Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
201/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, nainen haluaisin suhteen jossa ON seksiä mutta muutkin asiat kunnossa :) Kun toisen kanssa on hyvä olla muutenkin niin seksikin on todella paljon parempaa sillon! Täällä on paljon jostain syystä naisia jotka tuntuu heittäneen seksin kokonaan pois elämästään? 

N20

Sinä olet vasta kaksikymppinen. Et ole ehtinyt seurustella kauaa eikä sinun elämässä ole ollut asioita, jotka vaikuttavat myös parisuhteeseen.

Vierailija
202/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 16-vuotiaana 2vkoa putkeen parittelematta. Meni naama niin mutruun ettei se meinannut oiota siitä enää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison valintaa ei tehdä minkään kuvaston perusteella vaan ensin joku asia herättää kiinnostuksen, jonka jälkeen alkaa tutustuminen. Siitä se lähtee.

Kuvastostahan ne juuri nykyään valitaan eli tinderistä tai vastaavasta.

Vierailija
204/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on todella voimakas tunne. Haluan vaimolta sitä että hän rakastaa myös minua, arvostaa minua ja meillä on pääpiirteissään samanlaiset arvot myös lasten kasvatuksen suhteen. Haluan naisen joka täydentää minua ja jonka vuoksi yritän parhaani joka päivä ja kokisi minut samanlaiseksi. Hän haluaa olla parempi joka päivä takiani. Yhdessä olemme vahvempia kuin yksin. Haluan vaimoni olevan elämänkumppani, lasteni äiti, rakastajatar, ystävä, kaveri ja mahdollisesti harrastus kaveri joiltakin osin. 

Haluan kohdella häntä hyvin, tukea ja kannustaa. Olla hänelle intohimon kohde ja olla hänelle hyvä rakastaja ja kehittyä vaan paremmaksi.

Ei millään pahalla, mutta kuulostaa häiriintyneeltä. Rakastan ja arvostan jo monia asioita elämässäni, ja miesten käsitys lasten kasvatuksesta on nykyään todella outo. He eivät tunnista naiseutta ja äitiyttä ollenkaan, vaan kuvittelevat olevansa sukupuolettomia vanhempia, ja lasten haluavan kiintyä heihin aidosti hoivakykyisen ja turvallisen äidin sijaan. Vaadit lisäksi naisen motivoivan sinua ja hänen motivoituvan sinusta - ihailevan sinua ja sinun häntä, oikeasti kuulostaa delusionaaliselta. Kaksi ihmistä ei voi olla toistensa esikuva, tämän vuoksi aidosti lateraalisia yhteisöjäkään ei ole.

- elämänkumppani: täyspäivätyö

- lasteni äiti: täyspäivätyö

- rakastajatar: seksityö

- ystävä: terapeutti

- kaveri ja mahdollisesti harrastus kaveri joiltakin osin: naisten ja miesten kiinnostuksenkohteet ovat erilaiset. Alatko sinä harrastamaan meikkaamista ja kahviloissa istuskelua, vai mitä harrastuksia tarkoitat? 

Nämä vaatimukset ovat täyttä fantasiaa ja tyttöystävän "työnkuva" kuulostaa siltä, että naisella pitäisi olla 5 kloonia, joilla kaikilla eri persoonat, jotta pystyisi vastaamaan näihin. Ja sittenkin tulee tuo ristiriita siitä, ettet voi aidosti katsoa ylöspäin ja alaspäin samaa henkilöä. Joku outo kohtuun palaaminen tulee mieleen tästä

Vierailija
205/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus 16-vuotiaana 2vkoa putkeen parittelematta. Meni naama niin mutruun ettei se meinannut oiota siitä enää ollenkaan.

Ja nyt 60v miehenä se on yhä mutrussa?

Vierailija
206/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kunhan minut on valittu tuhansista lähes identtisistä sinkkumiehistä."

Tuohan on täysin järjetön väite. Ei ihmiset ole identtisiä. En ole elämäni aikana tavannut kuin kaksi tai kolme miestä, joiden kanssa pystyin kuvittelemaan olevani parisuhteessa. Heistä yhden kanssa sellaisen sainkin eikä ole tarvinnut jossitella löytyisikö jostain minulle sopivampi. Eihän kaikkien ihmisten kanssa edes ystävysty vaikka haluaisi.

Voi kuule olen törmännyt satoihin miehiin jotka ovat kuin minun kloonejani. Ainoa erottava tekijä ollut nimi ja synnyin paikkakunta. Töissähän näitä näkee koska kloonit tekevät samanlaista työtä.

Suosittelen että tutustut itseesi ajan kanssa ja opit tuntemaan kuka olet sen sijaan että kategorisoit itsesi ominaisuuksien perusteel

Ihmistä ei valita niinkuin esinettä. Siihen ei voi vaikuttaa miksi kenestäkin viehättyy. Ja se viehättyminen tapahtuu ihan tutustumalla siihen ihmiseen ja tutkimalla millainen hän on. Että on kiinnostunut siitä millainen toinen on ja ottaa siitä myös selvää. Muutakin siis kuin pintapuolista lätinää ja ulkokuoren ihailua.

Vierailija
207/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua. Kosteaa pillua ja usein.

Vierailija
208/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolison valintaa ei tehdä minkään kuvaston perusteella vaan ensin joku asia herättää kiinnostuksen, jonka jälkeen alkaa tutustuminen. Siitä se lähtee.

Kannattaa tutustua ihmisiin ihan muualla kuin tinderissä.

Vierailija
209/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteelta haluan läheisyyttä, lapsia, vaimon, seksiä ja se että on aina joku kenen kanssa tehdä ja puhua asioita mitä kavereiden tai perhee kanssa ei voi. En tiedä onko tuo totta että naiset ovat tyytyväisempiä sinkkuina. Itselle on ainakin riittänyt enemmän kuin tarpeeksi ehdokkaita täyttämään tuon puolison roolin.

Joskus muutama vuosi sitten uutisoitiin tutkimusta, että naiset olisivat tyytyväisempiä sinkkuina ja miehet parisuhteessa. Siihen täällä tykätään vedota, vaikka ani harva on itse edes tutustunut tutkimukseen eikä tiedä hevonhönkäystäkään mistä on edes kyse.

Paljon on myös toisensuuntaisia tutkimuksia, kuten viime vuoden saksalaisen onnellisuustutkijan tekemä, mutta ne toki jätetään huomiotta, kun eivät sovi katkeran vanhanpiian/eronneen riivinraudan maailmankuvaan. 

Eli ei kannata kaikkea varauksetta uskoa

Vierailija
210/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 18 v poika, nuori mies. Hän seurustelee ja tuntuu olevan tytössä eniten kiinnostunut juttelemisesta ja ajanviettämisestä, hengailusta yhdessä. Eivät ole vielä luukausien jålkeenkään harrastaneet seksiä, vaikka pidin automaattisesti selvänä, että olisivat. Poika puhuu tytöstä tosi arvostavasti. Eli kyllä on miehiä, joita naiset kiinnostavat ihmisinä, eikä vain seksimielessä.

Stalkkaatko poikasi seksielämää? Vai kuulusteletko häntä?

Ihan sama kummin seuraat hänen panemisiaan niin voi olla ettei seksiä halua sun takia.

Näitä ylilautatrolleja näyttäisi pyörivän tällä aika paljon. Onneksi ne on helppo tunnistaa. 

Hän ei stalkkaa mitään, vaan on ilmeisesti vain hyvä äiti. 

M30

Ei kukaan täysijärkinen täysi-ikäinen raportoi äidilleen panemisistaan. Kyllä tuokin pariskunta on nussinut jo lukuisia kertoja. kukaan täysijärkinen täysi-ikäinen raportoi äidilleen panemisistaan. Kyllä tuokin pariskunta on nussinut jo lukuisia kertoja.

Tämä. Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan.

Vierailija
211/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.

Mitä vikaa matkustelussa? Mukavaahan se on oman kumppanin kanssa ja vielä lapsiperheenäkin.

Matkustelu on yhtä piinaa. En lähde ellei siitä mulle makseta palkkaa.

Miehet ei toki tee muutakaan ellei siitä makseta palkkaa. Näin ollen kaikki kodinhoitoon, lapsiin, sukulaisiin, vanhuksiin, sairaisiin yms. liittyvät velvollisuudet perustuvat naisten palkattomaan vapaaehtoistyöhön. 

Vierailija
212/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua ihmisiin ihan muualla kuin tinderissä.

Blaablaa 

Sanoppa missä?

Vierailija
213/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 18 v poika, nuori mies. Hän seurustelee ja tuntuu olevan tytössä eniten kiinnostunut juttelemisesta ja ajanviettämisestä, hengailusta yhdessä. Eivät ole vielä luukausien jålkeenkään harrastaneet seksiä, vaikka pidin automaattisesti selvänä, että olisivat. Poika puhuu tytöstä tosi arvostavasti. Eli kyllä on miehiä, joita naiset kiinnostavat ihmisinä, eikä vain seksimielessä.

Haha luuletko sä oikeasti, että hän ilmoittaa sinulle, kun harrastaa seksiä? Kyllä he kuule ovat bylsineet sinun tietämättä.

Ensimmäinen tyttöystävä onkin se, joka saa parhaan kohtelun. Sitten kun seksi alkaa ja mies alkaa "voimaantumaan", kasvattaa mies todelliset karvansa. Pikkuhiljaa seksuaalisen hyväksikäytön jatkuessa nainen näivettyy, ja mies voimaantuu. Onnistuneimmissa tapauksissa tämä jatkuu siihen asti, että saadaan lapsia, minkä jälkeen nainen tajuaa, miten hyväksikäytetyksi on tullut. Toki joskus, jos nainen kieltää naiseutensa ja äitiytensä, esimerkiksi imetyksen ja vauvaan kiintymisen, tämä saattaa jäädä pimentoon omasta luonnostaan. Jos kuitenkin havahtuu, ymmärtää miten hirveä mies on ollut ja miten kaukana naisen luonto oikeasti seksiorjuudesta on, seksi loppuu, mies uhriutuu, ja tulee ero. Eli tuo 5min mukavaa neitsyenä ei merkitse mitään.

Vierailija
214/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.

Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.

Minä miehenä haluan parisuhteelta vain seksiä. Muuta en tarvitse, enkä jaksa kauaa esittää muusta olevani kiinnostunut. 

Onko sulla nars.pers. häiriö? Tällaiset henkilöt ei kykene rakkauteen. kaikkeen mitä he sanovat, kannattaa suhtautua suurella epäilyllä, sillä heille sanoilla on ennenkaikkea pelkästään välinearvo saada tai saavuttaa jotain mitä he sillä hetkellä haluavat. Narsisti on kärsimätön. Hän ei kykene feikkaamaan kovin kauaa olevansa jotain mitä ei ole. Jos nainen ei älyä antaa sitä p llua, narsistin maski saattaa pudota ja hän antaa kiukkuraivarin joka muistuttaa 5-vuotiaan tantrumeja. Silloin näet narsistin todellisen sisimmän.

Vierailija
215/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on täysin järjetön väite. Ei ihmiset ole identtisiä. En ole elämäni aikana tavannut kuin kaksi tai kolme miestä, joiden kanssa pystyin kuvittelemaan olevani parisuhteessa. Heistä yhden kanssa sellaisen sainkin eikä ole tarvinnut jossitella löytyisikö jostain minulle sopivampi. Eihän kaikkien ihmisten kanssa edes ystävysty vaikka haluaisi.

Voi kuule olen törmännyt satoihin miehiin jotka ovat kuin minun kloonejani. Ainoa erottava tekijä ollut nimi ja synnyin paikkakunta. Töissähän näitä näkee koska kloonit tekevät samanlaista työtä.

Onko teillä sama arvomaailma, t

Tunnen. Ja tiedän ettei kukaan olento ole samanlainen. Samankaltaisuuksia voi olla loputtomiin mutta ne ovat vain ominaisuuksia ihmisessä, ei itse ihminen. Merikin voi olla myrskyisä, tyyni, aaltoileva niinkuin voi olla ihminenkin. Mutta se ei tee ihmisestä merta eikä merestä ihmistä.

Vierailija
216/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteelta haluan läheisyyttä, lapsia, vaimon, seksiä ja se että on aina joku kenen kanssa tehdä ja puhua asioita mitä kavereiden tai perhee kanssa ei voi. En tiedä onko tuo totta että naiset ovat tyytyväisempiä sinkkuina. Itselle on ainakin riittänyt enemmän kuin tarpeeksi ehdokkaita täyttämään tuon puolison roolin.

Joskus muutama vuosi sitten uutisoitiin tutkimusta, että naiset olisivat tyytyväisempiä sinkkuina ja miehet parisuhteessa. Siihen täällä tykätään vedota, vaikka ani harva on itse edes tutustunut tutkimukseen eikä tiedä hevonhönkäystäkään mistä on edes kyse.

Paljon on myös toisensuuntaisia tutkimuksia, kuten viime vuoden saksalaisen onnellisuustutkijan tekemä, mutta ne toki jätetään huomiotta, kun eivät sovi katkeran vanhanpiian/eronneen riivinraudan maailmankuvaan. 

Eli ei kannata kaikkea varauksetta uskoa

Laitapa linkki tähän tutkimukseen, missä todetaan naisen olevan onnellisimmillaan parisuhteessa.

Vierailija
217/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen että tutustut itseesi ajan kanssa ja opit tuntemaan kuka olet sen sijaa

Ihmistä ei valita niinkuin esinettä. Siihen ei voi vaikuttaa miksi kenestäkin viehättyy. Ja se viehättyminen tapahtuu ihan tutustumalla siihen ihmiseen ja tutkimalla millainen hän on. Että on kiinnostunut siitä millainen toinen on ja ottaa siitä myös selvää. Muutakin siis kuin pintapuolista lätinää ja ulkokuoren ihailua.

Tietenkin valitaan. Joku haluaa pyykilauta vatsan urheilullisella miehellä ja toinen punaiset hiukset kurvikkaalla naisella.

Vierailija
218/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska APeen kysymys ei ole mitenkään vakavasti otettava. Niin naisista, kuin miehistä löytyy paljon kusipäitä, sekä hyviä tyyppejä. 

APeen kaltaisia kysymyksiä esittää trollit, miesvihaajat, sekä kipeän eron jälkeen katkeroituneet. Eli siis syy esittää tällaisia kysymyksiä löytyy ihan itsestä ja oman pään sisäisestä sekasorrosta. Ihan samanlaista vihaa levittää kuin katkeroituneet miehet naisia kohtaan. 

M30

Siis miten ap:n kysymys ei ole vakavasti otettava? Ihan normaali kysymys, mitä nuoret miehet haluavat parisuhteelta. Meille X sukupolven ihmisille parisuhteet on ihan selvä

Kyllä hengailu on yleensä sitä, että vaan ollaan eikä tehdä mitään.

Vierailija
219/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, nainen haluaisin suhteen jossa ON seksiä mutta muutkin asiat kunnossa :) Kun toisen kanssa on hyvä olla muutenkin niin seksikin on todella paljon parempaa sillon! Täällä on paljon jostain syystä naisia jotka tuntuu heittäneen seksin kokonaan pois elämästään? 

N20

Sinä olet vasta kaksikymppinen. Et ole ehtinyt seurustella kauaa eikä sinun elämässä ole ollut asioita, jotka vaikuttavat myös parisuhteeseen.

Tämä on sovinistinaisten ikisynti. Haukkuvat ja alentavat myös niitä naisia jotka eivät katkeruuteen ja miesvihaan alistu. 

Vierailija
220/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli jotenkin hellyyttävän naiivi viesti. Eihän se äidin pikkupoika ole harrastanut seksiä. Voin sanoa, että on harrastanut.