A. Tykki eronnut?
Onko miehellä jo uusi ja ero vireillä? Eikös avioero ole "julkisesti" saatavaa tietoa?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kumppani, onneksi niin. Kaikilla on oikeus rakkauteen. Keskittyisitte aikuiset naiset omiin elämiinne ja miehiinne.
Onko siis Mutsijyräälläkin uusi kumppani?
Miksi sillä on aina se likainen pipo päässä?
Ei ollu tänään pipoo vaan kalastajan hattu. Istui muuten jonkun naisen kyydissä autossa
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu tänään pipoo vaan kalastajan hattu. Istui muuten jonkun naisen kyydissä autossa
No sinäpä se melkoinen salapoliisi olet! 🥳
Mielenkiintoista, että täällä moititaan Aki Tykkiä, vaikka samassa bändissä Haapasalokin rillutellut tietääkseni aika paljon menemään. :D Mun käsitys somen perusteella on, että Mutsijyrää on ollut mm. masentunut ja voinut huonosti, kyllä siinä voi monikin suhde hajota. Asioilla on aina monta puolta. Toivon hyvää kaikille osapuolille.
En itse ymmärrä tuota "Kerran pettää, aina pettää". Todellakin tunnen ihmisiä, jotka pettäneet, katuneet eivätkä ole sitä uudelleen tehneet eivätkä aiokaan. Ihmiset voi myös muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että täällä moititaan Aki Tykkiä, vaikka samassa bändissä Haapasalokin rillutellut tietääkseni aika paljon menemään. :D Mun käsitys somen perusteella on, että Mutsijyrää on ollut mm. masentunut ja voinut huonosti, kyllä siinä voi monikin suhde hajota. Asioilla on aina monta puolta. Toivon hyvää kaikille osapuolille.
En itse ymmärrä tuota "Kerran pettää, aina pettää". Todellakin tunnen ihmisiä, jotka pettäneet, katuneet eivätkä ole sitä uudelleen tehneet eivätkä aiokaan. Ihmiset voi myös muuttua.
Niinpä. Lisäksi Mutsijyrään postaukset on mielestäni välillä sellasta huutoa että minä määrään mitä saat tehdä ja ajatella ja muut on väärässä. Nostaa ainakin mussa tunteen että sä et määrää mitä mä teen , vaikka saattaisinkin olla hänen kanssaan samaa mieltä jos hän muotoilusi asiansa ilman jyräämistä.
Joko taas. Ehtiikö kaveri enää mitään muuta tekemäänkään kuin eroamaan?
Vierailija kirjoitti:
Joko taas. Ehtiikö kaveri enää mitään muuta tekemäänkään kuin eroamaan?
Mitä tarkoitat?
Nämä jotkut kommentit tässä ketjussa ovat kyllä jo aika mauttomia ja turhaa kritiikkiä.
Vai onko tämä joku Happoradio / Aki Tykki fanien kokoontuminen täällä kun ruoditaan ex vaimon juttuja, kritisoimaan exää ja pohditaan kuka on uusi, ketään ei kiinnosta rehellisesti tuskin yhden muusikon rakkauselämä noin paljon.
Jos kiinnostaa tuntemattoman ihmisen asiat noin paljon, niin sitten voisi miettiä itselle järkevämpää harrastusta.
Mutsijyrää kertoo sivuillaan, että jakaa vertaistukea myös masennuksesta/mielenterveydestä joka ei ole aina mukavin aihe ja tuo erotapauskin satutti pahasti joten siitä puhunut myös.
Postauksista mitä olen nähnyt tuulialta saa kuvan, että yrittää toipua tuosta tilanteesta ja jatkaa elämää. Mutta jakoi näitä tuntemuksiaan ja ajatuksia aika avoimesti joka on inhimillistä kun tuo avioero vaikutti olevan aika paha tilanne hänelle, luottamus vaikutti menneen rikki.
Nyt on ex vaimo pitänyt hiljaiseloa ilmeisesti somessa enemmän niin Tuuliakin varmaan keskittyä elämäänsä ja toipumiseenkin niin tämä keskustelu ja kritiikki häneen on hölmöä lähinnä.
Tulee mieleen että minkähän ikäistä porukkaa täällä kirjoittaa.
Mutsijyrää kertoi liian avoimesti, hän aloitti tämän pelin. Viisaampaa olisi pitää nää asiat pienessä piirissä. Luuleeko mutsijyrää että jos avautuu 21 tuhannelle ystävälle , niin kaikki pitää suun kiinni??Aki on kiinnostava tyyppi, tottakai kun tekee hyvää musaa niin kiinnostaa hänen muukin elämä.Mutsijyrää sai nuo seuraajansa vain , koska oli julkkiksen vaimo.
jotain uutta kuulunut tai näkynyt?
Ihmetellä joutuu että pitää toisten ulkonäköä mennä kommentoimaan ja vielä nimettömästi. Ala-arvoista. Tällä perusteella sinun luonnetta ja ihmisyyttä olisi helppo kuvailla saastaisin sanoin.
Luuletko että herkät ihmiset rakastuu ilkeisiin, negatiivisiin ja toruviin ihmisiin?