Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
181/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kunhan minut on valittu tuhansista lähes identtisistä sinkkumiehistä."

Tuohan on täysin järjetön väite. Ei ihmiset ole identtisiä. En ole elämäni aikana tavannut kuin kaksi tai kolme miestä, joiden kanssa pystyin kuvittelemaan olevani parisuhteessa. Heistä yhden kanssa sellaisen sainkin eikä ole tarvinnut jossitella löytyisikö jostain minulle sopivampi. Eihän kaikkien ihmisten kanssa edes ystävysty vaikka haluaisi.

Voi kuule olen törmännyt satoihin miehiin jotka ovat kuin minun kloonejani. Ainoa erottava tekijä ollut nimi ja synnyin paikkakunta. Töissähän näitä näkee koska kloonit tekevät samanlaista työtä.

Onko teillä sama arvomaailma, tulevaisuuden toiveet, harrastukset, mielenkiinnon kohteet, huumorintaju, suhtautuminen rahaan, suhtautuminen läheisiin, alkoholin käyttö?

Hyvin pitkälti kyllä. Naapurissa asuu kollegani ja oikeastaan ainoa ero meidän välillä on että mulla on parta ja hän ajoi omansa pois juhannukseksi. Niin ja eri vuosimallin auto vaikka merkki, malli ja väri muuten sama.

Vierailija
182/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaajille ja naisvihaajille pitäisi järjestää yhteinen seminaari laivalla. Saattais tunteet kuumentua hyvälläkin tavalla ja samalla säästyisi muu massa näiltä iän ikuisilta juupas eipäs altistuksilta.

Tilaisuuteen voisi myydä lippuja meille, jotka haluamme huvittua emmekä halukaan parisuhdetta 👌🏻

Riitely ei ole huvittavaa.

Tuohan olisi parasta roustausta livenä, tuosta samasta aihepiiristähän keskustelupalstoilla nykyään väitellään. Miksi ei siis livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.

Tämä oli kauniisti kirjoitettu ja tässä oli realistiset odotukset parisuhteelle.

Kelpaisi mulle.

Näin naisena hieman ihmettelen miksi naiset ovat näin seksi kielteisiä. Kyllä minäkin odotan, että parisuhteessa on lempeyttä ja halailua ja pussailua ja Seksiä. 

Näinpä. Tässä AP sulle esimerkki terveestä ja tasapainoisesta naisesta. Heitä löytyy kyllä ihan niin kuin löytyy terveitä ja tasapainoisia miehiäkin.

Miesviha näkyväksi. 

Tätä voisi spämmätä tän langan täyteen. Vaikuttaa sisältävän suurimman osan aiheen olennaisista asioista. 

Vierailija
184/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen haluaisin suhteen jossa ON seksiä mutta muutkin asiat kunnossa :) Kun toisen kanssa on hyvä olla muutenkin niin seksikin on todella paljon parempaa sillon! Täällä on paljon jostain syystä naisia jotka tuntuu heittäneen seksin kokonaan pois elämästään? 

N20

Vierailija
185/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkittua tietoa on.

Sekä pienet pojat että (siksi) miehet tekee vähemmän.

Voin linkata myöhemmin.

Lopeta jo tämä paskapuhe

Vierailija
186/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on täysin järjetön väite. Ei ihmiset ole identtisiä. En ole elämäni aikana tavannut kuin kaksi tai kolme miestä, joiden kanssa pystyin kuvittelemaan olevani parisuhteessa. Heistä yhden kanssa sellaisen sainkin eikä ole tarvinnut jossitella löytyisikö jostain minulle sopivampi. Eihän kaikkien ihmisten kanssa edes ystävysty vaikka haluaisi.

Voi kuule olen törmännyt satoihin miehiin jotka ovat kuin minun kloonejani. Ainoa erottava tekijä ollut nimi ja synnyin paikkakunta. Töissähän näitä näkee koska kloonit tekevät samanlaista työtä.

Suosittelen että tutustut itseesi ajan kanssa ja opit tuntemaan kuka olet sen sijaan että kategorisoit itsesi ominaisuuksien perusteella. Työ on vain työ, ei se ole koko ihminen, eikä

Tässä puhuttiin miksi joku valitsee toisen itselleen. Mistä se valitsija tietää minusta muuta kuin tietyt ominaisuudet, hän valitsee niiden perusteella.

Vierailija
187/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska APeen kysymys ei ole mitenkään vakavasti otettava. Niin naisista, kuin miehistä löytyy paljon kusipäitä, sekä hyviä tyyppejä. 

APeen kaltaisia kysymyksiä esittää trollit, miesvihaajat, sekä kipeän eron jälkeen katkeroituneet. Eli siis syy esittää tällaisia kysymyksiä löytyy ihan itsestä ja oman pään sisäisestä sekasorrosta. Ihan samanlaista vihaa levittää kuin katkeroituneet miehet naisia kohtaan. 

M30

Siis miten ap:n kysymys ei ole vakavasti otettava? Ihan normaali kysymys, mitä nuoret miehet haluavat parisuhteelta. Meille X sukupolven ihmisille parisuhteet on ihan selvää pässinlihaa, ei ole mitään epäselvää, te nuoret olette jotenkin kuutamolla mitä parisuhde on j

En usko että sun arki on pelkkkää hengailua yksinkään. Kyllä sun on pakko käydä töissä, tehdä kotityöt, käydä kaupassa, hoitaa kaikenlaisia arkisia asioita muutenkin, sitten välillä sairastuu, sitten pitää vaan sairastaa, oli se flunssa, noro tai syöpä, sitten pitää auttaa vanhoja sukulaisia, ystäviä joilla on jotain hankaluuksia, puhumattakaan jos lapsia tekee, asioita on loputtomasti,ei kukaan elä tyhjiössä jossa voisi vain hengailla ja tehdä mitä haluaa, ilman että tekee asioita joita on vaan pakko tehdä.

Vierailija
188/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteelta haluan läheisyyttä, lapsia, vaimon, seksiä ja se että on aina joku kenen kanssa tehdä ja puhua asioita mitä kavereiden tai perhee kanssa ei voi. En tiedä onko tuo totta että naiset ovat tyytyväisempiä sinkkuina. Itselle on ainakin riittänyt enemmän kuin tarpeeksi ehdokkaita täyttämään tuon puolison roolin.

Vierailija
189/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvaltaisilla keskustelupalstoilla käy hyvin ilmi, että monet haluavat parisuhteen vain seksin takia. Kadehtivat sinkkumiehiä, jotka saavat seksiä halutessaan ja pyörittävät naisia. Näillä miehillä ei ole vaadittavia ominaisuuksia naisen iskemiseen, joten "joutuvat" sitten ottamaan sen kenet saavat, ja toivovat saavansa seksiä parisuhteessa. Tietenkin myös usein haluavat muuttaa yhteen, taloudellisten ja muiden hyötynäkökulmien takia. Eräs mies sanoi livenä itselleni, että menee naimisiin, koska avopuoliso vaatii ja saavutetuista eduista halutaan pitää kiinni. Moitti puolisoaan eri ihmisille eri yhteyksissä muuten. Ja tämäkin kilttinä ja ns. asiamiehenä pidetty. Miehet ovat taitavia näyttelemään.

Ja kun tuonkin naimisiinmankuvalta muijalta kysyy kumpi kosi, hän oitis vastaa: "mies"

Vierailija
190/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain elämän mittaisen matkakumppanin

Vierailija
191/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä sama arvomaailma, tulevaisuuden toiveet, harrastukset, mielenkiinnon kohteet, huumorintaju, suhtautuminen rahaan, suhtautum

Joko et tunne itseäsi kovin hyvin tai sitten et jaksa tai osaa tutustua muihin ihmisiin. Vai onko sulla joku juttu mikä vaikuttaa siihen miten hahmota maailmaa? Autismi?

Vierailija
192/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, nainen haluaisin suhteen jossa ON seksiä mutta muutkin asiat kunnossa :) Kun toisen kanssa on hyvä olla muutenkin niin seksikin on todella paljon parempaa sillon! Täällä on paljon jostain syystä naisia jotka tuntuu heittäneen seksin kokonaan pois elämästään? 

N20

Toivottavasti sinulle ei käy samoin ja saatte jonkun miehen kanssa yhdessä nauttia elämän iloista.

M40

Vierailija
193/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.

Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.

Siis mitenkä voisikaan ihmisenä kiinnostaa kummemmin? Aika äkkiä parisuhteessa käydään ihminen mielipiteineen läpi ja miehenä voin sanoa että aika puuduttavaa olisi samaa kerrata puolison kanssa loputtomiin. Puoliso lisäksi ei voi olla kaikkien alojen asiantuntija jonka kanssa keskustelu olisi loputtomasti kiinnostavaa. Jos mielipiteitä onkin niin, niin niitä on kaikilla. Ei niistä olein saa jutun juurta.

Mies.

Jutut on juteltu ja seksi koettu, siis vaihto

Ei mistään vaihdosta ole/ollut osaltani kysymys vaan siitä että suhde muuttuu ajan myötä. Politiikka on tosi tylsä keskustelunaihe. Mediassa kaikki pureksitaan joka kantilta ja katsotaan asioita laatikon sisältä ja ulkoa, miten kiinnostaisi käydä tylsistä aiheista vuoropuhelua puolison kanssa. Parisuhde pitäisi olla rentoa yhdessäoloa, ei mitään väkinäistä suorittamista puhumattakaan, että näitä suorituksia odotetaan kumppanilta. Ei parisuhde ole mikään "aasin edessä kepissä oleva porkkana" jota aasi (mies) ei koskaan tavoita vaikka kuinka juoksisi.

Vähemmän vaatimuksia puolisolta niin ehkä menisi paremmin.

(sama)

Vierailija
194/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Juu palaa säkin asiaan uudestaan 20 vuoden päästä.. Katsotaan mitä sitten ihmettelet

Vierailija
195/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison valintaa ei tehdä minkään kuvaston perusteella vaan ensin joku asia herättää kiinnostuksen, jonka jälkeen alkaa tutustuminen. Siitä se lähtee.

Vierailija
196/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska APeen kysymys ei ole mitenkään vakavasti otettava. Niin naisista, kuin miehistä löytyy paljon kusipäitä, sekä hyviä tyyppejä. 

APeen kaltaisia kysymyksiä esittää trollit, miesvihaajat, sekä kipeän eron jälkeen katkeroituneet. Eli siis syy esittää tällaisia kysymyksiä löytyy ihan itsestä ja oman pään sisäisestä sekasorrosta. Ihan samanlaista vihaa levittää kuin katkeroituneet miehet naisia kohtaan. 

M30

Siis miten ap:n kysymys ei ole vakavasti otettava? Ihan normaali kysymys, mitä nuoret miehet haluavat parisuhteelta. Meille X sukupolven ihmisille parisuhteet on ihan selvää pässinlihaa, ei ole mitään epäselvää, te nu

En usko että sun arki on pelkkkää hengailua yksinkään. Kyllä sun on pakko käydä töissä, tehdä kotityöt, käydä kaupassa, hoitaa kaikenlaisia arkisia asioita muutenkin, sitten välillä sairastuu, sitten pitää vaan sairastaa, oli se flunssa, noro tai syöpä, sitten pitää auttaa vanhoja sukulaisia, ystäviä joilla on jotain hankaluuksia, puhumattakaan jos lapsia tekee, asioita on loputtomasti,ei kukaan elä tyhjiössä jossa voisi vain hengailla ja tehdä mitä haluaa, ilman että tekee asioita joita on vaan pakko tehdä.

Kaikki listaamasi asiaton minulle hengailua. Niin ja lapsetkin on tehtynä, kohta aikuisia.

Vierailija
197/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 18 v poika, nuori mies. Hän seurustelee ja tuntuu olevan tytössä eniten kiinnostunut juttelemisesta ja ajanviettämisestä, hengailusta yhdessä. Eivät ole vielä luukausien jålkeenkään harrastaneet seksiä, vaikka pidin automaattisesti selvänä, että olisivat. Poika puhuu tytöstä tosi arvostavasti. Eli kyllä on miehiä, joita naiset kiinnostavat ihmisinä, eikä vain seksimielessä.

Haha luuletko sä oikeasti, että hän ilmoittaa sinulle, kun harrastaa seksiä? Kyllä he kuule ovat bylsineet sinun tietämättä.

Vierailija
198/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihahmon.

Vierailija
199/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä sama arvomaailma, tulevaisuuden toiveet, harrastukset, mielenkiinnon ko

Joko et tunne itseäsi kovin hyvin tai sitten et jaksa tai osaa tutustua muihin ihmisiin. Vai onko sulla joku juttu mikä vaikuttaa siihen miten hahmota maailmaa? Autismi?

Tunnen itseni erittäin hyvin ja hahmotan maailman ongelmitta. 

Tunnetko sinä itsesi uniikiksi, luuletko ettei maailman miljardeissa ihmisissä voisi mitenkään olla ketää joka on samanlainen?

Vierailija
200/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 18 v poika, nuori mies. Hän seurustelee ja tuntuu olevan tytössä eniten kiinnostunut juttelemisesta ja ajanviettämisestä, hengailusta yhdessä. Eivät ole vielä luukausien jålkeenkään harrastaneet seksiä, vaikka pidin automaattisesti selvänä, että olisivat. Poika puhuu tytöstä tosi arvostavasti. Eli kyllä on miehiä, joita naiset kiinnostavat ihmisinä, eikä vain seksimielessä.

Stalkkaatko poikasi seksielämää? Vai kuulusteletko häntä?

Ihan sama kummin seuraat hänen panemisiaan niin voi olla ettei seksiä halua sun takia.

Näitä ylilautatrolleja näyttäisi pyörivän tällä aika paljon. Onneksi ne on helppo tunnistaa. 

Hän ei stalkkaa mitään, vaan on ilmeisesti vain hyvä äiti. 

M30

Ei kukaan täysijärkinen täysi-ikäinen raportoi äidilleen panemisistaan. Kyllä tuokin pariskunta on nussinut jo lukuisia kertoja.