Tapailumies otti yhteyttä kuukauden jälkeen
Kommentit (32)
Yrittää hyötyä sinusta. Se jota yritti, ei onnistunut. Sinä olet varalla, tai vara vata varalla. Kokeilee, saisiko sinusta seuraneidin ja / tai pillua. Ei ole oikeasti sinusta kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Minuun on ottanut kolme tapailukumppania yhteyttä vuosien päästä. Kaikille totesin olevani parisuhteessa, ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, toivottivat hyvää jatkoa eivätkä yrittäneet mitään: "ota yhteyttä jos ei toimi".
No muhun otti yhteyttä tapailukumppani 20 vuoden takaa. Tiesi varsin hyvin, että olen naimisissa. Ilmeisesti väärintulkitsi somesta, että meillä olisi ollut jokin kriisi.
Jos hän ei ajattele teillä olevan mitään vakavaa, hänestä on ihan ok laittaa satunnaisesti viestiä, josko sattuisi pesää saamaan. Ei tuossa ole mitään sen kummempaa.
Minuun otti yhteyttä yksi tapailumies usean kuukauden jälkeen. Siinä mielessä yllättävää, koska ei se mies alunperinkään vaikuttanut olevan kiinnostunut minusta. Mä luulen, että hän oli vaan pil lun puutteessa ja siksi olisi halunnut tavata uudelleen.
Sitten yksi mies jonka kanssa kävin treffeillä ja jota olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hän ei, otti minuun yhteyttä vuoden kuluttua ja kertoi, että nyt hän haluaisi tavata uudelleen kun ei ole parempaakaan naista löytänyt.
Olin pitkässä nuoruuden suhteessa ja siksi vähän kokematon miehistä nyt sinkkuna. Hyvä että av palstaan voi luottaa 😄
Ap
Christiiina kirjoitti:
Minuun otti yhteyttä yksi tapailumies usean kuukauden jälkeen. Siinä mielessä yllättävää, koska ei se mies alunperinkään vaikuttanut olevan kiinnostunut minusta. Mä luulen, että hän oli vaan pil lun puutteessa ja siksi olisi halunnut tavata uudelleen.
Sitten yksi mies jonka kanssa kävin treffeillä ja jota olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hän ei, otti minuun yhteyttä vuoden kuluttua ja kertoi, että nyt hän haluaisi tavata uudelleen kun ei ole parempaakaan naista löytänyt.
Apua. On kyllä myös tyhmä mies, kun vielä sanoo noin!
Christiiina kirjoitti:
!
Kai sitä saa yhteydessä olla jos panettaa?
Vierailija kirjoitti:
Tosi noloa kysyä tapaamista uudelleen jos on antanut pakit siksi, koska "haluaa yrittää löytää paremman naisen".
Joskus 100 vuotta sitten myös minulle kävi niin, että silloinen poikaystävä halusi etsiä paremman naisen, mutta sitten hän kuitenkin myöhemmin halusi tapailla seksin merkeissä. Ilmeisesti ei ollutkaan kovin helppoa löytää sitä parempaa naista.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi noloa kysyä tapaamista uudelleen jos on antanut pakit siksi, koska "haluaa yrittää löytää paremman naisen".
Joskus 100 vuotta sitten myös minulle kävi niin, että silloinen poikaystävä halusi etsiä paremman naisen, mutta sitten hän kuitenkin myöhemmin halusi tapailla seksin merkeissä. Ilmeisesti ei ollutkaan kovin helppoa löytää sitä parempaa naista.
Olisiko ihan ennenkuulumatonta, että naistakin voisi panettaa ja olisi hyvillään yhteydenotosta?
Siis onko kuukausi jotenkin pitkä aika vai?