Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lapsia ja perhettä haluavat ovat milleniaaleja.
Z ja Alpha sukupolvi tulee olemaan hyvin erilainen, ainakin naisten osalta. Monet Z sukupolvien teini tytöistä ovat sanoneet tärkeimmiksi asioiksi tulevaisuudessa uran ja ystävät ei perhe. Ja myöskin kaikkien tutkimusten mukaan naisten halu saada lapsia on laskenut vuosi vuodelta.
Ei me kaikki milleniaalitkaan haluta. Ollaan lama-ajan lapsia ja tiedetään mitä on, kun kaikki menee päin prinkkalaa. Milleniaalisukupolvi tosin voi olla se viimeinen, joka menee vielä huijaukseen "lapsia pitää hankkia, koska kaikki muutkin teki niin ja se nyt vaan on pakollinen osa elämää". Nuoremmat tietää jo paremmin ja hyvä niin. -milleniaali ja vela
En ymmärrä tuota ajatusta, että jotain pitää tehdä, koska kaikki muutkin tekee. Minä halusin
Laumasielujen trendien seuraajien ongelma. Ite teen miten haluan ja mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö teille maalaistorveloille kaikki selittää tarkasti?
Asun kylläkin kaupungissa enkä ole maalta tänne muuttanut.
Eikö täällä tyhmyrit osaa lukea rivien välejä? Maalla toki vähän vaikeampaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan Hyvinkääkin "kaupunki".
"Kuinka moni syrjäytynyt hikky on yhäriäidin kasvattama?
Vastaus: Kaikki. "
Tuohan tarkoittaa vain sitä, että hikkyjen isät ovat laistaneet omasta velvollisuudestaan lasten kasvattamisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä tyhmyrit osaa lukea rivien välejä? Maalla toki vähän vaikeampaa kaikki.
Kelle sää puhut ja mistä? Etkö osaa lainata kommenttia mihin vastaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkää?
Mistä sä näitä revit?
Seksin ja riidan nauttimista Hyvinkään "kaupunkilaisista"!
Ai että teitä on mukava muiluttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kylläki asun Lontoossa. Tiesithän ettei internet rajoitu suomen rajoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa Suomessa elämyksiä ja luksusta miehiltä, ja Aasiassa naiset haluaa vain rakkautta, läheisyyttä, tiimipeliä ja yhdessäoloa.
Kuolen nauruun. Voiko joku sanoa tosissaan noin? Siellä, jos missä, ollaan laskelmoivia ja punnitaan tarkasti mitä hyötyä mahdollisesta avioliitosta saa ja miten paljon ikäviä asioita ehkä joutuu itse tekemään vastalahjaksi.
No saavatko ne naiset miehiltään Suomessa elämyksiä ja luksusta? Olisiko sinulla näistä asioista esimerkkejä?
No tämäpä just. Ei ole suomalaisen miehen tapana tarjota yhtään mitään luksusta. Se nyt vaan ei kuulu suomalaisuuteen. Itse en sellaista kyllä kaipaakaan. Arvostan suomalaisessa miehessäni ihan muita asioita. Luxukset hankin itse niin tahtoessani.
Nää tällaisia puhuvat ovat näitä Taten & con oppipoikia. Tunnistettavia "mielipiteitä", jotka eivät vaan täällä Suomessa osu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Oi sinä cityjeesus, kerro meille missä suuressa ja mahtavassa "kaupungissa" itse asut? Nilsiällä?
Myös Kari Mänty asui Lontoossa, tosin tärkeintä siellä asumisessa oli se, että muut tietävät että hän asuu Lontoossa.
Tuntuuko tutulta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa Suomessa elämyksiä ja luksusta miehiltä, ja Aasiassa naiset haluaa vain rakkautta, läheisyyttä, tiimipeliä ja yhdessäoloa.
Kuolen nauruun. Voiko joku sanoa tosissaan noin? Siellä, jos missä, ollaan laskelmoivia ja punnitaan tarkasti mitä hyötyä mahdollisesta avioliitosta saa ja miten paljon ikäviä asioita ehkä joutuu itse tekemään vastalahjaksi.
No saavatko ne naiset miehiltään Suomessa elämyksiä ja luksusta? Olisiko sinulla näistä asioista esimerkkejä?
No tämäpä just. Ei ole suomalaisen miehen tapana tarjota yhtään mitään luksusta. Se nyt vaan ei kuulu suomalaisuuteen. Itse en sellaista kyllä kaipaakaan. Arvostan suomalaisessa miehessäni ihan muita asioita. Luxukset han
Kuka tämä tate on ja miksi sellasen pitäs mua kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi sinä cityjeesus, kerro meille missä suuressa ja mahtavassa "kaupungissa" itse asut? Nilsiällä?
Lontoossahan minäkin, juntti! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lapsia ja perhettä haluavat ovat milleniaaleja.
Z ja Alpha sukupolvi tulee olemaan hyvin erilainen, ainakin naisten osalta. Monet Z sukupolvien teini tytöistä ovat sanoneet tärkeimmiksi asioiksi tulevaisuudessa uran ja ystävät ei perhe. Ja myöskin kaikkien tutkimusten mukaan naisten halu saada lapsia on laskenut vuosi vuodelta.
Ei me kaikki milleniaalitkaan haluta. Ollaan lama-ajan lapsia ja tiedetään mitä on, kun kaikki menee päin prinkkalaa. Milleniaalisukupolvi tosin voi olla se viimeinen, joka menee vielä huijaukseen "lapsia pitää hankkia, koska kaikki muutkin teki niin ja se nyt vaan on pakollinen osa elämää". Nuoremmat tietää jo paremmin ja hyvä niin. -milleniaali ja vela
Minä olen milleniaalinainen ja koen yksinhuolta
No riippuu kyl ihan vanhemmista. Minkälainen vanhempi on esim. sellainen, jonka mielestä perhe on paskaa, joka vaan pitää kestää sen säännöllisen seksin kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut parisuhteessa jo 24 vuotta ja kertaakaan en ole ottanut munaa suuhun. Onnekas minä 🤗
Voi sinua raukkaa, olet jäänyt monesta kivasta asiasta paitsi. Olisiko kannattanut elää joskus?
Luuletko oikeasti, että joku nainen saa siitä iloa? Se on tapa alistaa naisia ja osoittaa näiden olevan arvottomia.
Päteekö sama myös miesten välisessä seksissä?
Tuohon voi vastata vain ja ainoastaan miehet.
"Lontoossa asuva" seksistä ja tappelusta nauttiva palstan "älykkö" on kovaa settiä! ;)
Vierailija kirjoitti:
Myös Kari Mänty asui Lontoossa, tosin tärkeintä siellä asumisessa oli se, että muut tietävät että hän asuu Lontoossa.
Tuntuuko tutulta? :D
Minä en asu lontoossa vaan iha Suomessa ja oikeassa kaupungissa. Mikset osaa käyttää keskustelupalstaa niin että muut tietäis kelle puhut? Tai edes mistä puhut.
ps. kuka vddu on Kari Mänty
Googleta, sua nöyryytetään, huomaatko? Vdduuu! :D
Senhän näkee vasta tulevaisuudessa, toteutuuko tuo tän hetkinen halua vai ei.