ja bussimatkat hankalia. Stressaannun niissä ja hyttysiä. En tykkää hälystä ja rytkeestä, en halua alkoholia, omaan ylipainoa vähän ja en jaksa kannatella liikkuvia rintoja. Kotona voi riittävästi "tanssia" jos osaa. Tuskin ne miehet olisivat sopivia mulle tai mä niille. En innostu iskelmästä.

Hei, jos olet kainon rintava keski-ikäinen sinkkuneito, niin voisimme sopia toisillemme, koska minkään en käy tansseissa! Siis eikö siellä ole sellainen meno kuin muinoin Lauantaitanssit-ohjelmassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän