Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

82v äitini on alkanut syyttelemään minua siitä, että hänen pankkitunnukset on mun tietokoneella kaikkien nähtävilläto

Vierailija
23.06.2024 |

Mun äiti ei mitenkään ole nähnyt mun työläppärillä yhtään mitään, eikä siellä ole hänen tunnuksiaan, saati kenenkään nähtävillä. Saan kuulla tästä joka kerta kun käyn äitini luona.

Varmaan alkavaa muistisairautta, mutta mikä oikea tapa vastata hänelle??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että olisiko seniilin kurpan aika lähteä hoitokotiin niin rauhoittuu.

Vierailija
22/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muistisairas äiti laittoi mun kanssa välit poikki. En tiedä syytä. Ehkä kukaan ei tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sille että olisiko seniilin kurpan aika lähteä hoitokotiin niin rauhoittuu.

Mikähän diagnoosi sulla on?

Vierailija
24/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kiirehtiä tutkimusten kanssa. Itselle vuosien takaa tuttu potilas, vuosi sitten muistihoitajalla todettiin poikkeava tulos, mutta kieltäytyi jatkotutkimuksista. Vuodessa muistin tilanne on heikentynyt rajusti, ja nyt on itsekin halukas lääkitykseen, puolisonsa sitä jopa vaatii. 

Vierailija
25/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vielä auttanut, miten selvitä noista syyttelytilanteista

Ap

Vierailija
26/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea saada tunnuksia, vaikka pitäisi, Veljeni vaimo sai pyytämällä pankista muistisairaan ja IT-taidottoman äitini tiliin verkkopankkitunnukset. Vieläkään ei ole täysin selvää, miten tämä saattoi tapahtua. Ilmeisesti riitti, että on pankkivirkailijan tuttu, ja on luottamusta herättävässä ammatissa.

Vierailija
27/27 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot että ei ole. Jos vielä vänkää että näki äitienpäivänä, sanot ettei ole enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan