Oliko sinulla onnistunut juhannus?
Meillä oli. Kaupungissa. Ei hyttysiä, kaikki helppoa.
Nyt taidan katsoa, miten liikkeet ovat auki ja käväistä vähän kaupungilla.
Kommentit (57)
Kunhan muisti alkaa palautua niin kerron, oliko juhannus hyvä. Ainakin kaverit voi kertoa, miten meni.
Aapee.... montako oli ja ei ollut vastausta haluat... 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Näin kavereita, he kävivät saunomassa. Yhdellä kaverilla minä poikkesin päivällä. Muuten ihan hyvät juhlapyhät, mutta yhtä olen vailla. Rakastajani on vaimonsa ja lastensa kanssa eikä pääse käymään pikaisilla.
Oletan sinun olevan mies.
Olihan se oikeastaan. Muu perhe reissussa, joten sain istuksia rauhassa kotona tekemättä mitään järkevää.
Eiköhän tästä ihan onnistunut tule!
Asun Tallinnassa, perjantaina lähdettiin Saarenmaalle ja juhannusaatto täällä on tänään 23.6 ja juhannuspäivä sitten huomenna 24.6.
Pitkä ihana viikonloppu ja sitten pidän kolme viikkoa lomaa!
Kiitos kysymästä, ihan rauhallinen kotijuhannus on ollut. Onneksi syksy on jo paljon lähempänä, ja päiväkin alkaa lyhenemään.
Ei ollut mitään juhannusta. Siinä se meni vkonloppu yksin kotona niin kuin aina muulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kavereita, he kävivät saunomassa. Yhdellä kaverilla minä poikkesin päivällä. Muuten ihan hyvät juhlapyhät, mutta yhtä olen vailla. Rakastajani on vaimonsa ja lastensa kanssa eikä pääse käymään pikaisilla.
Pieleen meni oletuksesi. Olen nainen, vähän alle 50-v.
Tavallaan oli. Oltiin kaverin kanssa retkeilemässä ja käytiin piipahtamassa juhannusjuhlissa autolla. Onneksi ei tarvinnut juoda mitään.
Ihan paska, miehen oli taas pakko ottaa töitä koko juhannukseksi vaikka muutenkaan ei mitään muuta tee, eli kökötin kotona, koska lasten takia ei mihinkään päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska, miehen oli taas pakko ottaa töitä koko juhannukseksi vaikka muutenkaan ei mitään muuta tee, eli kökötin kotona, koska lasten takia ei mihinkään päässyt.
Minne sinun olisi pitänyt päästä?
Vierailija kirjoitti:
Aapee.... montako oli ja ei ollut vastausta haluat... 🤣🤣🤣🤣🤣
No aika rajoittunut täytyy olla, jos vastaus rajoittuu toiseen noista. Ap
Ihan ok kaupunkijuhannus, näin muutamaa läheistä, terassi, lähietäisyydellä retkeilyä yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni oletuksesi. Olen nainen, vähän alle 50-v.
Rakastajasi tietää, mikä on elämässä tärkeintä ja se et ole sinä ainakaan juhannuksena.
Välimerellä,mahtavaa on ollut ja ei täällä ei ole tukalan kuuma.
Oli ja on. Pihalla ryyppyporukalla jatkuu edelleen. Itse en tänään jaksa enää.
No ihan ok, kiireistä oli töissä päivystyksessä vastaanottavana sairaanhoitajana Mut menipähän nopeesti ja palkkapäivänä ei ärsytä enää että oli juhannuksen töissä molempina päivinä 07-21.
Jos hallitus todella vie meiltä lisät, niin sitten ollaankin jatkossa jokainen juhannus vapaalla.
Ihan ok. Sellainen, josta ei tartte toipua montaa päivää.
Ei ollut.