Mistä tällaisen miehen löytää? Vinkkiketju sinkuille.
Kesäapuja muille sinkuille! Kysykää myös omia miestyyppejänne, niin me muut kerrotaan mistä sellaisia löytää.
Esim. itse tahtoisin tavata jonku maajussin (25 - 35v.), sellaisen rauhallisen rehellisen miehen. Mistä tällainen kaupunkilainen sellaisen voi löytää? Kertokaa!
Kommentit (39)
Vaa'alle sopisi paremmin Leijona tai Härkä.
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäiskö pestautua paikalliseen Saleen kassaneidiksi, jotta löydän kotona viihtyvän poikamiehen? Ei huono idea.
Kassatsirbulat eii uskalla iskeä asiakkaita. Menee työpaikka ja maine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä löytäsin miehen joka kuuntelee Metallicaa, on vaaleet lyhyet hiukset, vasemmassa korvassa hopeinen (ei kultanen) 0.4mm rengas, syö mieluiten lihaa mutta pitää hyväksyä myös kasvisruokavalio koska mun kaveri on vege. Ai niin. Sen pitää tykätä mun kavereista muttei liikaa. Eikä ne saa tykätä siitä liikaa. Ikää saa olla 20-30v. Horoskooppi pitää olla jousimies. Kun mä oon Vaaka.
Täällä olis muuten mutta korvassa on 0.35mm rengas. Harmi.
Hyi. Jätä mut juntti rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä löytäsin miehen joka kuuntelee Metallicaa, on vaaleet lyhyet hiukset, vasemmassa korvassa hopeinen (ei kultanen) 0.4mm rengas, syö mieluiten lihaa mutta pitää hyväksyä myös kasvisruokavalio koska mun kaveri on vege. Ai niin. Sen pitää tykätä mun kavereista muttei liikaa. Eikä ne saa tykätä siitä liikaa. Ikää saa olla 20-30v. Horoskooppi pitää olla jousimies. Kun mä oon Vaaka.
Täällä olis muuten mutta korvassa on 0.35mm rengas. Harmi.
Hyi. Jätä mut juntti rauhaan.
Anteeksi. Et sä oo juntti. Oot vaan sä. Mulla on tarkka maku.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisin ikäiseni noin 40-vuotiaan miehen. Hänellä saa olla jo mahaa muttei liikaa kumminkaan. Sellainen rento mies joka ei turhia draamaile. Omia lapsiakin saa olla. Miellään Oulun seudulta.
Kempeleestä. Mene paikalliseen, niin jo nappaa!
Tavallinen mies tavalliselle naiselle.
Perähikiän Essolta. Siellä niillä on vakipöytä, keskikaljapullot ja kaikki. Hankkija-lippikset ja paskaset haalarit.
Hajusta ne tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaa'alle sopisi paremmin Leijona tai Härkä.
Vaakanaiselle sopii joku miljonääri, joka haluaa jaarittelevan ja nalkuttavan kotirouvan, joka vaihtaa keittiön kaapit viikon välein, eikä osaa päättää laittaako valkoisen vain pinkin paidan tai mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Perähikiän Essolta. Siellä niillä on vakipöytä, keskikaljapullot ja kaikki. Hankkija-lippikset ja paskaset haalarit.
Hajusta ne tunnistaa.
Essoja ei ole ollut vuosiin,näistä jutuista tunnistaa idiootin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajusta ne tunnistaa.
Essoja ei ole ollut vuosiin,näistä jutuista tunnistaa idiootin.
Ei se niin tarkkaa ole täällä aivoinvalidien kokoontumisajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää naisten vimma "löytämiseen" on? Onko oletus siis se, että kunhan löytää tietynlaisen miehen, niin hän automaattisesti kelpaa tuolle miehelle? Koskaan ei kuule naisten kyselevän vinkkejä siihen miten he voisivat kehittää itseään.
Kaikki naistenlehdet ja someinfluensserit on täynnä itsensä kehittämistä. Sitä ei tarvii erikseen kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää naisten vimma "löytämiseen" on? Onko oletus siis se, että kunhan löytää tietynlaisen miehen, niin hän automaattisesti kelpaa tuolle miehelle? Koskaan ei kuule naisten kyselevän vinkkejä siihen miten he voisivat kehittää itseään.
Kaikki naistenlehdet ja someinfluensserit on täynnä itsensä kehittämistä. Sitä ei tarvii erikseen kysellä.
Niitä on mukava lueskella, mutta... Vähän sama asia kuin kokkiohjelmissa - ei niitä katselemalla tule yhtään paremmaksi ruoanlaittajaksi.
Etsin henkisesti kypsää miestä, joka panostaa itsensä kehittämiseen. Hän on empaattinen ja pystyy asettumaan toisen ihmisen asemaan ja ymmärtämään toisten tunteita ja näkökulmia.
Hän on tietoinen omista vahvuuksistaan ja heikkouksistaan sekä tunnistaa omat tunteensa ja ajatuksensa. Hän ottaa vastuun teoistaan ja niiden seurauksista. Hän ei syytä muita omista virheistään, vaan on valmis oppimaan ja kasvamaan niistä. Hän on rehellinen ja avoin kommunikaatiossaan. Hän on avoin muutoksille ja pystyy sopeutumaan uusiin tilanteisiin. Hän ei pidä kiinni jääräpäisesti omista näkemyksistään, vaan on valmis tarkistamaan niitä tarvittaessa.
Hän on sitoutunut jatkuvaan itsensä kehittämiseen ja hän näkee elämän haasteet mahdollisuuksina kasvuun ja oppimiseen. Hänellä on rohkeutta kohdata vaikeat tilanteet ja tehdä tarvittavat päätökset, vaikka ne olisivat epämiellyttäviä. Hän ei pakene vastuuta tai välttele konflikteja, vaan tarttuu niihin rakentavasti.
Tää taisikin olla sanaleikki ja piiloviestintää.
Maajussia=juu massia
Olen rauhallinen ja rehellinen mies. Töissäkin puhuin ehkä 3 lausetta päivän aikana koska haluan keskittyä työhön.
Koiramme lehdestä näkee tulevat metsästyskoira kokeet. Suuntaa niihin! Alat vaan isänniltä kyselemään koirista ja kokeista. Kysyt saatko tulla jatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Miten voin kehittää itseäni kiinnostavammaksi maajussille?
ap
No sen tiedät itse; vahvista vahvuuksiasi. Ole itsesi, vaikka maajussi ei sitten tykkäisikään sinusta. Onnellisin olet itsenäsi. Usko mielummin neuvotteluihin kuin kompromisseihin.
-Mies1976
Vastaisin varmaan "mistä minä tiedän" samalla kun kaadun portaissa. Ja toiseen "en ainakaan vähään aikaan sillä taisin katkaista jalan"