Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko törmänneet semmoiseen että esim riidasta lähdetään 'avoimesti pettämään'? Oletko itse kokenut? Mitä ajatella? Millainen tapaus?

Vierailija
23.06.2024 |

Oletteko törmänneet semmoiseen että esim riidasta lähdetään 'avoimesti pettämään'? Oletko itse kokenut? Mitä ajatella? Millainen tapaus? Kyllähän siinä riskeeraa jotain mistä ei itsekään siinä tilanteessa tajua että mitä kaikkea. Entä 'tyyppi' jota tässä tilanteessa käytetään hyväksi? Eikö häntä pidetä aika halpana? Luulisi että ei lähtisi mukaan vaan kääntyisi kannoillaan ja jopa suuttuisi 'annetusta tehtävästä', mutta ehkä ihmisiä on joka lähtöön.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*täyttä

Vierailija
22/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ap on hakkeri. En lähtenyt pettämään Ap, kuulit väärin.

Joo, tiedetään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiedossa sellainen tapaus jossa mies asui naisen kämpässä tilapäisesti mutta ei niillä mitään suhdetta ollut. Voi olla että mies oli ihastunut. Sitten miehestä oli tästä syystä pakko päästä eroon kun tilanne kehittymässä ihan mahdottomaksi.

Mies lähti vetämään illalla ja vaikka ei ollut kova juomaan niin nyt ilmestyi kamalassa kännissä mukanaan joku nainen. Hääräsivät sitten koko yön ja eihän sitä voinut muuta kuin ihmetellä.

Aamulla nainen kattoi niille keittiöön aamiaisen ja sen jälkeen ilmoitti että kuule tämä on mun kämppä ja tämä mies pitäisi saada ulos täältä. Hän on eronnut ja sen vuoksi ilman omaa kämppää mutta musta ei ole sen tyttöystäväksi eikä voi asua täällä tämän enempää.

Nainen oli ihan nolona ja lähti vetämään, mutta sen jälkeen tilanne olikin sitten valmis pahoinpitelytilanne. Elämäähän tämmöinen vaan on, mitäs muuta? 

Vierailija
24/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedetään. 

Ok, ymmärrätkö, että hakkerointi on rikollista ja yksityisasiani eivät kuulu sinulle - edelleenkään?

Vierailija
25/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ap mainitse että 'sinä' = kuka lienetkään, olisit lähtenyt pettämään. Tässä tapauksessa se kuitenkin oli lopputulos ja 'itsestäänselvyys' että tämä tuli tapahtumaan. Jos sanotaan, että lapsen äiti voi rakastaa lasta vielä enemmän kun se on jotenkin 'vajavainen'. Ehkä tämmöinen ilmiö toimii myös jossakin parisuhteessa. Parisuhde tuskin voi olla kovin sairas jos se ei ole ollut kauan aikaa pystyssä eli suhde on nuori. Jos tämä oli sun suhde niin selitä sitten jotain muuta kuin että Ap on hakkeri - mitä hakkeroinut, mitä kuullut väärin?

Vierailija
26/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedetään. 

Ok, ymmärrätkö, että hakkerointi on rikollista ja yksityisasiani eivät kuulu sinulle - edelleenkään?

En ole kyseinen hakkeri, mutta eräs täällä palstalla kirjoitteleva mies on hakkeroinut nettiyhteyttäni jo muutaman vuoden: selain, sähköposti... olen käsittänyt etten ole ainoa nettipalstoilla hänen kanssaan kirjoittanut, joka on joutunut hakkeroinnin kohteeksi vaan naisia on useita. Tuo hakkeri siis hakkeroi muitakin kuin sinua. Seuraa youtubea, sähköpostia ... 

Vierailija
27/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämmönen jotain semmosta mikä voi aiheuttaa ihan sellaisen trauman eli niin vakavaa 'kaltoinkohtelua'?

Vierailija
28/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedetään. 

En ole kyseinen hakkeri, mutta eräs täällä palstalla kirjoitteleva mies on hakkeroinut nettiyhteyttäni jo muutaman vuoden: selain, sähköposti... olen käsittänyt etten ole ainoa nettipalstoilla hänen kanssaan kirjoittanut, joka on joutunut hakkeroinnin kohteeksi vaan naisia on useita. Tuo hakkeri siis hakkeroi muitakin kuin sinua. Seuraa youtubea, sähköpostia ... 

Tee rikosilmoitus. Auttaa muita saman kokeneita.

Vierailija
29/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
30/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedetään. 

Kyllä karma tuon hakkerin hoitaa. Kuolee viinaan tai huumeisiin, joten jatkakoon samaan malliin :) Toivottavasti nappaa vielä yliannostuksen samalla, kun tehtailee nettirikoksiaan ja loukkaa toisten yksityisyyttä ... Tuota elämäntapaa Jumala ei palkitse. 

Vierailija
31/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedetään. 

Kyllä karma tuon hakkerin hoitaa. Kuolee viinaan tai huumeisiin, joten jatkakoon samaan malliin :) 

Ei ole ok jatkaa samaan malliin, kyseessä on rikos. Karma ei auta, enkä toivo kuolemaa kenellekään, vaan sitä, että saavat tuomiot rikoksistaan.

Vierailija
32/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedetään. 

Kyllä karma tuon hakkerin hoitaa. Kuolee viinaan tai huumeisiin, jote

No poliisille voi ilmoittaa, mutta minä olen vaihtanut selaimet niin monta kertaa, välillä lähes joka päivä ja käyttänyt eri tietokoneitakin, että asiantutkinta olisi haastavaa. Toisaalta omaa tietoturvaa parantamalla olen myös saanut noita tietoturvaongelmia aika paljon pois... Kyllä sen hakkerin saa myös pidettyä pois sähköposteista ja selaimesta. Se toki rajoittaa omaa tietokoneen käyttöä aika paljon, mutta ehkä loppupeleissä on poliisia nopeampi keino päästä tunkeilijoista... jos joku hakkeri pääsee jatkuvasti kyyläämään, tietoturva ei ole kunnossa. Kannattaa opetella sitä "tietoturvallista" netin käyttöä sähköposteissa ym ja kaikkia selaimia ei kannata käyttää ihan kaikessa. Windows 10 järjestelmässä oli tietoturva-aukko myös yhdessä versiossa ja monilla saattaa olla se... sehän ilmoitettiin alkuvuodesta. Se aukko mahdollistaa hakkeroinnin. Kannattaa siis tarkistaa, ettei ole juuri se versio. Itsellä oli, joten hakkerit pääsi Windowsista läpi. 

Vierailija
33/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidan jälkeen nainen ajaa miehen toisen naisen syliin.

Vierailija
34/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32, en jaksa selittää, mutta olen tehnyt kaikkeni. Ihan kaiken, mitä maallikko voi ja osaa tehdä. Kiitos silti neuvoistasi, joku toinen saattaa hyötyä niistä.

Olen oppinut, että jos hakkeri on taitava ja pakkomielteinen, kuten minua hakkeroiva, olet voimaton. Kertoohan Vastaamo ja Helsinki -keissitkin jo tarpeellisen.

Gmail ja siihen liittyvät sovellukset kannattaa poistaa älylaitteelta. Niihin olen paikantanut isoimman riskin. Niitä kannattaa käyttää laitteella, jonka yhdistää vain satunnaisesti nettiin tai vaikka kirjastossa.

Vierailija
35/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se homma ois sillä paketissa.

Vierailija
36/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedetään. 

Tee rikosilmoitus. Auttaa muita saman kokeneita.

Omat harhat eivät riittäne perusteeksi syytteelle.

Vierailija
37/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostorunkkaaminen on kunniallinen vaihto ehto.

Vierailija
38/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32, en jaksa selittää, mutta olen tehnyt kaikkeni. Ihan kaiken, mitä maallikko voi ja osaa tehdä. Kiitos silti neuvoistasi, joku toinen saattaa hyötyä niistä.

Olen oppinut, että jos hakkeri on taitava ja pakkomielteinen, kuten minua hakkeroiva, olet voimaton. Kertoohan Vastaamo ja Helsinki -keissitkin jo tarpeellisen.

Gmail ja siihen liittyvät sovellukset kannattaa poistaa älylaitteelta. Niihin olen paikantanut isoimman riskin. Niitä kannattaa käyttää laitteella, jonka yhdistää vain satunnaisesti nettiin tai vaikka kirjastossa.

Tuo on totta kyllä omallakin kohdallakin ollut eli kyllä se kyylä tuntuu aina noiden google palvelujen kautta löytävän yhä uudelleen. No kaikille: Jos teillä on Windows 10, katsokaa, että teillä on siellä uusin tämän vuoden (2024) tietoturvapäivitys. Näette sen sieltä päivityshistoriasta. Mun vanhalle koneelle se päivitys ei päässyt läpi eli on voinut käydä niinkin, ettei sen päivittäminen ole kaikilla onnistunut, jos esim. kone on liian vanha tai kuten mulla oli pieni ssd ja siihen ei ehkä enää mahtunut. Selaimista kannattaa laittaa kaikenlaisia rajoituksia niin paljon kuin voi, esim. kiellon kaikenlaisiin kohtiin, joissa on salli/kiellä. Kuvat, javascript kannattaa sallia, mutta kääntäjiin ym. kielto. Käyttäkää VPN selaimia. Googlen selainta ei kannata käyttää, jos epäilee hakkerointia. Katsokaa, että on hyvä virustorjuntaohjelma, joka suojaa myös selainta edes sen verran, että pystytte hakupalveluissa tarkistamaan, onko sivusto turvallinen. 

Vierailija
39/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin kuvitella että joku narsistinen, epävakaa, impulsiivinen ihminen voisi toimia noin. Kääntäisi todennäköisesti oman pettämisensä petetyn syyksi. Sinä aloitit riidan ja ajoit minut tähän! 

Vierailija
40/45 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään tervejäkinen tee noin.