Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies otti yhteyttä kuukauden jälkeen

Vierailija
22.06.2024 |

Onkos nyt jotain hämärää mielessä? 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain samaa kokemusta?

Ap

Vierailija
2/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella on varmasti kokemusta tällaisesta. Ei ole sinusta vakavasti kiinnostunut, kokeilee kepillä jäätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monella on varmasti kokemusta tällaisesta. Ei ole sinusta vakavasti kiinnostunut, kokeilee kepillä jäätä. 

Mutta minkä takia? Oon itse jo päässyt yli ihmisestä. Kannattaako tavata edes

Ap

Vierailija
4/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkä takia? Oon itse jo päässyt yli ihmisestä. Kannattaako tavata edes

Ap

Itse tiedät haluatko ,että soittelee silloin kun siltä tuntuu.Riittääkö se sinulle? Saattaa olla vaan yksinäinen hetki hänellä johon hakee seuraa.Älä ainakaan riko itseäsi hänen takia.

Vierailija
5/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on ottanut kolme tapailukumppania yhteyttä vuosien päästä. Kaikille totesin olevani parisuhteessa, ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, toivottivat hyvää jatkoa eivätkä yrittäneet mitään: "ota yhteyttä jos ei toimi".

Vierailija
6/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehiä vaivaa? Ei naiset samalla tavalla toimi. En taida enää laittaa viestiä hälle tai tavata vaikka lupauduin

Ap

Vierailija
7/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä tavata jos jotain konkreettista siitä hyödyt, tarjoaa esim. Lomamatkaa. Jos hän kohtelee sinua kuin viiden pennin h*oraa niin vaadi nyt edes se viisi penniä sitten, äläkä ainakaan erehdy pitämään häntä vakavasti otettavana ihmisenä

Vierailija
8/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun on ottanut kolme tapailukumppania yhteyttä vuosien päästä. Kaikille totesin olevani parisuhteessa, ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, toivottivat hyvää jatkoa eivätkä yrittäneet mitään: "ota yhteyttä jos ei toimi".

Olitko parisuhteessa?

Ap

Vierailija
9/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä ole noin epätoivoinen. 

Vierailija
10/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei ole koskaan otettu yhteyttä jälkikäteen. Ehkä olen niin kamala ihminen että kaikki ovat vain onnellisia kun eroon pääsevät :D

Vierailija
11/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa

Vierailija
12/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä munan pinnalle, uaah!

Vierailija
13/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä tavata jos jotain konkreettista siitä hyödyt, tarjoaa esim. Lomamatkaa. Jos hän kohtelee sinua kuin viiden pennin h*oraa niin vaadi nyt edes se viisi penniä sitten, äläkä ainakaan erehdy pitämään häntä vakavasti otettavana ihmisenä

Taisin mennä vanhaan lankaan. Joo päätin etten enää ota yhteyttä. En halua käydä enää samoja tunteita läpi. Varmasti ei ole kiinnostunut vaikka niin väittää. Pitää mua tyhmänä ja sitähän mä olinkin kun edes vastasin

Ap

Vierailija
14/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko parisuhteessa?

Ap

Kyllä. En tiedä, miten olisin suhtautunut, jos en olisi ollut, mutta jälkikäteen ajateltuna kaikki olivat huonoja tyyppejä minulle: yhtä kiinnosti vain sohvalla makoilu ja seksi, toinen oli ollut vankilassa jokusen vuoden, kolmanteen olin ollut todella ihastunut, mutta arvot eivät sopineet yhteen.

Vierailija
15/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko parisuhteessa?

Ap

Kyllä. En tiedä, miten olisin suhtautunut, jos en olisi ollut, mutta jälkikäteen ajateltuna kaikki olivat huonoja tyyppejä minulle: yhtä kiinnosti vain sohvalla makoilu ja seksi, toinen oli ollut vankilassa jokusen vuoden, kolmanteen olin ollut todella ihastunut, mutta arvot eivät sopineet yhteen.

Mä tyhmänä lankesin siihen että meillä oli vain seksisuhde. Käytti hyväkseen. 

Ap

Vierailija
16/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko parisuhteessa?

Ap

Mä tyhmänä lankesin siihen että meillä oli vain seksisuhde. Käytti hyväkseen. 

Ap

Eli on nytkin vain seksiä vailla. Jätä omaan arvoonsa.

Vierailija
17/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näissä koskaan ollut takana aitoa kiinnostusta? Ja miten sen selvittää?

Ap

Vierailija
18/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo ja sanon uudestaan, ÄLÄ-OLE-NOIN-EPÄTOIVOINEN, ihan oikeasti, sun omaa parasta ajatellen, vähän nyt itsekunnioitusta peliin, käyttäydyt kun hän olisi ainoa mies maailmassa, vähän tasoa nyt. Mukavaa kesää :)

Vierailija
19/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ex halusi nähdä noin 10 vuotta eron jälkeen. Kerroin, että voin tavata yhdessä miesystäväni kanssa. Sieltä tuli vastaus, että ei käy. Totesin sitten, ettei tapaaminen voi olla mahdollista, jos miesystävä ei saa olla paikalla. No siitä voi päätellä jotain. Ukolta oli vaimo lähtenyt lätkimään. 

Vierailija
20/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen juhannusta näitä tulee - yhteydenottoja vanhoilta seurustelukumppaneilta, hoidoilta, opiskelukavereilta jne. Ilmeisesti miehet kokevat nolona asiana heilattoman juhannuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi