Mitä liikuntaa olet harrastanut tänää?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan. Ei ole krapulaa enkä harrasta liikuntaa vaan kärsin rauhassa menkkakivuista sohvalla loikoillen. Ja iloitsen, että saan olla rauhassa kotona enkä joudu olemaan ihmisten ilmoilla ja esittää, että kaikki on hyvin.
Me ollaan synkassa monellakin tapaa :) t.edellinen
kävelyä n.6000 askelta, vois tehdä toisen samanlaisen lenkin viel
Kickbike City G4:llä potkuttelin 2 reissua, yhteensä 8km. On hauska laskea mäkeä sillä, kun sillä pääsee syöksyasennossa sähköpotkulaudasta ohi.
Ei ole krapula mutta treeni jää tältä päivältä väliin, koska kesäflunssa yrittää saada yliotetta. Minä yritän nujertaa sen ennen kuin äityy pahaksi.
45 min uima-altaassa aamulla. Tänään juhannuksen viettoa täällä Espanjassa. Krapulaa en aio hankkia.
Liki 50km pyöräilylenkki.
Nyt pari olutta palariksi.
Vierailija kirjoitti:
En mitään koska pahat menkkakrampit alkoivat. Tämä päivä menee kivuissa. Huomenna vuodan kuin teurastettava sika, ja sitten olen muutaman päivän koomaväsynyt ja päänsärkyinen. Arviolta ensi viikon perjantaina onnistuu taas raskaampi liikunta.
Oma vika!
Sun pitäisi olla jatkuvasti raskaana tai imettää, niin ei olisi menkkakränkkiä.
Ei kankkusta. Kävin fillaroimassa noin 15km
Kävin salilla ja tein kevyen jalkatreenin. Kun saan pyykit pois koneesta, lähden kävelylle ja sit luenkin terassilla kirjaa loppuillan.
Tein risusavottaa ja keräsin kantarelleja.
Vierailija kirjoitti:
Tein risusavottaa ja keräsin kantarelleja.
Ai niin, ja lopuksi kävin uimassa. Ilkosillani.
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan tänään.
No shit, Sherlock. Aika etevä olet 💪
Kävin suppailemassa ja uimassa. Kohta joko kuntopyöräilen tai käyn lenkillä. Ei krapulaa.
Et tee mun tällä tiedolla mitään tuntematon... 😂😂😂😂😂
Ei ole krapulaa koska en käytä alkoholia/päihteitä, mutta tänään oli laiska päivä. Tein aamusta vaan ekaksi mun normaalin venyttelyn/pikajumpan ja sitten lähdin pitkälle kävelylenkille (13km) jonka jälkeen tein vielä lyhyen lihaskuntotreenin eli kyykkyjä, punnerruksia ja lankutusta.
Kävin kävelemässä ja uimassa. Illalla teen varmaan vielä pienen kävelylenkin ja venyttelen vähän.
Ei ole krapulaa, en juo alkoholia kuin pari kertaa vuodessa ja juhannus ei ole sellainen tilaisuus, johon ksipaisin muuta kuin limonaadia.
Kävin aamulla koiran kanssa lenkillä, siinä matkan varrella kiskoin lupiineja tienvarresta aika pitkän pätkän. Päivällä kaivelin kasvimaata, ja sen jälkeen olikin mentävä uimaan.
Illalla vielä on käytettävä koira uudestaan kävelyllä.
Kävelin kotoa autolle, autosta kauppaan, kävelyä kaupassa, kaupasta autoon ja autosta kotiin.