Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntyminen ahdistaa SUUNNATTOMASTI

Vierailija
22.06.2024 |

Miten pysäyttää aika tai nuortua?

Täytän syksyllä 32v ja rupee todenteolla ahdistaa. Tajuaa ja sisäistää sen että elämä menee ohi..

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta näin tämä keskustelun. Mitä kaikkea olette kokeilleet anti-aging mielessä? Ihonhoitoon on olemassa retinolia tai vastaavia A-vitamiinijohdannaisia, ja astaksantiini, sekä joukko muita ravintolisiä, joiden on osoitettu pidentävän ihmisten ja hiirien elinikää. Hiirikokeissa mm. tauriini, astaksantiini, ja rapamysiini ovat olleet voittajia, pidentäen hiirien elinikää noin 10% jokainen erikseen. Resveratroli, metformiini ja fisetiini taas eivät eivät pidentäneet hiirien elinikää, ja tuskin myöskään esim. C-vitamiini tai E-vitamiini.

Apteekin tuotteita olen käyttänyt ja mitä niitä aineosia nyt onkaan ollut... retinoli, hyaluronihappo, vitamineista ainakin a, c ja e, kollageeni ja ? Kaikkia ei muista, mutta voiteita, seerumeja, tabletteja. Kaupan tuotteista tuttuja mm. Nivea, Lancome, L'Oreal, mutta 95% on ollut apteekin tuotteita. Ryppyinen olen silti ja tosiaan ikäistäni vanhemman näköinen. Onneksi hulluus loppui ja nyt mä oon mikä oon. 

Vierailija
42/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, kaikki me kuollaan joskus. Kannattaako olla kovin turhamainen???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman rangaistus niille idareille, joiden itsetunto on perustunut vain ulkonäköön, ja ennen kaikkea sen vertailuun muihin. Haha!

Vierailija
44/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata surra niin kauan kuin on omatoiminen eikä kuse vaippoihin. Tämä on vielä ihan kunnollista elämää, kun omat jalat kantavat.

Vierailija
45/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-kymppiset nyt on tollasia ahdistujia. Kuuluu ikään. Kyllä se siitä, kun ymmärrys kasvaa. Ihmiset hukkaa nuoruutensa ahdistumalla tulevasta. 

Totta kai ahdistuu koska siinä iässä yleensä alkaa näkyä ensimmäiset näkyvät vaikutukset vanhentumisesta ja totta kai se on shokki kun se tapahtuu itselle ensimmäistä kertaa.

Vierailija
46/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Mulla tulossa jo 45 mittariin ja elämä on ihanaa!

Kivat sulle. Puukkoa vaan selkään. Palsta ei koskaan petä.

Puukkoa? Tuo kommentoija ikääntyy ihan samalla tavalla kuin sinäkin. Se tarkoittaa että myös sinulla on ihan samanlaiset mahdollisuudet olla ahdistumatta luonnollisesta asiasta. Vai onko ikääntyminen sinun kohdallasi jotenkin erityisen julmaa, minkä vuoksi sinua pitäisi surkutella asiasta joka koskettaa jokaista? 

Vierailija
47/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle. Puukkoa vaan selkään. Palsta ei koskaan petä.

Ootpa lapsellinen. Sun elämä on tasan yhtä paskaa vaikka joku täysi random omastaan nauttiikin. 

Eri: Yllä lisää empatiaa, olkaa hyvä!

Mitä aloitukseen tulee, niin tietyissä ikäkohdissa elämän rajallisuuden tajuaa selvemmin. On se hyvä asia hahmottaa, kun se on joka tapauksessa tosiasia. Olen jonkun verran vanhempi, jos inhorealistiksi heittäytyisin, niin sanoisin, että 32-vuotiaalla on vielä hurja määrä työtunteja, -päiviä, -kuukausia ja -vuosia tehtävänä. Ne eivät ihan heti ole loppumassa, ei pelkoa.

Ja kun työvuosia riittää, niin riittää muutenkin vuosia. Kaikkea hyvää toivotan!

Vierailija
48/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut rakentaa elämääsi jonkin muun varaan kuin pelkän rapistuvan ulkonäön?

Vierailija
49/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin nuorta ahdistaa. Sen ymmärtää jos vanhempia ahdistaa. Olisin mielelläni nuorempi.

Vierailija
50/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo. sait nauraan kunnolla 😂

Vierailija
51/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v on hyvä ikä.

Vierailija
52/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä puhuen: vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.

Minä olen fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa ikäisekseni. Se ei juuri tuo lohtua, kun päässä viiraa. En pysty olemaan onnellinen ja tyytyväinen, kun olen aina ahdistunut. Enkä nuku luonnollista unta.

En edes jaksa huolehtia tulevaisuudesta. Elämä on hetki ja päivä kerrallaan. Sekin käy voimille.

Vierailija
53/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on just paras ikä. Kannattaa nauttia, varsinkin kun olet terve. T. Saman ikäinen

Vierailija
54/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotiashan on nuori, mitä ehmettiä. Naurat itsellesi sitten kun olet päälle 70v. Jos sinne asti elät

Vierailija
55/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatteles kun viiskymppisenä sulla on  todennäköisesti elinaikaa enää parikymmentä vuotta. Jos siis olet vielä hengissä. Sä alat tulla riski-ikään monen syövän saamiselle. 

Ap on milleniaali, joten elää todennäköisesti pidempään kuin nykyiset viisikymppiset.

Vierailija
56/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60v on hyvä ikä.

Odotappa kun täytät 65 👍

Vierailija
57/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60v on hyvä ikä.

Odotappa kun täytät 65 👍

Tämä. Ihana vapaus ja silti tilille tulee edes jotain. 

Vierailija
58/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 74 ja oikein mukavaa ja kiinnostavaa on elämä.

Taitaa olla eri elämäntavat ja mielialat.

Vierailija
59/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää huoliko, kaikki jotka ovat elossa, omistaa sielun, vai pitäisikö sanoa sielu omistaa sinut. Loputon matka odottaa, ja jos ikinä mietit laatikon ulkopuolelta, saatat nöyrtyä. Tie on raivattu.

Vierailija
60/64 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 20v ja pelkään kamalasti rupsahtamista. Ei ryppyvoiteellakaan näytä mitään vaikutusta olevan.

Millaiset elintavat sulla on jos on ryppyjä 20 v ikäisenä??

T. N 50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi