Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sinulla onnistunut juhannus?

Vierailija
23.06.2024 |

Meillä oli. Kaupungissa. Ei hyttysiä, kaikki helppoa.

Nyt taidan katsoa, miten liikkeet ovat auki ja käväistä vähän kaupungilla.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukavat juhannus juhlat alkoivat ennen puoltapäivää ihmisiä oli tuhansia, leikkimielisiä tansseja, pic nikkiä hyväntuulisia ihmisiä ja ilma oli hieno. Parasta känni ääliöiden puuttuminen tyysti...

Pieni video juhlista

https://www.aftonbladet.se/tagg/tyreso

Vierailija
42/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kavereita, he kävivät saunomassa. Yhdellä kaverilla minä poikkesin päivällä. Muuten ihan hyvät juhlapyhät, mutta yhtä olen vailla. Rakastajani on vaimonsa ja lastensa kanssa eikä pääse käymään pikaisilla.

Oletan sinun olevan mies.

Pieleen meni oletuksesi. Olen nainen, vähän alle 50-v.

Rakastajasi tietää, mikä on elämässä tärkeintä ja se et ole sinä ainakaan juhannuksena. 

Se on ihan selvä juttu enkä mitään muuta edes oleta. En minä häntä rakasta enkä miesystäväkseni halua.Ainoastaan hauskanpitoa haluan hänen kanssaan ja hän minun.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä on vasta tänään juhannus! Sankt Hans Aften. Mennään rannalle syömään, katsomaan kokkoa, kunntelemaan juhannuslauluja ja jazzia.

Vierailija
44/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin onnistunut juhannus. Olis töissä molemmat pyhäpäivät ja nostin tuplapalkkaa koko ajalta.

Vierailija
45/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Jouduin olla pe aamun töissä. La ilta töissä. Sitten tulin kipeäksi ja nyt flunssan kourissa kotona.

Inhoan työtäni kun joka joulu, äitienpäivä, juhannus yms töissä. Onneksi sopimus loppuu pian enkä tule tänne enää ikinä.

Vierailija
46/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästiin tästä jokakesäisestä pakkopullasta vähällä. Ei tartennu istuu ruuhkassa, ei ryysistellä kaupassa. Ei laittaa tarjolle sitä, tätä ja tuota. Hintana ja syynä tälle oli yhden perheenjäsenen vakava sairastuminen. Mutta opetti, että vähemmälläkin juhannestelulla pärjää. Yliarvostettu ryyppyjuhla koko juhannus.

Vierailija
47/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut olemaan kaupungissa töissä. Muu perhe lähti maalle. Samoin muu perhe. Useimmiten juhannus on mennyt läheisten kanssa maalla.

Juhannus on meillä aina toki sään ehdoilla ulkona olemista, grillausta ja hyvin syömistä, saunomista, uimista, tulistelua ja pelailua. Itse olen pitänyt tapanani kerätä paljon luonnonkukkia vaaseihin.

Nyt on ollut ankeampaa ja kun omalla alallani ei tunneta työaikalakia (enkä sitä myötä myöskään saa mitään ilta-, viikonloppu- tai pyhäpäiväkorvauksia) niin eivät nämä juhlapyhien palamiset ikinä mikään mieluinen nakki tietenkään ole.

Siksi minua huvittaakin tämä kova poru pyhälisistä. Ei kaikilla ole mitään lisiä muutenkaan. Ei ylityökorvauksiakaan. Ei mahdollisuutta vaikuttaa omaan työaikaa  ja määrään.

Ei mitään muuta kuin työn orjuutta pienellä kokonaispalkalla. Tervetuloa siis muutkin joukkoon. - Ja kyllä, kuulun liittoon mutta se on hampaaton. 

Vierailija
48/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin juhannusta ystäväporukassa ja ymmärsin että olen tosiaan menettämässä sydämeni yhdelle näistä, mieheni ystävälle.

Vierailija
49/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli, kiitos kysymästä. Oltiin frendin kanssa Helsingissä meren äärellä, hyvää juotavaa kohtuullisesti. Sää oli hieno.

Vierailija
51/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus miehen sukulaisten kanssa mökillä. Monta alle 5v lasta. Yksi toi kipeän muksunsa sinne. Lopputuloksena itsellä nyt kurkku kipeänä. Tietty ei voi tietää tuliko sieltä tauti.

Ei mahdollisuutta juuri olla itsekseen. Introvertille paha rasti vaikka lapsista pidänkin. Yleensä olen juhannuksen töissä mutta nyt sattui loma tähän. Ehkä ensi vuosi taas töissä sitte. 

Vierailija
52/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli.  Eilen pidin pyhää, tänään pesin pyykkiä.  Olen melkein onnellinen.

Vierailija
53/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, oli varmaan yksi surkeimmista juhannuksista. Kattelin vierestä kun poikaystävä ja sen kaverit ryyppäsivät kaatokännit.

Vierailija
54/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Töissä olin. Miesystävän lapset oli hänellä koko viikon. Tänään äitinsä hakee heidät. Mulla sopivasti vapaapäivä, niin voidaan ottaa oma minijuhannus. 

Vihaatko miehen lapsia?

Vierailija
55/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli. Kotona oltiin koko perhe. Pe grillausta, ja eilen uusia perunoita + pihvit,  ja silliä, telkusta Amazing Race, ja Selviytyjät. Ja pari lasia hyvää punaviiniä. Siinäpä se. 

Meillä oli raitis juhannus. Me emme miehen kanssa juo kuin lasillisen viiniä jouluaterialla, jouluisin. Ja vain lasillinen viiniä. Loppuvuosi menee raittiina, on paljon parempi elämä kuin juopoilla.

Vierailija
56/57 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oltiin. Ei kaivattu tänäkään jussina mtn erikoista. Ei oo pakko jos ei halua. Ja siksi olikin mukavat kesäpäivät. 

Vierailija
57/57 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan ihana! Kiitos kysymästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi