Oletteko törmänneet semmoiseen että esim riidasta lähdetään 'avoimesti pettämään'? Oletko itse kokenut? Mitä ajatella? Millainen tapaus?
Oletteko törmänneet semmoiseen että esim riidasta lähdetään 'avoimesti pettämään'? Oletko itse kokenut? Mitä ajatella? Millainen tapaus? Kyllähän siinä riskeeraa jotain mistä ei itsekään siinä tilanteessa tajua että mitä kaikkea. Entä 'tyyppi' jota tässä tilanteessa käytetään hyväksi? Eikö häntä pidetä aika halpana? Luulisi että ei lähtisi mukaan vaan kääntyisi kannoillaan ja jopa suuttuisi 'annetusta tehtävästä', mutta ehkä ihmisiä on joka lähtöön.
Kommentit (45)
Täällä on hyviä pointeja.
Esimerkiksi toi että riidan vuoksi nainen 'ajaa' miehen toisen naisen syliin. Kunpa vaan olisikin ollut noin. Eikö parempi vaihtoehto olisi ollut molemmille sovinto ja sovintoseksi kun ulkopuolisen sotkeminen juttuun. Joku omituinen hirveä 'voima' hoiteli tätä paskajuttua?
Ja sit se että muka nainen aloitti riidan ja saa sit syyttää itseään. Tämä riita koski asiaa josta ei voi sanoa että kumpikaan olisi oikeastaan aloittanut. Ihan kamala tilanne vaan on ollut.
Mikä tämä hakkeri-juttu oikein on? Jotain ihan sekoa - tunteeko joku ehkä tämän jutun jollakin tavalla omaksi jutukseen? Tuskin tästä voi ketään tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä hakkeri-juttu oikein on? Jotain ihan sekoa - tunteeko joku ehkä tämän jutun jollakin tavalla omaksi jutukseen? Tuskin tästä voi ketään tunnistaa?
Etsi palstalta hakusanoilla hakkeri, stalkkeri, vainoaja, poikalapsihullu. Viimeinen on toinen hakkereista. Toinen on jo ennestään poliisin ja ehkä suponkin tuttu. Ei ole pakko uskoa, mutta ei tee haittaa myöskään selvitellä asiaa. En ole ainoa uhri, enkä ihmettelisi, jos olisi järjestäytynyttä rikollisuutta. Ylläpidon kannattaisi myös perehtyä näihin. Olen nyt kaikkeni yrittänyt, jotta joku kiinnittäisi asiaan huomiota. Poistun nyt palstalta.
Mulle tulee riidasta paska ja loukattu olo, olo ettei musta välitetä tai mua arvosteta, enkä tiedä haluanko jatkaa edes suhdetta. Jos tossa tilassa eksyisin baariin kännissä, voisin helposti erehtyä pussailemaan tai enemmän toisen kanssa.
Pitäisi tietää taustat, mitä se riidan osapuoli on itse tehnyt. Joskus ihmiset kestää vuosikausia huonossa suhteessa, jossa voi olla väkivaltaa, pettämistä vaikka mitä. Jos tämä uhri pakenisi lopulta toisen syliin turvaan, onhan se asetelma aivan eri. Pelkkä riita taustatiedoksi on riittämätön, vähän tahallisen leimaamisen makua tässä. Kukin toki tavallaan, mitkä lie omat tarkoitusperänsä mustamaalaamiselle.
Oma syyllisyyskö, jota yrittää epätoivoisesti puhdistaa? Riidan toinen osapuoli?
Juuri näin, jättää seksin pariksi vuodeksi niin oppii paikkansa.