A. Tykki eronnut?
Onko miehellä jo uusi ja ero vireillä? Eikös avioero ole "julkisesti" saatavaa tietoa?
Kommentit (192)
Onkoha sil enää montaa fania kun aina laittaa stooreihinsa samojen fanien juttuja. Vaikken oo fani niin mäki tunnistan noi samat nimet ja on aika blaa. Vai onko sillä joku nero ajatus että saa muut fanit kateellisex tommosella. Onnex mun suosikkibändi ei tee tommosta, häiritsis ja harmittas ettei arvosteta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Humppilan Tykkejä?
Chippewa Falls Tykkejä, actually.
Oon huomannut saman ja aattelin että varmaan oon tosi lapsellinen mut en enää mainitse niitä konserttivideoissa tai kuvissa kun ei niitä koskaan kiinnostanu ja alko tuntua tyhmältä. En enää mene keikoille paitsi jos ne on jossain ihan lähellä kun ne suosii ja huomioi tätä pientä ryhmää ja me muut jotka ollaan kanssa ne nähty kymmeniä kertoja ollaan vaan joku pakollinen roskajoukko jonka on vaan oltava olemassa että saavat rahaa.
Niin mitkä samat nimet? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Musta näyttäis että jakavat monienkin videoita ja juttuja, siis Aki ja bändikin.
En mun kommentteja ole laitettu näkyville. Eli suosii osaa faneja. Tosin ne taitaa olla sen kavereita.
Hahahaa on niin ruma että jos ei olis rock-stara niin ei olis mitenkään kovaa valuuttaa naisten kesken 🙈🙊🙉
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa on niin
No tossa kommentissa on rumaa vaan kirjottaja. Inhottavaa että jotkut on tommosia ja loukkaa toisia ihmisiä ihan vaan koska voi.
Vierailija kirjoitti:
En mun kommentteja ole laitettu näkyville. Eli suosii osaa faneja. Tosin ne taitaa olla sen kavereita.
Ei oo kavereita, kuvittelee kai että kun paria fania kohtelee kivasti niin kaikki on tyytyväisii tai jotain. Ei niitä varmaan oikeesti fanit paljoa kiinnosta.
Tuo rasvanaama on aina ollut jotenkin limainen
Vierailija kirjoitti:
Tuo rasvanaama on aina ollut jotenkin limainen
Tämä
Uusi naisystävä on kovasti entisen ( mutsijyrää) näköinen :D
Näin Akin ja naisystävän kuvan somessa. Ai hitsi, olipa isku. Kyyneleet tuli kun vielä kuuntelin tuota Ojaan ja allikkoon - biisiä. Vaikka tiesin, mutta kun itselleen on helppo valehdella muuta..
Ja olen mielestäni järkevä ja normaali.. ( onneksi oon kauniimpi kuin tuo Akin uusi)
Nyt on mentävä pois .
Goodbye Aki
T. Delulu
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt kuvaa sieltä..
Joo, rumpali Hirvonen poisti kuvan jo eilen ennen noita kommentteja.
Onko kenellä tietoa miten tämän tohtorin on löytänyt? On ilmeisesti ihan tavan kansalainen ja asuu toisaalla.
Voi harmi, miksi se sitten piti poistaa. Oli kiva kuva.
Hänellä on kumppani, onneksi niin. Kaikilla on oikeus rakkauteen. Keskittyisitte aikuiset naiset omiin elämiinne ja miehiinne.