Ole kaunis nainen jolla epävakaa persoona.
Seurustelisitko kanssani.
En halua lapsia
Olen nokkela ja hauskaa seuraa
Työnarkomaani
Kauniit kasvot, suuret silmät
Kauniit c kupin luomu rinnat
Pitkät sääret hoikka vyötärö
Luen kirjoja
Saan raivonpuuskia
Humalassa agressiivinen.
Masennuskausia.
Kommentit (28)
Tuo kirjojen luku on ehdoton turn off.
En ole. Olen ihan kaunis ja mieleltäni terve.
Ei kiitos, mulla on jo yksi samanlainen. Ei varmaan sama diagnoosi, mutta super kaunis kyllä. Kaikki meni meni hyväksyttävästi paitsi että lasten jälkeen alkoi helv*tti. Alkoi elää omaa elämään en saanut häneen mitään kontaktia. Keskusteluita ja riitoja ei voinut voittaa. Enkä tiennyt missä oli vika kun kaikki oli periaatteessa ollut kuitenkin hyvin. Vaimo sekoili noin 7 vuotta. Nyt elää kuin ei muistaisi mitään noista vuosista.
Mä olen itse sekoamispisteessä, kun vaimo selittää ja selittää, mutta vastuunkantokyky menneistä on täysi nolla, kun ei pysty edes avaamaan suutansa noiden vuosien asioista. Minunkin pitäisi vaan kuvitella, että mitään omituista ei ole tapahtunut. Jos kyselen liikaa, hän tyrkyttää minulle hoitoonohjausta tai mielenterveys lääkkeitä.
Mt-tyypin kanssa on vain se, että sitten kun itselle riittää, loppuu sietokyky mt-ongelman kantamiseen, mitään apua ei ole.
Tarvitsisin suhteessa omaa aikaani erityishuomioitavana ja erityisen hyvin pidettynä, siis enemmän kuin normitilanteessa minä tai kukaan ansaitsisi, mutta nämä ovat niitä hetkiä, jolloin toisen mt-pohjainen käytös on syönyt kaiken sietokyvyn ja on itse ihan vereslihalla.
Eikä sitä kompensaatiota tule, koska ei mt-ongelma mihinkään katoa.
Ei ihme, että suhteet kariutuvat.
Opettele käyttäytymään kuin ihmiset, niin katsotaan sitten sen jälkeen.
Epävakaa elää toisen kautta. Yksin häntä ei ole.
75%ei seurustelisi kanssani?
Seuraan tuppaantujia riittää
Ihmiset ovat pinnallisia..
Mutta kun ollaan vauvalla, niin kauniit , komeat ei kelpaa vaan luonne ratkaisee?:)