Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mietin tässä tytölle toista nimeä, Elina vai Eliina???
Kommentit (6)
Mun mummo on ollu nimeltään Eliina, mutta itse antaisin mielummin Elina.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eliina voi olla sellainen nimi, joka usein kirjoitetaan ehkä väärin eli yhdellä iillä.
Asutaan kuitenkin Suomassa ja mielestäni meidän nimet saa olla rehdisti suomalaisia. Eliina kuulostaa erikoisuuden tavoittelulta. Tyttöhän voi sitten omalla luonteellaan tehdä nimelleen oman särmän...
Alue: Aihe vapaa
Hyvä, simppeli ja kaunis perinteinen suomalainen nimi!! :)